Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Математика"5-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.4А Пайыз |
Мектеп: |
|||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: |
Сынып: 5 |
||||||
Сабақ тақырыбы |
Пайыз |
|||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.1.16 пайыз ұғымын меңгеру; 5.1.2.33 бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру ; |
|||||||
Сабақ мақсаттары |
пайыз ұғымын меңгереді; бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыра біледі ; |
|||||||
Сабақ барысы |
||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
Басы |
Стол үстінде сынып оқушыларының санына байланысты карточкалар жатады. Карточкаларда үш түрлі тапсырма жазылған 3, 5, 7, 9, 12, 17, 10, . . . Натурал санды алған оқушы Бәйтерек тобына, дұрыс бөлшектерді алғандар Ханшатыр тобына, бұрыс бөлшектерді алған оқушылар Көк ту тобына барып отырады.
Психологиялық ахуал сабақты бастар алдында оқушыларға жағымды әсер туғызу «Мен елімді сүйемін»тренингі Егер сіздің досыңыз болса, көршіңнің басын
сипаңыз; Егер сіздің, көңіл күйіңіз қобалжулы болса,
өз басыңызды
сипаңыз; Үй тапсырмасын тексеру үшін « Жолдың шетіндегі таңбалар» әдісін қолданыңыз. Оқушыларға үй тапсырмасына қатыстыдәптердің шетінде «Ж»- жеңіл, «Қ» қиын, «К» - күмән тудырады деп таңба қалдыруды сұраңыз, мұғалім сабақтың басталуына дейін әрбір оқушының проблемаларын көруге, ал оқушы рефлексия жасауға үйренеді. Болашақта сабақтың мазмұны анықталған проблемаларды көрсету үшін түзетілуі мүмкін. |
Мұғалім: Мен бірнеше тұжырымдарды оқимын, әрбір топ дәптерлеріне тұжырым дұрыс деп ойласа, «ия» деп, жалған деп ойласа, «жоқ» деп жазу керек. Бірақ мұқият болыңыз. Графикалық диктант 1-тапсырма 1. бөлімі 10 санының бүтін дәрежесі болатын бөлшек ондық бөлшек деп аталады.(ия) 2. Ø белгісі шектелген деген ұғымды білдіреді ,(жоқ) 3. 7- ні 10- ға бөлгенде 0,007 шығады (жоқ) 4. Натурал сандар жиыны шексіз жиын (ия) 5 Ондық бөлшектерді қосу үшін:
(ия) 6. 0,07-ні 100-ге көбейткенде 70 шығады (жоқ) 7. Ондық бөлшекті 10;100;1000 т.с.с санға бөлу үшін осы ондық бөлшектің үтірін бөлгіште үтірден кейін қанша нөл болса, сонша орынға солға қарай жылжыту керек.(ия) Графикалық тест жауабы. |
Оқушылардың әрқайсы жинаған ұпайларын «Сыр сандыққа» жинап жазып отырады әр сұраққа дұрыс жауап бере отырып оқушылар 1-7 арасында ұпай жинай алады тексеру дәптер алмасу арқылы |
1 -3 слайд 4 -5 слайд 6- слайд |
||||
Сабақтың ортасы |
Слайд арқылы жаңа сабақты түсіндіру «Ойлан-жұптас-бөліс» белсенді әдісі арқылы білімді жинақтау , ынтымақтаса отырып өз ойларын еркін жеткізе алады. №2-топ. Қант қызылшасының 18% -ын қант құрайды. 162 кг қант алу үшін неше килограмм қант қызылшасы керек? №3-топ. 24% -ы 96 болатын санды табайық. Жеке жұмыс.Оқушыларды жеке орындатып, тексеру
«Дөңгелек» тапсырмасы Әр оқушы таза параққа өз есімін жазып, сағат тілімен бағыттас көршісіне береді және сағат тіліне қарсы көршісінің парағын алады. Параққа пайызы бойынша санды табуға кез-келген тапсырма жазады. Жазылған мысалды тағы сағат тілімен бағыттас көршісіне береді. Осылайша оқушы өзінің аты жазылған парақты алғанша жалғасады. Өз парағын алған оқушы ондағы жазылған тапсырмалардың барлығын орындайды. Есептеулерді орындап болғаннан кейін көршісіне тексеруге береді.
«Ойынды жалғастыр» белсенді әдісін қолданамын
Жалпы сыныппен жұмыс: |
Слайдта тұрған мысалдарды оқушылармен бірге талдау.
Шешуі: 1. Жолдың 1%-ы қанша километрді құрайтынын табайық: 30:100=0,3 2. Жолдың 100%-ы қанша километрді құрайтының табайық, яғни жолдың барлық ұзындығы: 0,3*750=2500км Шешуі:
Ауызша тапсырмалар орындау Ұпайы аз оқушылардан сұрауға болады.
Ортада тұрған 1500санын 100пайыз деп есептеп сол санның жан жақта тқрған процентерін ауызша тапқызады. Бағалау критерийлері бойынша бағаланады: -санның пайызын таба біледі; Пайызы бойынша санды таба біледі
Бағалау критерийлері бойынша бағаланады: -санның пайызын таба біледі; Пайызы бойынша санды таба біледі
Дәптерге жазып орындайды және тақтадан жауапты тексереді.Жауап сұрақ белгісі астына жасырылған
Презентациямен жұмыс Бағалау критерийлері бойынша бағаланады: -санның пайызын таба біледі; Пайызы бойынша санды таба біледі
Жауап сұрақ белгісі астында
Әр топтан ұпайы аз оқушыдан жеке жұмыс ретінде сұралады Бағалау критерийлері бойынша бағаланады: -санның пайызын таба біледі; Пайызы бойынша санды таба біледі
Кестені толтырады. Бағалау критерийлері бойынша бағаланады: -санның пайызын таба біледі; Пайызы бойынша санды таба біледі
|
Ауызша тапсырма орындалады, тақтада тексеріледі, әр дұрыс жауапқа 1 ұпайдан беріледі Әр тапсырмаларды орындату арқылы дұрыс жауап бере отырып оқушылар 1-6 арасында ұпай жинай алады, тексеру ұсынылған дұрыс жауап арқылы өзін-өзі тексеру әр сұраққа дұрыс жауап бере отырып оқушылар 1-5 арасында ұпай жинай алады. әр сұраққа дұрыс жауап бере отырып оқушылар 1-6 арасында ұпай жинай алады. Оқушылар музыканың әуенімен немесе санамақ арқылы бір біріне қалпақ береді, кімнің қолында қалпақ қалса, өзінің жұмысын талдайды немесе сыныптастарының іс әрекетін бағалайды, оны дәлелдейді әр сұраққа дұрыс жауап бере отырып оқушылар 1-7 арасында ұпай жинай алады әр сұраққа дұрыс жауап бере отырып оқушылар 1-4 арасында ұпай жинай алады. әр сұраққа дұрыс жауап бере отырып оқушылар 1-7 арасында ұпай жинай алады. әр дұрыс жауап бере отырып оқушылар 4 ұпай жинайды
әр дұрыс жауап бере отырып оқушылар 1-3 ұпай жинайды
әр дұрыс жауап бере отырып оқушылар 1-6 ұпай жинайды
әр дұрыс жауап бере отырып оқушылар 1-10 ұпай жинайды
әр дұрыс жауап бере отырып оқушылар 1-6 ұпай жинайды
|
7-8-9 слайд
10-11-12 слайд
13-слайд
14-слайд
15-16 слайд
17- слайд
18- слайд
19-20 слайд
21-слайд
22-слайд
23-слайд
24-26слайд
|
||||
Соңы 5 минут |
|
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |