Мағынаны ажыра-ту сатысы (жаңа
ақпарат)
-оқушыларды белсе-не
қатыстыру
-стратегияларды жүйелі қолдану арқылы
оқушылар-дың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жа-сай
білу, баяндау және қызу ой талқы-сын жасай білу қабі-леттерін
жетілдіру жолдарын беру)
-оқушылармен бір-лесіп жұмыс жасау,
қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу
-оқулықтан басқа ақпараттар көзін
ашу
Толғаныс
(рефлексия)
-сабақта үйренген-дерін бекіту,
қолдану жолдарын беру
-жаңадан үйренгенін пайдалана отырып,
білімін жүйелеу
жауап шешімі осыған байланысты
жұмыс-тар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру
|
Оқулықпен жұмыс №306 (ауызша) 71
бет (14 мин)
№307, №308
,№310(процент атауы)
№312 (рөлдерге бөлу арқылы
тақтаға шығарамын)
Дарынды оқушы
тапсырмасы:Интернеттен координаталық түзу туралы ақпарттар іздеп
табады. Ойын ортамен бөліседі.
Үлгерімі орташа:қосымша тапсырма
беріледі.
Үлгерімі төмен:параққа оң және
теріс сандарды жазып, координаталық түзуде орналастыруын
тексеремін.
Құс қанатының бір бөлігі
шығатындай етіп бос орынды әріппен толтыр
СТО «Логикалық шатастырылған
баулар» (8 мин)
Орындарын ауыстырып байырғы қазақ
есебін шатастыру арқылы жазып қоямын.(парақтар
таратылады)
1-топ
1
пайыз...................................................1
процент
1
жыл.....................................................12 ай 4
маусым
1
апта....................................................7
күн
1
тәулік.................................................24
сағат
50
жыл...................................................қазан
100
жыл.................................................1
ғасыр
Қорғаған оқушы төмендегі сұраққа
жауап береді. Және 3 тілде айтады.
Жоқ өзінде бас та , қас та мойын да
ұзындығы жазулы тұр бойында (сызғыш, линейка, а
рулер)
2- топ
1
мүшел..................................................13
жас
4
мүшел..................................................49 жас-дана
адам
Қарға
адым............................................Қаңтардағы күннің
ұзаруы
Қыркүйектің
басынан........................... күзем
басталады
Зекет
беру............................................табыстың 40 тан бір
бөлігін беру
Тарақан......................................... ...тік
бұрышты сынық бойымен қозғалады
Қабат-қабат қаттама ақылың болса
аттама (кітап , книга, бук)
3-топ
Түйе....................................................
оңнан солға қарай айналып жайылады
1
қадам................................................1
градус
1
рубль.................................................100
тиын
1 ширек
шай.......................................250
гр
3
мүшел...............................................37 жас (ақылы
толысқан адам)
Екіден
бір.............................................жарты
Жиырма төрт батыр бірін-бірі жеп
жптыр (дойбы, шашки, е стрип)
4-топ
Төрттен
бір.......................................ширек
Тоқсан.................................................үш
айлық уақыт
Ат........................................................5
жастан асқан жылқы
1
жер....................................................1000 шаршы
метр
1
теңге..................................................1
монета
1
жыл....................................................365
күн
Нәрселерді
санағанда
керек ол бізге
ауадай
Айтыңдаршы бұл қандай
сан
Жан-жағыңа қарамай (натурал сан,
натуралные числа, рил)
Қосымша логикалық
есеп: өз өмірінде 40 т тамақ жейді
Дүние жүзіндегі ең ақылды
жыртқыш
Қуаты орта есеппен 2,2 Вт
(адам)
|