Материалдар / Ашық сабақ Күшейткіш үстеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Күшейткіш үстеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Күшейткіш, мақсат үстеудің жасалу жолдары туралы мәлімет берілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Шілде 2018
1877
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақ: Күшейткіш, мақсат үстеу

7 С.Ерубаев атындағы мектеп – интернат. Түркістан қаласы

Күні: 25.02.2016

Пән мұғалімі: Ереханова Ж

Қазақ тілі 6 - сынып

Қатысқаны: Қатыспағаны:

Сабақтың мақсаты

Күшейткіш, мақсат үстеудің жасалу жолдары, жасалу жолдарын меңгеру

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: берілген тапсырмалар мен жаттығулар арқылы күшейткіш, мақсат үстеу туралы түсінік қалыптасады.

Басым бөлігі: сөйлем арасында кездесетін үстеулерді тауып, қай түр екенін ажыратады.

Кейбір оқушылар: үстеулерді құрамына, мағынасына қарай талдап, жаттығу барысында алған білімдерін қолданады.

Алдыңғы оқу 5 мин

Өткен тақырыптардан сұрақ – жауап: Үстеу деген не?

Үстеудің құрамына қарай неше түрі бар.

Үстеудің мағынасына қарай неше түрі бар.

«Өзіңді топ алдында қалай ұстайсың?» деген тақырыпта құраған мәтіндерін тексеру. Үстеуді тауып, құрамына, мағынасына қарай талдау.

Әдіс – тәсілдер: «Топтастыру»

Кесте бойынша

«Серіппелі доп»



Мәтінді талдау

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

Сергіту







Топқа бөліну

2 мин

«Шаттық шеңбері»

2 қатардан шеңбер құрып, көрсетілген үстеулер арқылы бір – біріне мақтау сөздер айтады.





І топ «Айрықша» ІІ топ «Керемет» ІІІ «Орасан»

Топ басшылары сайланып, бағалау парақтары таратылады. Әр топ бір-бірін «Бас бармақ » әдісімен бағалайды.

Әбден, тым, ылғи, кілең, ең, сәл, тіпті, мейлінше, аса, нағыз, ерен, айрықша, өте, орасан, керемет, мүлдем.

деп жазылған кеспелер арқылы топқа бөлінеді.



Ортасы

Ой шақыру .



Өздерің байқап отырғандай, біздің бүгінгі тақырыбымыз анықталды ма?




Тақтаға жазу:

Күшейткіш, мақсат үстеу

Қызығушылықты ояту

5 мин

Үстеуді сәйкестендір

Мүлдем сөйлейді

Өте бағалы шаршаған

Керемет қону

Тым өзгеру

Әдейі сыйлық

Қасақана биік

Сәйкестендір

Мағынаны тану

10 мин

Оқулықпен жұмыс :

І топ Күшейткіш үстеу деген не?

ІІ топ Мақсат үстеу деген не?

ІІІ топ Күшейткіш, мақсат үстеуді қатыстырып «Ол әдейі ойластырылған еді» атты мәтін құрау

ЖИГСО әдісі

Постер қорғау

Тапсырмамен жұмыс

10 мин

Тірек сөздер” стратегиясы

222 – жаттығуды ауызша морфологиялық талдау

1-тапсырма «Тереңірек түсіндір»

«Театрға барғанда»

«Менің атым Қожа»

«Мектеп қызығы»

«Дене шынықтыру сабағы»

«Жалқау бала»

І топ Күшейткіш үстеуді қатыстырып, өлеңді ары қарай жалғастыр

... ақылды баламын

...ерекше боламын

Үздік білім аламын....

.................................

Төмендегі сөздердің синонимдерін жаз.

ІІ топ ІІІ топ

Әдейі - алыс –

Ілгері - анда – санда –

Қыруар - баяғыда –

Босқа - бірсыпыра -

Әр топ екі сөй-лемді талдайды.



«Аквариум» әдісі

Осы тақырыптардың бірін алып, бір оқушы бір сөйлем айтады, екіншісі үстеуді кірістіріп қайта айтады. Себебін ашуы тиіс.










Аяқталуы

Ой толғау

5 мин









Тест тапсырмасын орында.

1.Қай сөйлемде үстеу бар

а) тым биік болма

ә) Ата – бәйтерек, бала – жапырақ

б) Сулы жер – нулы жер




2. Мына сөйлемге қай үстеу лайықты.

Ұшақ ________ көтерілді.

а) жоғары ә) анағұрлым б) ең

3. Үстеудің мағыналық түрлері нешеу?

а) 5 ә) 7 б) 6

4.мақсат үстеуін тап.

а) тысқары, мұнда

ә) орасан, бекер

б) жорта, әдейі

5. Тым, ең, кілең үстеудің қай түріне жатады.

а) мекен үстеу

ә) күшейткіш үстеу

с) мезгіл үстеу


Бағалау

Топ басшылары бағалау парақтарын тапсырады.


Кері байланыс

3 мин

Сабақта не оңай болды?

Не қиын болды?

«Бас бармақ »әдісімен бағалау

«БАС БАРМАҚ» ӘДІСІ

Үй тапсырмасы

Күшейткіш, мақсат үстеу.

І топ. Пойызбен сапарға шығады.

ІІ топ. Кемемен сапарға шығады.

ІІІ топ. Шөл далаға түйемен сапарға шығады












































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!