Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. Литосфера, 9 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім |
3.1 Литосфера |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтың аты-жөні |
Жулдасбаева Р.Р. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні |
22.10 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылықтары. Жер бедерінің жіктелуі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.3.1.1- жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылықтарын зерттейді 8.3.1.2- жер бедері түрлерін жіктейді 8.3.1.3- жер бедері түрлерін жоспар бойынша сипаттайды 9.3.1.1 жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде Қазақстанның жер бедерінің геологиялық тарихын және тектоникалық құрылымын анықтайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Жер бедерінің қалыптасуы мен даму заңдылықтары туралы білімдерін дамытады. Оқушылардың басым бөлігі: Қазақстанның қазіргі жер бедеріні қандай күштердің әсерінен қалыптасқанын біледі; жаңа тектоникалық қозғалыстар дегенді түсінеді жер сілкіну кестесі мен оның күштерін анықтайды; сейсмикалық аудандастыру картасына қарап жер сілкінудің таралған аудандарын талқылайды; Кейбір оқушылар: Қазіргі жер бедері қалай қалыптасқанын үйренеді Практикалық жұмыс орындайды. Картаны оқиды, кестелермен жұмыс жүргізеді, талдайды саралайды,өз ойын жүзеге асырады,білген білімдерін өмірге жаратады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерииі |
Литосфералық плиталардың қозғалысына байланысты болатын жер бедерінің түрлерін анықтай алады, картада көрсетеді. Сурет бойынша сол аймақтың жер бедерінің қалыптасуын талдап, зерттеулер жүргізеді, профилін (қима) бейнелей алады. Қазақстанның қазіргі жер бедеріні қандай күштердің әсерінен қалыптасқанын біледі; жаңа тектоникалық қозғалыстар дегенді түсінеді; жер сілкіну кестесі мен оның күштерін анықтайды; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басы |
Ұйымдастыру кезеңі. −оқушылармен амандасу −оқушыларды түгендеу −жағымды психологиялық ахуал тудыру. «Саусақ» стратегиясын пайдалану арқылы оқушылардың көңіл күйін анықтау −қағазға жасырылған суреттер арқылы топқа бөлу Сабақтың тақырыбын анықтау. Интербелсенді тақтадағы суретке жетелеу сұрақтары қойылып,сабақтың тақырыбы анықталады. −қалай ойлайсыздар,суреттен нені түсінуге болады? −қандай процестер көрсетілген? Сабақтың мақсатын анықтау. Оқу мақсатымен, тілдік мақсатпен танысады; Жетістік критерийлерін болжайды; Жетістік критерийлерімен танысады. «Планета Земля» қосымшасы арқылы қосымша сұрақтар қойылады. |
Оқушылар топқа бөлінеді. Сұрақ жауап орындайды |
«Кіру билеттері» |
https://www.google.com/intl/ru/earth/ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы |
Тапсырма №1 Жұппен жұмыс Жер бедерінің барлық пішіндерінің қалыптасуына әсер етуші күштер 2 топқа бөлінеді: 1 эндогендік 2 экзогендік
Бағалау: бір−бірін стикерлер арқылы бағалайды. Жасыл –дұрыс, қызыл –дұрыс емес. Тапсырма №2 Жеке жұмыс. Төмендегі кестені толтырады.
Дескриптор. Қазақстанның аласа, орташа, биік тауларының тізімін жазып, картадан көрсетеді. «Рандом» әдісі арқылы дайын оқушылардың жауабы тындалады. Бағалау: оқушылар бір бірін «Бесбармақ» әдісі арқылы бағалайды. Тапсырма №3 Топпен жұмыс. Практикалық сабақ І топ. «Жердің ішкі құрылысы» ІІ топ. «Жер қыртысының құрылысы» ІІІ топ. «Жанартау атқылауы» Бағалау: топтар бір бірін «шапалақтау» әдісі арқылы бағалайды
«Стоп кадр» әдісі. Литосфера бөлімі бойынша негізгі түйіп алатын мәліметтерді берілген қағазға жазады. |
Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды Қосымша таратылған парақшада берілген суреттер бойынша қозғалыс түрін, тақталардың түрлерін, тектоникалық қозғалыс үрдісін анықтайды. Парақшаларда берілген тапсырманы орындайды Қазақстанның физикалық картасынан тауларды көрсетеді. |
ҚБ жұбын бағалау Бағалау парақшасын толтырады. «Бас бармақ» әдісі арқылы ҚБ бағалайды |
Парақша Парақша, Қазақстанның физикалық картасы, атлас https://www.classtools.net/random-name-picker/7_Mi7896 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
Кері байланыс. «Облако слов» әдісі Ватсап әлеуметтік желісіндегі сынып тобы чатына сабақтан алған әсері туралы жазады. 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |