Тексерілді------------------09.04.2014ж
.
09.04.2014ж.
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Математика
Тақырыбы: «Орман саяхаты»
Мақсаты: Балаларға үстіне қою және жанына қою әдістерін пайдаланып, екі затты биіктігі бойынша салыстыру және жұмыс нәтижелерін жоғары төмен, биітіктері бірдей сөздерін қоланып белгілеуін үйретуді жалғастыру. «пішінді затты анықта» дидактикалық ойыны. Тәулік бөлігіне арналған «Бұл қашан болады» дидактикалық ойыны.
Көрнекілігі: Орман көрінісі , геометриялық пішіндер, суретшелер, мультимедия.
Әдіс-тәсілі: Көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап.
Блингвилизм компонент: орман-леса, пішін-фигура.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Шаттық шеңбері: Ауадан қуат алайық, Алақанға салайық. Күннен қуат алайық, Күннен алған жылуды, Жүрегімізге салайық. Жүректегі жылуды, Бір-бірімізге сыйлайық. Балаларды орман Ормандағы құстарды, ағаштарды, жануарларды, гүлдерді көрсету. |
|
|
Ізденуші ұйымдастырушы |
Балалар орман біздің байлығымыз, онда ағаштар өте көп, онда жануарлар мен құстар мекендейді, Біз орманды қорғауымыз керек. Балалар ,сендер орманға саяхатқа барғыларың келеме? Біз орманға бару үшін немен барсақ екен, орманға біз жаяу жете алмаймыз. Олай болса біз орманға көлікпен барайық. Ой, біз орманға да келіп қалыппыз ғой. (Тәрбиеші орман туралы сұрайды) Балалар, орманда бір дыбыс естілетін сияқты, бұл не болды екен. Балалар, бұл ормандағы жануарлардың дыбысы ғой. Олар бізді орманға кіргізу үшін бізге бірнеше тапсырмалар дайындап қойыпты, сендер сол тапсырманы орындай аласыңдар ма? 1-тапсырма аюдың тапсырмасы: Тақтадағы үйдің үстіне қоянды, жанына кірпіні, сол жағына қонжықты қой деп тапсырма беру.
2- тапсырма түлкінің тапсырмасы: Партаға биіктіктері әртүрлі емен ағашының суреттерін қойып, сның ішінде биіктігі бірдей ағаштарды параққа жапсыруға тапсырма беру.
3-тапсырма: Қасқырдың тапсырмасы: Жоғарыда-төменде»
Сергіту сәті: Бойды сергек тік ұста, Емін-еркін тыныста. Оң қолыңды соз алға, Қол ұшына қарада, Үшбұрыш сыз ауада. Сол қол босқа тұрмасын, Шеңбер жасап тынбасын.
Логикалық есептер шығару. Бес алманың үшеуін, Досың сұрап алады. Айтшы сонда нешеуі, Өз қолыңда қалады.
Санамақ Бір дегенім бесік, Шықтым содан өсіп, Екі дегенім елім, Өзен, тауым, көлім. Үш дегенім үміт, Үміт артар жігіт. Төрт дегенім төрім, Төзе білем өзім. Бес дегенім бақыт, Бағалайтын уақыт. Дидактикалық ойын:
«Қандай пішін
жетіспейді?»
Саусақпен санап үйренейік Бес кәмпитім көп еді, Бір кәмпитім атаға, Бір кәмпитім әжеге, Бір кәмпитім мамаға, Бір кәмпитім папаға, Өзіме де жетеме.
Тәулік бөлігіне арналған «Бұл қашан болады» дидактикалық ойыны. Балалар, сендер ормандағы жануарлардың барлық тапсырмасын өте жақсы орындадыңдар, сендерге ормандағы аңдар өте риза болды. Енді біз ормандағы аңдарды, құстарды білетін болдық. Балалар, біздің балабақшаға қайтатын уақытымыз болды. Ендеше біз көлігімізге отырып өзіміздің балбақшаға қайтайық. |
1 Тапсырманы қою стерлка |
|
Рефлексивті коррекциялаушы |
Оқу іс-әрекетін қорытып, балаларды мадақтау. Енді балалар , біз бүгінгі оқу іс-әркекетімізде қайда саяхатқа бердық? -Орманда біз нелерді көрдік? -Біз кімдердің тапсымасын орындадық? -Біз қандай ұғымдармен таныстық? Жарайсыңдар , балалар, біз кеңістікті бағдарлай отырып, үстіне қою, жанына қою,екі затты биіктігі бойынша салыстырдық. Енді ғажап сөздерді екі тілде айтайық: Орман-лес, жоғары-вверх, төмен-вниз. |
|
Күтілетін нәтиже
Жаңғыртады: үстіне қою , жанына қою әдісін біледі.
Түсінеді: Жоғары-төмен ұғымдарын түсінеді.
Қолданады: дидактикалық ойындар арқылы кеңістікті бағдарлайды.
М.Қ.К.Қ «Құлагер» балабақшасы
Ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
Тобы: «Құлыншақ»
Тәрбиеші : Нартаева М
2014ж
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ математика
Ашық сабақ математика
Тексерілді------------------09.04.2014ж
.
09.04.2014ж.
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Математика
Тақырыбы: «Орман саяхаты»
Мақсаты: Балаларға үстіне қою және жанына қою әдістерін пайдаланып, екі затты биіктігі бойынша салыстыру және жұмыс нәтижелерін жоғары төмен, биітіктері бірдей сөздерін қоланып белгілеуін үйретуді жалғастыру. «пішінді затты анықта» дидактикалық ойыны. Тәулік бөлігіне арналған «Бұл қашан болады» дидактикалық ойыны.
Көрнекілігі: Орман көрінісі , геометриялық пішіндер, суретшелер, мультимедия.
Әдіс-тәсілі: Көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап.
Блингвилизм компонент: орман-леса, пішін-фигура.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы |
Шаттық шеңбері: Ауадан қуат алайық, Алақанға салайық. Күннен қуат алайық, Күннен алған жылуды, Жүрегімізге салайық. Жүректегі жылуды, Бір-бірімізге сыйлайық. Балаларды орман Ормандағы құстарды, ағаштарды, жануарларды, гүлдерді көрсету. |
|
|
Ізденуші ұйымдастырушы |
Балалар орман біздің байлығымыз, онда ағаштар өте көп, онда жануарлар мен құстар мекендейді, Біз орманды қорғауымыз керек. Балалар ,сендер орманға саяхатқа барғыларың келеме? Біз орманға бару үшін немен барсақ екен, орманға біз жаяу жете алмаймыз. Олай болса біз орманға көлікпен барайық. Ой, біз орманға да келіп қалыппыз ғой. (Тәрбиеші орман туралы сұрайды) Балалар, орманда бір дыбыс естілетін сияқты, бұл не болды екен. Балалар, бұл ормандағы жануарлардың дыбысы ғой. Олар бізді орманға кіргізу үшін бізге бірнеше тапсырмалар дайындап қойыпты, сендер сол тапсырманы орындай аласыңдар ма? 1-тапсырма аюдың тапсырмасы: Тақтадағы үйдің үстіне қоянды, жанына кірпіні, сол жағына қонжықты қой деп тапсырма беру.
2- тапсырма түлкінің тапсырмасы: Партаға биіктіктері әртүрлі емен ағашының суреттерін қойып, сның ішінде биіктігі бірдей ағаштарды параққа жапсыруға тапсырма беру.
3-тапсырма: Қасқырдың тапсырмасы: Жоғарыда-төменде»
Сергіту сәті: Бойды сергек тік ұста, Емін-еркін тыныста. Оң қолыңды соз алға, Қол ұшына қарада, Үшбұрыш сыз ауада. Сол қол босқа тұрмасын, Шеңбер жасап тынбасын.
Логикалық есептер шығару. Бес алманың үшеуін, Досың сұрап алады. Айтшы сонда нешеуі, Өз қолыңда қалады.
Санамақ Бір дегенім бесік, Шықтым содан өсіп, Екі дегенім елім, Өзен, тауым, көлім. Үш дегенім үміт, Үміт артар жігіт. Төрт дегенім төрім, Төзе білем өзім. Бес дегенім бақыт, Бағалайтын уақыт. Дидактикалық ойын:
«Қандай пішін
жетіспейді?»
Саусақпен санап үйренейік Бес кәмпитім көп еді, Бір кәмпитім атаға, Бір кәмпитім әжеге, Бір кәмпитім мамаға, Бір кәмпитім папаға, Өзіме де жетеме.
Тәулік бөлігіне арналған «Бұл қашан болады» дидактикалық ойыны. Балалар, сендер ормандағы жануарлардың барлық тапсырмасын өте жақсы орындадыңдар, сендерге ормандағы аңдар өте риза болды. Енді біз ормандағы аңдарды, құстарды білетін болдық. Балалар, біздің балабақшаға қайтатын уақытымыз болды. Ендеше біз көлігімізге отырып өзіміздің балбақшаға қайтайық. |
1 Тапсырманы қою стерлка |
|
Рефлексивті коррекциялаушы |
Оқу іс-әрекетін қорытып, балаларды мадақтау. Енді балалар , біз бүгінгі оқу іс-әркекетімізде қайда саяхатқа бердық? -Орманда біз нелерді көрдік? -Біз кімдердің тапсымасын орындадық? -Біз қандай ұғымдармен таныстық? Жарайсыңдар , балалар, біз кеңістікті бағдарлай отырып, үстіне қою, жанына қою,екі затты биіктігі бойынша салыстырдық. Енді ғажап сөздерді екі тілде айтайық: Орман-лес, жоғары-вверх, төмен-вниз. |
|
Күтілетін нәтиже
Жаңғыртады: үстіне қою , жанына қою әдісін біледі.
Түсінеді: Жоғары-төмен ұғымдарын түсінеді.
Қолданады: дидактикалық ойындар арқылы кеңістікті бағдарлайды.
М.Қ.К.Қ «Құлагер» балабақшасы
Ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
Тобы: «Құлыншақ»
Тәрбиеші : Нартаева М
2014ж
шағым қалдыра аласыз













