Материалдар / Ашық сабақ "Лепті сөйлем. Қазақстан картасы" 2сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Лепті сөйлем. Қазақстан картасы" 2сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне қажет.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2018
2581
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді: Ж. Абденкулов.


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Менің туған өлкем.



Мектеп: Боралдай жалпы орта мектебі.



Пәні: қазақ тілі


Мұғалімнің аты-жөні: А. Орынбаева.



Күні: 5.12.2017ж



Сынып: 2а

Барлық оқушылар саны: 16

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

Лепті сөйлем. Қазақстан картасы.


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу

2.2.5.1 - дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу

2.3.7.1 - сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою

2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу


Сабақтың мақсаттары

Барлығы: Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

Көбі: Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады

Кейбірі: Білімді сыныптастарына түсіндіріп, оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Жетістік критерийлері

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Құндылықтарды дарыту

Үлкенді құрметтеуге, кішіге үлгі болуға тәрбиелеу


Пәнаралық байланыс


Музыка, қазақ тілі,тарих


АКТ қолдану дағдылары


Слайдтар.

Алдыңғы бөлім.

Туған жер, Отан туралы түсінігі бар.


Тілдік құзыреттілік

Туған жер- Родной край- Native land



Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Топқа бөлу 2 минут

Тыныс белгілер арқылы топқа бөліну:

-нүкте

!-леп белгі

?-сұрақ белгі

Топ жетекшілер өздерінің топтары туралы түсінік береді.


Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Көрші»

Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.

Нұсқаулық:

Көршіңді оң жақтан құшақта,

Көршіңді сол жақтан құшақта.

Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,

Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,

Бүгінгі тренинг барысы,

Біз үлкен отбасы.

Білу және түсіну 10 минут

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Дәптермен жұмыс.

18. Өлеңді түсініп оқы. «Қазақстан картасы».

Өлең не туралы?

Өлең неліктен «Қазақстан картасы» деп аталады деп ойлайсың?

Топтық жұмыс: Балалар түсті қағаздардан облыстарына қарай картаны құрастырады.



Тыныс белгілер суреті.












(Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды

Text Box 1

1. 1-ші команда (нөлдіктер) кестеден сан таңдайды.

2. Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды.

3. Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші команда сол квадратқа крестик қояды.

4. Жауап дұрыс болмаған жағдайда, 2-ші команда (крестиктер) сұраққа жауап беруге және сол квадратқа крестик қоюға мүмкіндік алады.
















Сабақтың ортасы










17,18-тапсырма. Өздік жұмысы

«Крестиктер-нөлдіктер» әдісі.


1. 1-ші команда (нөлдіктер) кестеден сан таңдайды.

2. Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды.

3. Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші команда сол квадратқа крестик қояды.

4. Жауап дұрыс болмаған жағдайда, 2-ші команда (крестиктер) сұраққа жауап беруге және сол квадратқа крестик қоюға мүмкіндік алады.







«Крестиктер-нөлдіктер» әдісі



















Сабақтың соңы



«Басбармақ» әдісі .










«Басбармақ» әдісі .












Үйге тапсырма: 19-жаттығу, 109-бетте.




Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз



Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта

Қауіпсіздік техникасының ережелерінен














Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілдіме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


















Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!