Сабақ: Күшейткіш, мақсат үстеу | № 7 С.Ерубаев атындағы мектеп – интернат. Түркістан қаласы |
Күні: 25.02.2016 | Пән мұғалімі: Ереханова Ж |
Қазақ тілі 6 - сынып | Қатысқаны: Қатыспағаны: |
Сабақтың мақсаты | Күшейткіш, мақсат үстеудің жасалу жолдары, жасалу жолдарын меңгеру |
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар: берілген тапсырмалар мен жаттығулар арқылы күшейткіш, мақсат үстеу туралы түсінік қалыптасады.Басым бөлігі: сөйлем арасында кездесетін үстеулерді тауып, қай түр екенін ажыратады.Кейбір оқушылар: үстеулерді құрамына, мағынасына қарай талдап, жаттығу барысында алған білімдерін қолданады. |
Алдыңғы оқу 5 мин | Өткен тақырыптардан сұрақ – жауап: Үстеу деген не? Үстеудің құрамына қарай неше түрі бар. Үстеудің мағынасына қарай неше түрі бар.«Өзіңді топ алдында қалай ұстайсың?» деген тақырыпта құраған мәтіндерін тексеру. Үстеуді тауып, құрамына, мағынасына қарай талдау. | Әдіс – тәсілдер: «Топтастыру»Кесте бойынша«Серіппелі доп»
Мәтінді талдау |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Басталуы Сергіту
Топқа бөліну 2 мин | «Шаттық шеңбері»2 қатардан шеңбер құрып, көрсетілген үстеулер арқылы бір – біріне мақтау сөздер айтады.
І топ «Айрықша» ІІ топ «Керемет» ІІІ «Орасан»Топ басшылары сайланып, бағалау парақтары таратылады. Әр топ бір-бірін «Бас бармақ » әдісімен бағалайды. | Әбден, тым, ылғи, кілең, ең, сәл, тіпті, мейлінше, аса, нағыз, ерен, айрықша, өте, орасан, керемет, мүлдем.деп жазылған кеспелер арқылы топқа бөлінеді. |
ОртасыОй шақыру . |
Өздерің байқап отырғандай, біздің бүгінгі тақырыбымыз анықталды ма?
|
Тақтаға жазу: Күшейткіш, мақсат үстеу |
Қызығушылықты ояту5 мин | Үстеуді сәйкестендірМүлдем сөйлейдіӨте бағалы шаршағанКеремет қонуТым өзгеруӘдейі сыйлықҚасақана биік | Сәйкестендір |
Мағынаны тану10 мин | Оқулықпен жұмыс :І топ Күшейткіш үстеу деген не?ІІ топ Мақсат үстеу деген не?ІІІ топ Күшейткіш, мақсат үстеуді қатыстырып «Ол әдейі ойластырылған еді» атты мәтін құрау | ЖИГСО әдісіПостер қорғау |
Тапсырмамен жұмыс10 мин | “Тірек сөздер” стратегиясы 222 – жаттығуды ауызша морфологиялық талдау1-тапсырма «Тереңірек түсіндір» «Театрға барғанда» «Менің атым Қожа» «Мектеп қызығы» «Дене шынықтыру сабағы» «Жалқау бала»І топ Күшейткіш үстеуді қатыстырып, өлеңді ары қарай жалғастыр ... ақылды баламын ...ерекше боламын Үздік білім аламын.... .................................Төмендегі сөздердің синонимдерін жаз.ІІ топ ІІІ топӘдейі - алыс –Ілгері - анда – санда –Қыруар - баяғыда – Босқа - бірсыпыра - | Әр топ екі сөй-лемді талдайды.
«Аквариум» әдісіОсы тақырыптардың бірін алып, бір оқушы бір сөйлем айтады, екіншісі үстеуді кірістіріп қайта айтады. Себебін ашуы тиіс.
|
АяқталуыОй толғау5 мин |
Тест тапсырмасын орында.1.Қай сөйлемде үстеу бара) тым биік болмаә) Ата – бәйтерек, бала – жапырақб) Сулы жер – нулы жер
2. Мына сөйлемге қай үстеу лайықты. Ұшақ ________ көтерілді.а) жоғары ә) анағұрлым б) ең3. Үстеудің мағыналық түрлері нешеу?а) 5 ә) 7 б) 64.мақсат үстеуін тап. а) тысқары, мұндаә) орасан, бекер б) жорта, әдейі5. Тым, ең, кілең үстеудің қай түріне жатады.а) мекен үстеуә) күшейткіш үстеу с) мезгіл үстеу |
|
Бағалау | Топ басшылары бағалау парақтарын тапсырады. |
|
Кері байланыс3 мин | Сабақта не оңай болды?Не қиын болды?«Бас бармақ »әдісімен бағалау | «БАС БАРМАҚ» ӘДІСІ |
Үй тапсырмасы | Күшейткіш, мақсат үстеу. І топ. Пойызбен сапарға шығады.ІІ топ. Кемемен сапарға шығады.ІІІ топ. Шөл далаға түйемен сапарға шығады |
|