Сабақтың басы
8 мин.
|
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа
дайындығын бақылау.
Оқушыларға сабақ соңында қатысқаны үшін сыйлық
берілетінін ескеру
Топқа бөлу : Флиппити әдісі арқылы оқушыларды 3
топқа бөлу Топ басшысын сайлау, бағалаупарағын
беру
Үй тапсырмасын сөзжұмбақ арқылы
сұрау
-
Инерция заңын ашқан ғалым
-Галилей
-
Дененің қалыптасқан қалпын өзгертуге қарсылық
жасай алатын қасиеті-инерттілік
-
Инерция сөзі латын тілінен аударғанда қандай
мағына береді-әрекетсіздік
-
Кеңістікте сандық мәнімен қоса, бағытымен де
сипатталатын шамалар –векторлық
-
Массаның өлшем бірліктерінің
бірі-центнер
-
Массаның ХБЖ-гіөлшем
бірлігі
-
Тек
сандық мәнімен сипатталатын
шамалар-скалярлық
Кері байланыс: «Керемет»,»Жарайсың» Мұғалім
мадақтайды
|
Оқушылар 3 топқабөлініп
отырады
1-топ-инерция
2-топ
Күш
3-топ
Ньютон
Оқушылар сұраққа жауап
береді
|
Дескриптор
-физикалық заңдар мен терминдерді өлшем
бірліктерді біледі
Жалпы балл-2
|
Интербелсенді тақта
Wordwoll
программасы
|
Сабақтың ортасы.
20мин
|
Оноре де Бальзак:Барлық ғылымның кілті-сұрақ
белгісі деген екен.
Бүгінгі сабақта нәтижелі жұмыс жасау үшін
сендерге сұрақ қояйын.
-Парталарыңда ағаш білеуше жатыр. Соның
жылдамдығын өзгертіп көріңдерші.
Оқушылар білеушені
итереді.
Білеушенің қозғалысына не әсер
етті?
Қолмен әрекеттесу нәтижесінде білеушенің
жылдамдығы өзгерді.
Барлығыңда білеушенің жылдамдығы бірдей
ме?
Жоқ. Кейбіреуі қаттырақ
итерді
Керемет! Осы тәжірибеден кейін біз мынандай
қорытындыға келеміз: өзара әрекеттесудің әсері күш болып
табылады!
Сонымен бүгінгі тақырыпты жазайық:
«Күш»
Оқушыларға слайд арқылы күш туралы мағлұмат
беріледі.
Топтық жұмыс
Тақырып түсіндіріліп болғаннан кейін топтық жұмыс
беріледі.
1-топ: 1) Серіппеге 1 салмақты бекітіп,
серіппенің қаншалықты созылғанын байқа. 2) Серіппеге 2 салмақты
бекітіп, серіппенің созылуына назар аударыңыз. 3) Күштің нәтижесі
неге байланысты болатыны туралы қорытынды жасаңыз. 4) Күш
әрекетінің оның шамасына тәуелділігіне мысалдар
келтір
2-топ: 1) Білеушенің ілгегіне
жіпті бекітіңіз. 2) Жіпті оңға, содан кейін солға, содан кейін
жоғары тартыңыз, білеушенің қалай қозғалатынын байқаңыз. 3) Күштің
нәтижесі неге байланысты болатыны туралы қорытынды жасаңыз. 4) Күш
әрекетінің оның бағытына тәуелділігіне мысалдар
келтір.
3-топ: 1) Білеушенің тік қойып
бірінші жоғарғы жағынан түртіп көріңіз. 2) Білеушенің енді төменгі
жағынан түртіп көріңіз, оның қалай қозғалатынын байқаңыз. 3) Күштің
нәтижесі неге байланысты болатыны туралы қорытынды жасаңыз. 4) Күш
әрекетінің әсер ету нүктесіне тәуелділігіне мысалдар
келтір.
Кері байланыс, оқушылар бірін-бірі
бағалайды
Әртүрлі түсті шеңбер арқылы
бағалау
Жұптық жұмыс
«Адасқан әріптер»
Кері байланыс: Оқушылар өздерін-өзі
бағалайды.Тақта арқылы өзін-өзі тексереді, Мұғалім
бағалайды
|
Оқушылар білеушені қозғай отырып берілген сұраққа
жауап береді
Оқушылар сабаққа қатысты терминдерді
табады
|
Топ
оқушылары ақылдаса отырып, жауап береді
Дескриптор
-оқушылар тәжірибені
орындайды
-тәжірибе қорытындысын
тұжырымдайды
Жалпы балл-3
Дескриптор
-оқушылар жұбымен әріптерді
табады
-2
|
Білеуше, әртүрлі түсті
қағаздар
Білеуше,серіппе, жүктер жиынтығы,
штатив,жіп
Wordwoll
программасы
|
Сабақтың соңы.
10 мин
Жеке жұмыс.
Резерв
7 мин
Рефлекция
Үй
тапсырмасы
|
Жеке жұмыс. «Кім
жылдам?»
1.Күш өлшем бірліктерін
айналдыр
20 мН=….Н
0,002 МН= ….H
0,3 кН=
2
мкН=
200
Н=...кН
400 000 Н=….МН
2000
Н=…мН
68000
Н=…..мкН
Жұптар бір - бірінің
дәптерін тексереді.
Сурет бойынша
анықтаңдар
А) Қай күштер модулі
бойынша тең?
Б) Қай күштер модулі
жағынан тең бағыттары бойынша қарама
қарсы?
«Мегами» әдісі
Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10
баллдық жүйемен бағалау
15
параграф күнделікті өмірде күшті қолдануға мысал
келтіру
|
Оқушылар өлшем бірліктерді
айналдырады
0,02Н
2000Н
300Н
2*10-6Н
0,2кН
0,4 МН
2мН
0,068 мкН
|
Дескриптор
-Оқушылар өлшем бірліктерді ХБЖ –не
айналдырады
Жалпы балл-3
Жалпы тапсырмалар бойынша 10
балл
|
Дк экран
Дәптер
|