|
Бөлім |
3.1 Литосфера |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Жулдасбаева Р.Р. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні |
22.10 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылықтары. Жер бедерінің жіктелуі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.3.1.1- жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылықтарын зерттейді 8.3.1.2- жер бедері түрлерін жіктейді 8.3.1.3- жер бедері түрлерін жоспар бойынша сипаттайды 9.3.1.1 жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде Қазақстанның жер бедерінің геологиялық тарихын және тектоникалық құрылымын анықтайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Жер бедерінің қалыптасуы мен даму заңдылықтары туралы білімдерін дамытады. Оқушылардың басым бөлігі: Қазақстанның қазіргі жер бедеріні қандай күштердің әсерінен қалыптасқанын біледі; жаңа тектоникалық қозғалыстар дегенді түсінеді жер сілкіну кестесі мен оның күштерін анықтайды; сейсмикалық аудандастыру картасына қарап жер сілкінудің таралған аудандарын талқылайды; Кейбір оқушылар: Қазіргі жер бедері қалай қалыптасқанын үйренеді Практикалық жұмыс орындайды. Картаны оқиды, кестелермен жұмыс жүргізеді, талдайды саралайды,өз ойын жүзеге асырады,білген білімдерін өмірге жаратады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерииі |
Литосфералық плиталардың қозғалысына байланысты болатын жер бедерінің түрлерін анықтай алады, картада көрсетеді. Сурет бойынша сол аймақтың жер бедерінің қалыптасуын талдап, зерттеулер жүргізеді, профилін (қима) бейнелей алады. Қазақстанның қазіргі жер бедеріні қандай күштердің әсерінен қалыптасқанын біледі; жаңа тектоникалық қозғалыстар дегенді түсінеді; жер сілкіну кестесі мен оның күштерін анықтайды; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы |
Ұйымдастыру кезеңі. −оқушылармен амандасу −оқушыларды түгендеу −жағымды психологиялық ахуал тудыру. «Саусақ» стратегиясын пайдалану арқылы оқушылардың көңіл күйін анықтау −қағазға жасырылған суреттер арқылы топқа бөлу Сабақтың тақырыбын анықтау. Интербелсенді тақтадағы суретке жетелеу сұрақтары қойылып,сабақтың тақырыбы анықталады. −қалай ойлайсыздар,суреттен нені түсінуге болады? −қандай процестер көрсетілген? Сабақтың мақсатын анықтау. Оқу мақсатымен, тілдік мақсатпен танысады; Жетістік критерийлерін болжайды; Жетістік критерийлерімен танысады. «Планета Земля» қосымшасы арқылы қосымша сұрақтар қойылады. |
Оқушылар топқа бөлінеді. Сұрақ жауап орындайды |
«Кіру билеттері» |
https://www.google.com/intl/ru/earth/ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Тапсырма №1 Жұппен жұмыс Жер бедерінің барлық пішіндерінің қалыптасуына әсер етуші күштер 2 топқа бөлінеді: 1 эндогендік 2 экзогендік
Бағалау: бір−бірін стикерлер арқылы бағалайды. Жасыл –дұрыс, қызыл –дұрыс емес. Тапсырма №2 Жеке жұмыс. Төмендегі кестені толтырады.
Дескриптор. Қазақстанның аласа, орташа, биік тауларының тізімін жазып, картадан көрсетеді. «Рандом» әдісі арқылы дайын оқушылардың жауабы тындалады. Бағалау: оқушылар бір бірін «Бесбармақ» әдісі арқылы бағалайды. Тапсырма №3 Топпен жұмыс. Практикалық сабақ І топ. «Жердің ішкі құрылысы» ІІ топ. «Жер қыртысының құрылысы» ІІІ топ. «Жанартау атқылауы» Бағалау: топтар бір бірін «шапалақтау» әдісі арқылы бағалайды
«Стоп кадр» әдісі. Литосфера бөлімі бойынша негізгі түйіп алатын мәліметтерді берілген қағазға жазады. |
Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды Қосымша таратылған парақшада берілген суреттер бойынша қозғалыс түрін, тақталардың түрлерін, тектоникалық қозғалыс үрдісін анықтайды. Парақшаларда берілген тапсырманы орындайды Қазақстанның физикалық картасынан тауларды көрсетеді. |
ҚБ жұбын бағалау Бағалау парақшасын толтырады. «Бас бармақ» әдісі арқылы ҚБ бағалайды |
Парақша Парақша, Қазақстанның физикалық картасы, атлас https://www.classtools.net/random-name-picker/7_Mi7896 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс. «Облако слов» әдісі Ватсап әлеуметтік желісіндегі сынып тобы чатына сабақтан алған әсері туралы жазады.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Жулдасбаева Райгуль РахимжановнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ. Литосфера, 9 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ. Литосфера, 9 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ,ҚМЖ,Литосфера бөлімі бойынша қайталау сабағы (олқылықты жою мақсатында 8 сынып мақсаттары алынды)
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||



















