Мамандығы: 0518000 «Есеп және аудит»
(салалар бойынша)
Біліктілігі: 051803 3 экономист -
бухгалтер
Топ: 3 Есеп
А
Пәннің
аты: Мәдениеттану
Бөлім: III бөлім. Отандық мәдениеттің
теориясы мен тарихы
Сабақтың
тақырыбы: Көшпелі өркениет
құндылықтары
2. Сабақ
жоспары
2.1 Сабаққа
дейін
2.1.1 Сабақтың
мақсаты: Студенттерге көшпелі өркениет
құндылықтары туралы жалпы түсінік беру.
Әдістемелік
мақсат: Тақырыпқа қатысты айтылған
хабарламаларды қолдану арқылы көшпелілер туралы түсінік
алады.
Білімділік: Көшпелілер өркениетінің
құндылықтары туралы және көшпеліліктің шығу тегі, қалыптасуы туралы
түсінік беру.
Дамытушылық:
Көшпеліліктің қалыптасу туралы
оқыта отырып, студенттердің танымдық қабілетін, ой-өрісін,
білімділігін дамытып, өз бетінше қорытынды жасауға, ізденуге
дағдыландыру.
Тәрбиелік: Студенттерді өз елінің тарихын, ұлттық
құндылықтарын құрметтеуге, Отанын сүюге, ұлтжандылыққа
тәрбиелеу.
2.1.2 Сабақтың
типі: Қабілет-дағды
қалыптастыру
Сабақтың өткізілу
әдістері: баяндау, сұрақ-жауап, топтық
жұмыс
2.1.3 Алдын ала білімді
игеруге және жаңашылдыққа сілтеме:
Мәдениеттану
Сабақтың
тақырыбы: Көшпелі өркениет
құндылықтары
Оқушылардың игерілетін
білімділігі:
-
Тақырып бойынша өз ойын
айтады, түсінеді
-
Салт-дәстүрлердің шығу тарихын
біледі
-
Ұлт болып қалыптасуы үшін
қажетті факторлар туралы біледі
Оқушылардың игерілетін
жаңаша көзқарастық білімділігі:
1. Алған білімін жүйелей
алады
2. Студенттердің ізденіс
нәтижесі анықталады
3. Тақырыпқа байланысты өз
ойын ашық айта алады және өзіндік пікірін қорғай
біледі
Пән аралық
байланыс: Қазақстан тарихы, әдебиет,
география
Керекті
материалдар:
Оқытылатын
әдебиет: Шахман Нағымұлы
«Мәдениеттану»
Техникалық
құралдар:
*
Компьютер;
* Мультимедиалық
проектор;
* Интерактивті
тақта
Сабақтың оқу-әдістемелікпен
қамтамасыздандырылуы:
Презентация; бейнеролик, конспект;
тапсырмалар.
2.1.7 Сабақтың негізгі
кезеңі және оның ұзақтығы
Сабақтың
сатылары
|
Білімділік
міндеттері
|
Сабақтың
мазмұны
|
Уақыты,
мин
|
1. Ұйымдастыру
кезеңі
|
Студенттерді сабаққа
психологиялық дайындау
|
Сәлемдесу, сабақтың жалпы
мақсатын және өткізілу жоспарын ашу
|
2 мин
|
2. Маңыздандыру және
ынталандыру
|
Жаңа білімді игеруге, алған
білімді терендетуге қажетті тұғырлы білімді
жоспарлау.
Алдында өтілген материалды
қайталау.
|
Үй жұмысын
тексеру:
Тақырыбы «Ортағасырлық
кезеңдегі тарихи ескерткіштер».
Жаңа сабақтың тақырыбымен
таныстыру.
|
15
мин
|
3. Жаңа түсініктерді және
әрекет әдістерін қалыптастыру.
|
Жаңа материалды студенттердің
қабылдауын, түсінуін, есте сақтауын қамтамасыз ету. Студенттердің
қарастырылған материалды қабылдау әдістерін игеруін қамтамасыз
ету.
|
«Көшпелі өркениет
құндылықтары» тақырыбы бойынша негізгі идеяларды хабарлау.
Студенттерді үш топқа бөліп, тапсырмалар
беру.
|
55
мин
|
4. Сабақты
қорытындылау
|
Топтық және жеке сабаққа
қатысулары бойынша өзара баға беру
|
Сабақтың қорытындысын
жасау
|
5 мин
|
5.
Рефлексия
|
Студенттердің өз іс
әрекеттерін өзінің психоэмоциялық күйі бойынша рефлекциялауға
мүмкіншілік беру
|
Топтық кері байланыс сұрақтары
беріледі, сол сұрақтар бойынша өз еріктерімен жауаптарын таңдап
оқып толықтырады.
|
10
мин
|
6. Үйге тапсырма
беру
|
Студенттердің үй жұмысын
орындау әдістерін, мақсатын түсінуін қамтамасыз
ету
|
1.
Ш.Нағымұлы 112-124-беттер
оқу.
2.
«Қазақтың ұлттық киім
үлгілері»
тақырыбына эссе
жазу.
|
3 мин
|
Барлығы: 90
мин
|
2.1.8 Оқыту үшін топтарға
бөлу:
Өз қалаулары бойынша 3 топқа
бөліну. Стикер арқылы топ атауларын беру.
2.2 Сабақтың
өтілуі:
2.2.1 Ұйымдастыру
кезеңі:
* Сәлемдесу, назарларын
сабаққа бағыттау, сабақтың басталғанын
хабарлау.
* Студенттердің сабаққа
қатысуын тексеру, сабаққа дайындығына назар
аудару;
* Үй тапсырмасын сұрау,
оқушылардың білімін тексеру:
*
Сабақтың жаңа тақырыбын
хабарлау, мақсатын қою.
«Қызығушылықты
ояту»
Жаңа
сабақ: Оқытушының
сөзі –
презентация арқылы түсінік
беру
Жоспары:
1. Қазақстанда көшпелілер
өркениетінің пайда болуы және оның дамуы
2. Көшпелі өркениеттің Қазақстандағы
көріністері
3. Қоғамдық
құрылыс
ІІ. Үй
тапсырмасы.
-
Қазақстандағы ортағасырлық
тарихи және мәдени ескетркіштер
-
Ескерткіш тұрғызған адам
болашағын ойлайды
-
Менің сүйікті
ескерткішім
Топпен
жұмыс:
Тапсырма
№1
Әр топқа мәлімет жазылған
парақтар үлестіріледі, сол мәліметтерді жазып және оқып
түсініктерін баяндайды.
Бейнесабақ
қарау.
Тапсырма
№2
Кестені
орындаңдар.
Көшпеліліктің пайда
болуы
|
Көшпелілікке өту
себебі
|
Көшпелі және жартылай
көшпелі малшаруашылығы
|
|
|
|
Сергіту сәтін
орындау
ІІІ. Жаңа сабақты
бекіту:
Кестені
толтыру
Киіз үйдің
құрылысы
|
Ұлттық
киімдер
|
Қол өнер
бұйымдары
|
|
|
|
ІҮ. Сабақты
қорытындылау:
Оқытушы сөзі
арқылы.
Y.
Рефлексия:
Топтық кері байланыс
сұрақтары:
1.Жұмыс барысында топтағы
қарым-қатынас тапсырманың орындалуына қалай әсер
етті?
-
Жұмыстың тиімділігін одан әрі
арттыруға көмектесті;
-
Жұмыстың жақсы жүруіне кедергі
болды;
-
Біздің қарым-қатынасымыз
тапсырманы нақты орындауға мүмкіндік
бермеді;
2.Топтағы қарым-қатынас
әсіресе қай дәрежеде көбірек іске асты?
3.Жұмыс барысында қарым-қатынас жасаудың қай
стилі басым болды?
4.
Топтағы орындау барысында топта
ауызбіршілік сақталды ма?
-
Топта ауызбіршілік пен серіктестік
қарым-қатынас сақталды;
-
Топтағы бірлік, ауызбіршіліктің бұзылғаны
байқалды;
ҮІ. Оқушыларды
бағалау:
Әр топтың сабаққа қатысу
белсенділігін, тапсырмаларды орындау сапасын ескере отырып,
командалық және жеке оқушылардың көрсеткен нәтижелері бойынша
білімдерін өзара бағалауға мүмкіндік беру, әр топқа аты-жөндері
жазылған бағалау парағы
үлестіріледі.
Білім алушыларға сабақта
көрсетілген белсенділіктері үшін алғыс
білдіру.
ҮІ. Үйге
тапсырма: 1.
Ш.Нағымұлы 112-124-беттер
оқу.
2.
«Қазақтың ұлттық киім
үлгілері»
тақырыбына эссе
жазу.