Оқушылардың назарына тақтада
үш сурет шығады, біреуі Нар, домбра және аттың басын ұстаған қыз
суреты. Осы суреттер әр түрлі қиқымдарға бөлінген, сол қиқымдарды
әр оқушы бірден алады да белгіленген уақытта пазл құрастырып сурет
шығару керек.( бозіңген күйі ойналып біткенше).Оқушылар 3 топқа
бөлінді. (5 минут)
шығарманы алдыңғы сағатта оқып
келу тапсырылған. Тақтаға таймер көрсетіліп тұрады. (10 минут)
төменде әр топқа жеке-жеке тапсырмалар
беріледі.
І- топқа
тұжырым
кестесі 1)шығарманы оқып, эпилог пен
пролог, көркемшығарма туындысының
құрылым, қазақы салт-дәстұр,
ғұрп-әдеттен қайсылары кез болғанын А3 ке кесте жазып
дайындайды.
ІІ- топқа
Кубизм
әдісі 1)шығарманың ішінен сұрақтарға
жауап береді. Ол сұрақтарды басқа екі топқа қойып бөліседі.және
шығармада кездескен көне сөздерді(ең азы үшеу) теріп жазып,
мағынасын ашады.
ІІІ-
топқа Балық
қаңқасы әдісі арқылы Шығарманың
оқулықта берілген үзіндісін талдау.
шығармадағы
мәселе( проблемалық сұрақ)
себептері
дәлелдері
қортындысы
Бағалау. Топ іші бағалау
(топтарды ауызша бағалау). (3 минут)
Аты-жөні:
|
Мәтіннен алынған үзіндіні
түсінеді
|
Өз
көзқарасын дәлелдей алады
|
Үзінділерде дәлелдеуді
қолданады
|
|
|
|
|
Үш топқа бірдей
тапсырма «жүгіру диктанты» 5
минут алдын ала шығарып дайындалған
,сыныптың төрт бұрышына жапсырылған парақтағы текст белгіленген
уақыт жазып үлгергенше жазады.(оқушылар кезектесіп жазады, бірінен
соң бірі барып оқып келіп, партада отырған оқушыға айту
керек)
Топтық жұмыстарға 10 минут
уақыт беріледі. және оны басқа топтың алдында шығып
қорғайды
Бекіту
бөлімінде барылқ топтарға
бірдей
І-тапсырма. «Әдебиет лотосы» әдісі
арқылы шығарма кейіпкерлеріне талдау жасаңдар.Талдау барысында
нақты дәлел келтіріп, кейіпкерлердің ұқсастықтар мен
айырмашылықтарын ашыңдар.(5 минут)
Әңгімеден үзінді
|
Қай
кейіпкердің сөзі
|
менің кейіпкерге көзқарасым
|
«Қашан кемеліне келтіргенше көп алдына салмаған
жөн»
|
|
|
«Eкі
күйші өнерлеріңді бірдей салыңдар»
|
|
|
«Cөзім-сөз.Өнерің жетсе тілегіңді бердім,
қарағым»
|
|
|
«Aпырым-ай, осы мал жарықтық күйге елтитіні болады
деуші еді...»
|
|
|
Кім
біледі... бұйыртқаны осы болар»
|
|
|
Аһ,
сабазың, шыңыраудан суырып шығарды-ау!
|
|
|
ІІ- тапсырма«Төрт жолды
өлең» әдісі (5
минут)
зат есім
қыз
сын
есім (екеу)
етістік (үшеу)
тақырыптың мағынасын ашатын төрт сөзден тұратын
сөйлем.
рефлекция «Байланыс
шеңбері» (3
минут)
сабақ бойынша мына сұрақтар
бойынша
жауап жазып дайындаған
стикерлерін слайдтағы шеңбер ішіне
жапсырады.
Кері байланыс. Ашық
микрофон (2 минут)
Оқушы сабақ туралы
болсын, тілек болсын сыныптастарымен бөліседі.
|