Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ "Көздің құрылысы" 8 - сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ашық сабақтың жоспарында материалдардың мағынасы кеңінен, тереңдете отырып қолданнылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
19 Қаңтар 2018
663
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін
Бестерек орта мектебіБилеухан АйнурПән: биология 8-сынып. Күні: Тақырыбы: Көздің құрылысы мен қызметі. Мақсаты: Оқушыдарға көздің құрылысы туралы толық мағлұмат беру,көздің қызметінің маңызын түсіндіру. Күтілетін нәтиже - оқушының көздің құрылысы жайлы білімі тереңдейді. - алған білімдерін өмірмен байланыстырады. -әр бала өз деңгейіне ,қабілетіне қарай бағаланады. -оқушылардың тіл байлығы дамиды. Түрі: аралас Әдісі: АКТ
Бестерек орта мектебіБилеухан АйнурПән: биология 8-сынып. Күні: Тақырыбы: Көздің құрылысы мен қызметі. Мақсаты: Оқушыдарға көздің құрылысы туралы толық мағлұмат беру,көздің қызметінің маңызын түсіндіру. Күтілетін нәтиже - оқушының көздің құрылысы жайлы білімі тереңдейді. - алған білімдерін өмірмен байланыстырады. -әр бала өз деңгейіне ,қабілетіне қарай бағаланады. -оқушылардың тіл байлығы дамиды. Түрі: аралас Әдісі: АКТ
Кезең | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | Ұйымдастыру | Бағалау | Ресурс |
І. Сабақ барысы Ұйымдастыру2 мин | Сыныпты түгендеу, амандасу.Сыныпты тренинг арқылы жұпқа бөледі. | Оқушылар жұптасады. | бағалау формативтік бағалау парағын үлестіру | | |
ІІ үй тапсырмасы 7 мин | Үй тапсырмасын тексереді. Сезім мүшелері және оның маңызы жайлы берілген тапсырманы тексеру. | Өздері үйде сезім мүшелеріне байланысты дайындап келген суреттерін, тапсырмаларын қорғайды. | Жұппен талдап сыныппен ақпарат алмасады. | Бірін-бірі бағалайды | СуреттерПрезентация. |
Жаңа сабаққа көшу сатысы 2 мин ІІІ жаңа сабақ5 мин Қызығушы-лығын ояту2 мин | Көз туралы оқушыларға жұмбақтар жасыру және мақал – мәлел жалғастыру Мұғалімнің кіріспе сөзі: тақырыппен мақсатты хабарлау Интерактивті тақтада көздің құрылысының суретін көрсетіп оқушыларға бағыт беру Көздің құрылысы туралы видеоролик, слайдтар, фильмдер көрсетіледі. | Оқушылар жұмбақтың жауабын айтады және мақал-мәлел жалғастырады. Дәптерге тақырыпты жазып алу. Осы суретке қарап көздің құрылысымен танысады. Тақырып бойынша ақпарат алады. | топпен Жұпта талдау, сыныпқа қорғау. Оқушылардың зейінін жинақтау. | Өзара бағалау парағын толтыру. | Интерак тақта АКТ |
Жұптық жұмыс ой толғау5 мин | Посстер сызу | Мәтінмен жеке танысады.топта талдайды, сыныпта қорғайды.1-топ Көздің құрылысы2-топ Көздің пайдалы жақтары3.Көздің зиянды жақтары | Әр топ өз постерларын қорғайды | Топпен бағалайды | Банер,стикер,қайшы,фламастер,түрлі-түсті қарындаштар |
Қорытынды6 мин | Мұғалім түрлендірілген тапсырма береді.Кесте толтыруға тапсырма береді. | 1.Суретке қарап көздің құрылысының атауларын жазу.2. Кесте толтыру.3.интеактивті тапсырма орындау | Ізденеді,тыңайды, белгілейді. | Өздерін жұпта бағалайды | Интерактивті тақтадағы тапсырма |
Кері байланысБағалау Үйге тапсырма:3 мин | Табыс ағашына алма бейнелегнен стикерді жабыстыру (қызыл-түсіндім,жасыл-толық емес,сары-түсінбедім)Бағалау парақтары арқылы топ мүшесі қорытынды бағасын шығару. §18 .1. «Ойланып, жауап беріңдер» тапсырмасын оқулықтан орындау. 2. мәтінді оқу 3. әр оқушы 5 тест сұрақтарын құрастыру | ||||
Рефлективтік есеп Пайдаланған әдебиеттер | Сабақтың басындағы ұйымдастыру кезеңінде оқушыларға жұппен жұмыс жасайтыны жайлы хабарлап қысқаша сабақтың құрылымымен таныстырдым.Үй тапсырмасына барлық оқушылар жауапкершілікпен дайындалып келіпті.Әр оқушы өз ойын дайындаған суререттері және слайдтар арқылы еркін әрі толық жеткізе алды.Жоспар бойынша жаңа білім беру кезеңінде оқушылар жұп бойынша инсерт стратегиясы арқылы танысып шығып жұпта және сыныпта талдады. Оқушылардың іс әректінің жүйелі болуына мұғалімнің дайындап келген АКТ құралдары, инсерт стратегиясы тиімді ықпал етті.Соның нәтижесінде тақырып бойынша берілген ашық сұрақтарға ,қорытынды бөліміндегі бекіту тапсырмаларына оңай жауап берді. Жалпы сынып белсенді қатысты, енжар оқушылардың да қызығушылығңы байқалды .Сабақ соңында оқушылар жұп бойынша бірін- бірі бағалады, Мұғалім бағыттаушы ролінде болған бұл сабақ оқушының өз іәрекеттерін еркін әрі толық пайдалануына мүмкіндік жасады.7-сынып биология,оқулық. Қ. Қайым Р.Әлімқұлова. Ж. Қожантаева..дидактикалық материалдар. |
Уақыты | Мұғалімнің іс-әрекеті: не істеймін? | Оқушының іс-әрекеті | Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдық және т.б. қажет? |
Тақырып | Есту мүшесінің құрылысы мен қызметі | ||
2мин | Ынтымақтастық атмосферасы | ||
Үй тапсырмасын сұрау.* Төле бидің жұмбақтап айтқандарын, Қазыбек би мен Әйтеке бидің толғауларын әр топтан жатқа сұрау* «Шынайы шешен-жарқын тұлға» тақырыбына жазылған ойтолғауларын оқытқызу | Әр топ өздерінің тақырыптары бойынша жаттауларын айтады. Ойтолғауларын оқиды | ||
2мин | Кәмпиттер беру арқылы топқа бөлу | 3 түрлі кәмпиттерді жеу арқылы 3 топқа бөлінеді | |
3мин | Білу 1. Шешендік сөздер дегеніміз не?2. Қазақтың шешендік сөз тарихы кімдердің есімдерімен байланысты айтылады?3. Шешендік өнердің кеңінен дамып, биіктеген кезеңі ?4. Шешендік сөздердің алғашқы үлгілерін қайдан кездестіреміз?Шешендік сөздер қандай болады? | Оқушылар берген сұраққа бұрыннан білетіндерін еске түсіре отырып жауап береді | |
2 | Түсіну.Тақтада көрсетілген слайд бойынша шешендік сөздердің түрлеріне түсінік беру | Слайдта көрсетілген деректерді дәптерлеріне жазып алады | Жеке жұмыс |
3 | Қолдану.Берілген мәліметтерге сүйене отырып, хрестоматиядан шешендік сөзге мысал келтіру | Оқушылар топ болып жаттығуды ауызша орындайды және хрестоматияның ішінен шешендік сөздің әрбір түріне мысал келтіріп, дәлелдеп, өз сөздерімен айтады | Қазақ әдебиетінің хрестоматиясы |
4 | Талдау.Оқулықта берілген шешендік сөздердің түрлерін топ ішінде талқылап, постер жасау1-топ. Шешендік арнау2-топ. Шешендік толғау3-топ. Шешендік дау | Әрбір топ тапсырма бойынша ізденеді, постерді қорғайды | Топтық жұмыс |
5 | Жинақтау.Бес жолды өлең құрастыру1-топ. Шешендік арнау2-топ. Шешендік толғау3-топ. Шешендік дау | Жазған сценарилерін 3 топ пікірталас түрінде қорғайды | Топтық шығармашылық жұмыс |
6 | Бағалау. Бас бармақтарын көрсету арқылы | Топтық жұмысӘр топтың пікірлері тыңдалды. Пікір білдірген оқушылардың бәрі де өз ойларын толық жеткізе білді Оқушылар бас бармақтарын көрсету арқылы тақырыпты қаншалықты деңгейде игергендерін көрсетеді.Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім. | . |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)