Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    3.1 Литосфера

    Педагогтың аты-жөні

    Жулдасбаева Р.Р.

    Күні

    22.10

    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы

    Жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылықтары. Жер бедерінің жіктелуі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.3.1.1- жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылықтарын зерттейді

    8.3.1.2- жер бедері түрлерін жіктейді

    8.3.1.3- жер бедері түрлерін жоспар бойынша сипаттайды

    9.3.1.1 жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде Қазақстанның жер бедерінің геологиялық тарихын және тектоникалық құрылымын анықтайды

    Сабақтың мақсаты


    Барлық оқушылар: Жер бедерінің қалыптасуы мен даму заңдылықтары туралы білімдерін дамытады.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Қазақстанның қазіргі жер бедеріні қандай күштердің әсерінен қалыптасқанын біледі;

    жаңа тектоникалық қозғалыстар дегенді түсінеді

    жер сілкіну кестесі мен оның күштерін анықтайды; сейсмикалық аудандастыру картасына қарап жер сілкінудің таралған аудандарын талқылайды;

    Кейбір оқушылар:

    Қазіргі жер бедері қалай қалыптасқанын үйренеді

    Практикалық жұмыс орындайды. Картаны оқиды, кестелермен жұмыс жүргізеді, талдайды саралайды,өз ойын жүзеге асырады,білген білімдерін өмірге жаратады.

    Бағалау критерииі

    Литосфералық плиталардың қозғалысына байланысты болатын жер бедерінің түрлерін анықтай алады, картада көрсетеді.

    Сурет бойынша сол аймақтың жер бедерінің қалыптасуын талдап, зерттеулер жүргізеді,  профилін (қима)  бейнелей алады.

    Қазақстанның қазіргі жер бедеріні қандай күштердің әсерінен қалыптасқанын біледі; жаңа тектоникалық қозғалыстар дегенді түсінеді; жер сілкіну кестесі мен оның күштерін анықтайды;

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Ұйымдастыру кезеңі.

    −оқушылармен амандасу

    −оқушыларды түгендеу

    −жағымды психологиялық ахуал тудыру.

    «Саусақ» стратегиясын пайдалану арқылы оқушылардың көңіл күйін анықтау

    −қағазға жасырылған суреттер арқылы топқа бөлу

    Сабақтың тақырыбын анықтау.

    Интербелсенді тақтадағы суретке жетелеу сұрақтары қойылып,сабақтың тақырыбы анықталады.

    −қалай ойлайсыздар,суреттен нені түсінуге болады?

    −қандай процестер көрсетілген?

    Сабақтың мақсатын анықтау.

    Оқу мақсатымен, тілдік мақсатпен танысады;

    Жетістік критерийлерін болжайды;

    Жетістік критерийлерімен танысады.

    «Планета Земля» қосымшасы арқылы қосымша сұрақтар қойылады.

    Оқушылар топқа бөлінеді.

    Сұрақ жауап орындайды







    «Кіру билеттері»






    https://www.google.com/intl/ru/earth/


    Ортасы

    Тапсырма №1

    Жұппен жұмыс

    Жер бедерінің барлық пішіндерінің қалыптасуына әсер етуші күштер 2 топқа бөлінеді:

    1 эндогендік

    2 экзогендік


    №

    Суреттер

    Тектоникалық қозғалыстың түрі

    Литосфералық тақталардың түрлері

    (нақты атауы мен түрі)

    Осы тектоникалық қозғалыс үрдісі

    1





    2





    3






    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл


    Тектоникалық қозғалыстардың түрлерін ажыратады (коллизия, субдукция, спрединг)

    тектоникалық қозғалыстың бірінші түрін анықтайды;

    1

    тектоникалық қозғалыстың екінші түрін анықтайды;

    1

    тектоникалық қозғалыстың үшінші түрін анықтайды;

    1

    бірінші литосфералық тақтаның түрі мен

    атауын анықтайды;

    1

    екінші литосфералық тақтаның түрі мен

    атауын анықтайды;

    1

    үшінші литосфералық тақтаның түрі мен

    атауын анықтайды;

    1

    бірінші тектоникалық қозғалыстың себебін

    ажыратады;

    1

    екінші тектоникалық қозғалыстың себебін

    ажыратады;

    1

    үшінші тектоникалық қозғалыстың себебін

    ажыратады.

    1

    Барлығы 9 балл


    Бағалау: бір−бірін стикерлер арқылы бағалайды. Жасыл –дұрыс, қызыл –дұрыс емес.











    Тапсырма №2

    Жеке жұмыс. Төмендегі кестені толтырады.

    Аласа таулар

    Орташа таулар

    Биік таулар






    Дескриптор. Қазақстанның аласа, орташа, биік тауларының тізімін жазып, картадан көрсетеді.

    «Рандом» әдісі арқылы дайын оқушылардың жауабы тындалады.

    Бағалау: оқушылар бір бірін «Бесбармақ» әдісі арқылы бағалайды.

    Тапсырма №3

    Топпен жұмыс. Практикалық сабақ

    І топ. «Жердің ішкі құрылысы»

    ІІ топ. «Жер қыртысының құрылысы»

    ІІІ топ. «Жанартау атқылауы»

    Бағалау: топтар бір бірін «шапалақтау» әдісі арқылы бағалайды

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Жердің ішкі құрылысы

    Жер қыртысы,мантия, ядро қабаттарын көрсетеді

    Жер қыртысының құрылысы

    Материктік,мұхиттық қыртыстарды көрсетеді, қабаттарын анықтап көрсетеді

    Жанартау атқылауы

    Жанартаудың атқылауын, лаваны көрсетеді


    «Стоп кадр» әдісі. Литосфера бөлімі бойынша негізгі түйіп алатын мәліметтерді берілген қағазға жазады.





    Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды



    Қосымша таратылған парақшада берілген суреттер бойынша қозғалыс түрін, тақталардың түрлерін, тектоникалық қозғалыс үрдісін анықтайды.




















































    Парақшаларда берілген тапсырманы орындайды

    Қазақстанның физикалық картасынан тауларды көрсетеді.







    Стикерлер арқылы

    ҚБ жұбын бағалау










































    Бағалау парақшасын толтырады.



















    «Бас бармақ» әдісі арқылы

    ҚБ бағалайды



    Парақша



































































    Парақша, Қазақстанның физикалық картасы, атлас

    https://www.classtools.net/random-name-picker/7_Mi7896


    Сабақтың соңы


    Кері байланыс. «Облако слов» әдісі

    Ватсап әлеуметтік желісіндегі сынып тобы чатына сабақтан алған әсері туралы жазады.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жулдасбаева Райгуль Рахимжановна
    23 Қараша 2021
    1285
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. Литосфера, 9 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. Литосфера, 9 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ,ҚМЖ,Литосфера бөлімі бойынша қайталау сабағы (олқылықты жою мақсатында 8 сынып мақсаттары алынды)
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    3.1 Литосфера

    Педагогтың аты-жөні

    Жулдасбаева Р.Р.

    Күні

    22.10

    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы

    Жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылықтары. Жер бедерінің жіктелуі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.3.1.1- жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылықтарын зерттейді

    8.3.1.2- жер бедері түрлерін жіктейді

    8.3.1.3- жер бедері түрлерін жоспар бойынша сипаттайды

    9.3.1.1 жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде Қазақстанның жер бедерінің геологиялық тарихын және тектоникалық құрылымын анықтайды

    Сабақтың мақсаты


    Барлық оқушылар: Жер бедерінің қалыптасуы мен даму заңдылықтары туралы білімдерін дамытады.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Қазақстанның қазіргі жер бедеріні қандай күштердің әсерінен қалыптасқанын біледі;

    жаңа тектоникалық қозғалыстар дегенді түсінеді

    жер сілкіну кестесі мен оның күштерін анықтайды; сейсмикалық аудандастыру картасына қарап жер сілкінудің таралған аудандарын талқылайды;

    Кейбір оқушылар:

    Қазіргі жер бедері қалай қалыптасқанын үйренеді

    Практикалық жұмыс орындайды. Картаны оқиды, кестелермен жұмыс жүргізеді, талдайды саралайды,өз ойын жүзеге асырады,білген білімдерін өмірге жаратады.

    Бағалау критерииі

    Литосфералық плиталардың қозғалысына байланысты болатын жер бедерінің түрлерін анықтай алады, картада көрсетеді.

    Сурет бойынша сол аймақтың жер бедерінің қалыптасуын талдап, зерттеулер жүргізеді,  профилін (қима)  бейнелей алады.

    Қазақстанның қазіргі жер бедеріні қандай күштердің әсерінен қалыптасқанын біледі; жаңа тектоникалық қозғалыстар дегенді түсінеді; жер сілкіну кестесі мен оның күштерін анықтайды;

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Ұйымдастыру кезеңі.

    −оқушылармен амандасу

    −оқушыларды түгендеу

    −жағымды психологиялық ахуал тудыру.

    «Саусақ» стратегиясын пайдалану арқылы оқушылардың көңіл күйін анықтау

    −қағазға жасырылған суреттер арқылы топқа бөлу

    Сабақтың тақырыбын анықтау.

    Интербелсенді тақтадағы суретке жетелеу сұрақтары қойылып,сабақтың тақырыбы анықталады.

    −қалай ойлайсыздар,суреттен нені түсінуге болады?

    −қандай процестер көрсетілген?

    Сабақтың мақсатын анықтау.

    Оқу мақсатымен, тілдік мақсатпен танысады;

    Жетістік критерийлерін болжайды;

    Жетістік критерийлерімен танысады.

    «Планета Земля» қосымшасы арқылы қосымша сұрақтар қойылады.

    Оқушылар топқа бөлінеді.

    Сұрақ жауап орындайды







    «Кіру билеттері»






    https://www.google.com/intl/ru/earth/


    Ортасы

    Тапсырма №1

    Жұппен жұмыс

    Жер бедерінің барлық пішіндерінің қалыптасуына әсер етуші күштер 2 топқа бөлінеді:

    1 эндогендік

    2 экзогендік


    №

    Суреттер

    Тектоникалық қозғалыстың түрі

    Литосфералық тақталардың түрлері

    (нақты атауы мен түрі)

    Осы тектоникалық қозғалыс үрдісі

    1





    2





    3






    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл


    Тектоникалық қозғалыстардың түрлерін ажыратады (коллизия, субдукция, спрединг)

    тектоникалық қозғалыстың бірінші түрін анықтайды;

    1

    тектоникалық қозғалыстың екінші түрін анықтайды;

    1

    тектоникалық қозғалыстың үшінші түрін анықтайды;

    1

    бірінші литосфералық тақтаның түрі мен

    атауын анықтайды;

    1

    екінші литосфералық тақтаның түрі мен

    атауын анықтайды;

    1

    үшінші литосфералық тақтаның түрі мен

    атауын анықтайды;

    1

    бірінші тектоникалық қозғалыстың себебін

    ажыратады;

    1

    екінші тектоникалық қозғалыстың себебін

    ажыратады;

    1

    үшінші тектоникалық қозғалыстың себебін

    ажыратады.

    1

    Барлығы 9 балл


    Бағалау: бір−бірін стикерлер арқылы бағалайды. Жасыл –дұрыс, қызыл –дұрыс емес.











    Тапсырма №2

    Жеке жұмыс. Төмендегі кестені толтырады.

    Аласа таулар

    Орташа таулар

    Биік таулар






    Дескриптор. Қазақстанның аласа, орташа, биік тауларының тізімін жазып, картадан көрсетеді.

    «Рандом» әдісі арқылы дайын оқушылардың жауабы тындалады.

    Бағалау: оқушылар бір бірін «Бесбармақ» әдісі арқылы бағалайды.

    Тапсырма №3

    Топпен жұмыс. Практикалық сабақ

    І топ. «Жердің ішкі құрылысы»

    ІІ топ. «Жер қыртысының құрылысы»

    ІІІ топ. «Жанартау атқылауы»

    Бағалау: топтар бір бірін «шапалақтау» әдісі арқылы бағалайды

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Жердің ішкі құрылысы

    Жер қыртысы,мантия, ядро қабаттарын көрсетеді

    Жер қыртысының құрылысы

    Материктік,мұхиттық қыртыстарды көрсетеді, қабаттарын анықтап көрсетеді

    Жанартау атқылауы

    Жанартаудың атқылауын, лаваны көрсетеді


    «Стоп кадр» әдісі. Литосфера бөлімі бойынша негізгі түйіп алатын мәліметтерді берілген қағазға жазады.





    Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды



    Қосымша таратылған парақшада берілген суреттер бойынша қозғалыс түрін, тақталардың түрлерін, тектоникалық қозғалыс үрдісін анықтайды.




















































    Парақшаларда берілген тапсырманы орындайды

    Қазақстанның физикалық картасынан тауларды көрсетеді.







    Стикерлер арқылы

    ҚБ жұбын бағалау










































    Бағалау парақшасын толтырады.



















    «Бас бармақ» әдісі арқылы

    ҚБ бағалайды



    Парақша



































































    Парақша, Қазақстанның физикалық картасы, атлас

    https://www.classtools.net/random-name-picker/7_Mi7896


    Сабақтың соңы


    Кері байланыс. «Облако слов» әдісі

    Ватсап әлеуметтік желісіндегі сынып тобы чатына сабақтан алған әсері туралы жазады.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Ашық сабақ 9 сынып
    23.11.2021
    1285
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жулдасбаева Райгуль Рахимжановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации