Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Математика 2 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп Пәні: Математика |
№28 ІТмектеп-лицейі |
|||||||
Күні:10 .12.2018 ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны30 |
Қатыспағандар саны |
||||||
Бөлім атауы |
Бізді қоршаған орта |
|||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Санның жартысы |
|||||||
Оқу мақсаты |
1.1.1.5 2-ден 20-ға дейін сандық топтармен тура жəне кері санау; 2, 4, 6, 8, 10 сандарының жартысын практикалық амал арқылы табу |
|||||||
Сабақтың мақсаттары |
1.Барлық оқушылар: Сандық топтармен тура, кері санайды |
|||||||
2.Оқушылардың көпшілігі: Санның жартысын табады |
||||||||
3. Кейбір оқушылар: 2, 4, 6, 8, 10 сандарының жартысын практикалық амал арқылы табу |
||||||||
Тілдік мақсаты |
Санның жартысы, жарты |
|||||||
|
||||||||
Құндылықтарға дарыту |
Ынтымақтастық.
|
|||||||
Алдыңғы оқу (өткен тақырып) |
Бізді қоршаған орта тақырыбына қатысты ой қозғайды; пікірлерін ортаға салады. Тура және кері ретпен санауды біледі. |
|||||||
Жоспар |
||||||||
Сабақ кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Тренинг «Сәттілік тілеу» Санау дағдыларын қайталау 1. Бірліктермен тура санау 2. Ондықтармен кері санау 3. 1 онд 2 бірл, 3 онд, 1 онд5бірл, 8 онд, 6 онд, 9 онд? Қандай сандар Тақтаға 4 оқушы шығарып осы оқушылардың жартысы отырсын, екеуі тақтада қалсын деп тапсыру. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау Бүгінгі оқу мақсаты : - Сандық топтармен тура, кері санайды - Санның жартысын табады -2, 4, 6, 8, 10 сандарының жартысын практикалық амал арқылы табу. Жұппен жұмыс: 1 тапсырма. Құстар. Екі бұтаққа суықторғайлар мен кептерлер қона алады, ал үйректер мен қарлығаштар қона алмайды. Дескриптор: Білім алушы - Қай құс тобы екі бұтаққа бөлініп қонғанда, бірдей мөлшерде қона алатынын анықта.
Топпен жұмыс: 2 тапсырма: Оқулықпен жұмыс Әр топтағы заттар санының жартысын тап: 1-топ:10 кітап 2-топ: 4 фломастер 3-топ: 8 кітап ІІІ. Сергіту сәті: ІV. Жеке жұмыс: Қалыптастырушы бағалау: Шәйнекте үш литр су бар. Шәйнектегі судың көлемін анықтау үшін неше ыдыс керек? Белгілеңіз.
Дескриптор: Білім алушы - шәйнектің сыйымдылығына сәйкес ыдыстардың санын анықтайды және белгілейді. Рефлексия - 10,8,6,4,2, сандарының жартысын қалай табады? - 3 саны 6 санының жартысы дегенде дәлелдей аласыңба? - .Бағалау «Жетістік баспалдағы» арқылы оқушылар |
Критерийлер бойынша бағалау. |
Оқулықпен жұмыс |
|||||
Рефлексия |
||||||||
Сабақ мақсаттары шынайы ма? |
Бүгін оқушылар сабақта не үйренді? |
Сыныптағы ахуал қандай болды? |
Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен ? |
|||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Мектеп Пәні: Математика |
№28 ІТмектеп-лицейі |
|||||||
Күні:11 .12.2018 ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны30 |
Қатыспағандар саны |
||||||
Бөлім атауы |
Бізді қоршаған орта |
|||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Заңдылықтар |
|||||||
Оқу мақсаты |
1.4.3.1 ** 20 көлеміндегі сандардың/ 100-ге дейінгілондықтардың тізбегін дейін құру,суреттер, фигуралар, белгілер, 100-ге дейінгі сандар тізбегіндегі заңдылықтарды анықтау |
|||||||
Сабақтың мақсаттары |
1.Барлық оқушылар: Заңдылық туралы біледі |
|||||||
2.Оқушылардың көпшілігі: Заттар тізбегін санау арқылы заңдылықты анықтайды Іс әрекет, табиғат күйінің тізбектілігін анықтайды |
||||||||
3. Кейбір оқушылар: 100 көлеміндегі сандар тізбегінің заңдылығын анықтайды |
||||||||
Тілдік мақсаты |
Санның жартысы, жарты |
|||||||
|
||||||||
Құндылықтарға дарыту |
Ынтымақтастық.
|
|||||||
Алдыңғы оқу (өткен тақырып) |
Санның жартысы |
|||||||
Жоспар |
||||||||
Сабақ кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Тренинг «Сәттілік тілеу» Санау дағдыларын қайталау 1. Бірліктермен тура санау 2. Ондықтармен кері санау 3. 1 онд 2 бірл, 3 онд, 1 онд5бірл, 8 онд, 6 онд, 9 онд? Қандай сандар Тақтаға 5 оқушы шығарып осы оқушылардың Дұрыс ретпен тұруын тапсыру. Бойларына қарай. - Біз қалай тұрдық? - Белгілі бір ережен, тәртіпті сақтадық. Бүгінгі оқу мақсаты : - Заңдылық туралы біледі - Заттар тізбегін санау арқылы заңдылықты анықтайды Іс әрекет, табиғат күйінің тізбектілігін анықтайды -100 көлеміндегі сандар тізбегінің заңдылығын анықтайдыЖұппен жұмыс: Жұппен жұмыс: 1 тапсырма. Оқушылар моншақтарды қарап қалай тізбектелгенін анықтайды. Моншақтар тізбегін жұп сандар арқылы санау Моншақтар тізбегін тақ сандар арқылы санау. Заңдылық дегеніміз – бұл сандар мен фигуралардың белгілі бір тәртіппен орналасу ережесі. Мыалы жыл мезіглдеріне байланысты қандай заңдылық бар деп айтуға болады? Күн ретіне байланысты: таң, күн Кемпірқосақ түстеріне байланысты ше? Топпен жұмыс: 2-тапсырма Оқулықпен жұмыс 1-топ:Сандар тізбегін оңға және солға қарай жалғастыр. ...,...,5,7,9,...,..., 2-топ: Заңдылықты сақтай отырып, көше бойындағы үйлердің нөмірін айт. Көшенің қарсы бетіндегі үйлердің нөмірі қандай болады? 3-топ: Мысалдар неге осы ретпен берілген? Анықта ІІІ. Сергіту сәті: ІV. Жеке жұмыс: Қалыптастырушы бағалау: Сурет бойынша асқабақтың массасын анықтаңыз. Өрнек құрастырып жазыңыз және мәнін есептеңіз. = 5кг, 2кг Дескриптор: Білім алушы - сурет бойынша өрнек құрастырып, мәнін табады және сәйкес өлшем бірлігін жазады. Рефлексия - Заңдылық деген не? - Заңдылықты көрсету үшін қандай мысалдар келтіре аламыз? - 1,2,3,1,2,3 мысал заңдылық па?- Бағалау «Жетістік баспалдағы» арқылы оқушылар |
Критерийлер бойынша бағалау. |
Оқулықпен жұмыс |
|||||
Рефлексия |
||||||||
Сабақ мақсаттары шынайы ма? |
Бүгін оқушылар сабақта не үйренді? |
Сыныптағы ахуал қандай болды? |
Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен ? |
|||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||
Мектеп Пәні: Математика |
№28 ІТмектеп-лицейі |
|||||||
Күні:12 .12.2018 ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны30 |
Қатыспағандар саны |
||||||
Бөлім атауы |
Бізді қоршаған орта |
|||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Заңдылықтар |
|||||||
Оқу мақсаты |
1.4.3.1 ** 20 көлеміндегі сандардың/ 100-ге дейінгілондықтардың тізбегін дейін құру,суреттер, фигуралар, белгілер, 100-ге дейінгі сандар тізбегіндегі заңдылықтарды анықтау |
|||||||
Сабақтың мақсаттары |
1.Барлық оқушылар: Заңдылық туралы біледі |
|||||||
2.Оқушылардың көпшілігі: Заттар тізбегін санау арқылы заңдылықты анықтайды Іс әрекет, табиғат күйінің тізбектілігін анықтайды |
||||||||
3. Кейбір оқушылар: 100 көлеміндегі сандар тізбегінің заңдылығын анықтайды |
||||||||
Тілдік мақсаты |
Санның жартысы, жарты |
|||||||
|
||||||||
Құндылықтарға дарыту |
Ынтымақтастық.
|
|||||||
Алдыңғы оқу (өткен тақырып) |
Санның жартысы |
|||||||
Жоспар |
||||||||
Сабақ кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Тренинг «Сәттілік тілеу» Санау дағдыларын қайталау Нөмірленген үйлер. Дарын үйлерді нөмірледі. Ол қандай қате жіберді? 1 3 5 6 7 9 Бүгінгі оқу мақсаты : - Заңдылық туралы біледі - Заттар тізбегін санау арқылы заңдылықты анықтайды Іс әрекет, табиғат күйінің тізбектілігін анықтайды -100 көлеміндегі сандар тізбегінің заңдылығын анықтайдыЖұппен жұмыс: Жұппен жұмыс: 1 тапсырма. Оқушылар моншақтарды қарап қалай тізбектелгенін анықтайды. Моншақ тізбегіндегі қатені тап. Заңдылық дегеніміз – бұл сандар мен фигуралардың белгілі бір тәртіппен орналасу ережесі. Топпен жұмыс: 2-тапсырма Оқулықпен жұмыс 1-топ:Қай фигуралардың орны ауысып кетті? 112 бет а) 2-топ: Қай фигуралардың орны ауысып кетті? 112 бет ә) 3-топ: Қай фигуралардың орны ауысып кетті? 112 бет б) Қателерді түзе. ІІІ. Сергіту сәті: ІV. Жеке жұмыс: Мысалдардағы заңдылықты анықта. Ол қай жерде бұзылған? 80-40 20+20 30+10 10+30 90-50 60-20 70-30 50-20 50-10 Рефлексия - Заңдылық деген не? - Заңдылықты көрсету үшін қандай мысалдар келтіре аламыз? - 1,2,3,1,2,3 мысал заңдылық па?- Бағалау «Жетістік баспалдағы» арқылы оқушылар |
Критерийлер бойынша бағалау. |
Оқулықпен жұмыс |
|||||
Рефлексия |
||||||||
Сабақ мақсаттары шынайы ма? |
Бүгін оқушылар сабақта не үйренді? |
Сыныптағы ахуал қандай болды? |
Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен ? |
|||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||
Мектеп Пәні: Математика |
№28 ІТмектеп-лицейі |
|||||||
Күні: 13 .12.2018 ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны30 |
Қатыспағандар саны |
||||||
Бөлім атауы |
Бізді қоршаған орта |
|||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Бас қатырғыш тапсырмалар |
|||||||
Оқу мақсаты |
1.4.2.2 бірдей цифрлары,фигуралары, ребустары бар жұмбақтарды шешу |
|||||||
Сабақтың мақсаттары |
1.Барлық оқушылар: Математикалық басқатырғыштарды біледі |
|||||||
2.Оқушылардың көпшілігі: Жасырын сөздер, компьютер басқатырғыштарын шеше алады |
||||||||
3. Кейбір оқушылар: Өздері құрастыра алады. |
||||||||
Тілдік мақсаты |
Әр басқатырғышты шешуде математикалық тілде сөйлейді. |
|||||||
Басқатырғыштар |
||||||||
Құндылықтарға дарыту |
Ынтымақтастық.
|
|||||||
Алдыңғы оқу (өткен тақырып) |
Заңдылықтар |
|||||||
Жоспар |
||||||||
Сабақ кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Жұмбақ есеп шешу: Ертеде бір жалғыз кемпір болыпты. Жаз болып ел жайлауға көшкенде жұртта қалған, сүйенері жоқ кемпірдің жалғыз сиырын ұрламақ болып ұрылар келіпті.Кемпір бұлар менің жалғыз сиырымды ұрламақ болған екен, мен де оларды алдайын деп: Сапырып-сапырып Арманға бер. Құйып,құйып алмасқа бер Есіктегі екеуге бер Төрдегі төртеуге бер Өзің іш те маған бер (10 адам) Басқатырғыш туралы түсінік беру. Топтарға үшбұрыштарды таратып, түсіндіру. Оқулық бойынша басқатырғыштарды шешу: Жасырын сөздер Компьютер Шығарып көру Орындап көру Ширату жаттығуы: бейнежазба арқылы Қосымша тапсырмалар. Цифрларға сәйкес әріптерді тап Заңдылықта тауып сиқырлы шаршыны толтыр Судоку Бүгінгі оқу мақсаты : - Математикалық басқатырғыштарды біледі - Жасырын сөздер, компьютер басқатырғыштарын шеше алады - Өздері құрастыра алады.заңдылығын анықтайды Жұппен жұмыс: 1 тапсырма. Жасырын сөздер Әрбір сан әліпбидегі әріпті білдіреді. Мысалы,1- А әрпі,себебі а-бірінші әріп. 3-Б 5-? 12-? Топпен жұмыс: 2-тапсырма Оқулықпен жұмыс 1-топ:Компьютер. Әр компьютердің қай қуат көзіне қосылып тұрғанын анықта.114 бет 2-топ: Шығарып көр: Бірінші кестедегі сандарға байланысты заңдылықты тап. Заңдылыққа сүйеніп, келесі кестелерді толтыр. 115 бет 3-топ: Орындап көр. Алты сіріңке шиінен 6 цифрын құрастыр. 9 цифры шығатындай етіп, 1 шиді ауыстырып қойғанда тағы қандай цифрды алуға болады? 115 бет ІІІ. Сергіту сәті: ІV. Жеке жұмыс: 3-тапсырма Қалыптастырушы бағалау: Суретке мұқият қараңыз. Заңдылығы бұзылған суретті тауып, қоршаңыз.
Білім алушы - заңдылығы бұзылған суретті анықтайды және қоршайды.. Рефлексия - Басқатырғыш дегеніміз не? - Оның басқа математикалық есептерден қандай айырмашылығы бар? - Басқатырғыштар шешу ұнай ма? |
Критерийлер бойынша бағалау. |
Оқулықпен жұмыс |
|||||
Рефлексия |
||||||||
Сабақ мақсаттары шынайы ма? |
Бүгін оқушылар сабақта не үйренді? |
Сыныптағы ахуал қандай болды? |
Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен ? |
|||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Мектеп Пәні: Математика |
№28 ІТмектеп-лицейі |
|||||||
Күні:19 .12.2018 ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны30 |
Қатыспағандар саны |
||||||
Бөлім атауы |
Бізді қоршаған орта |
|||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Басқатырғыш тапсырмалар |
|||||||
Оқу мақсаты |
1.4.2.2 **бірдей цифрлары,фигуралары, ребустары бар жұмбақтарды шешу |
|||||||
Сабақтың мақсаттары |
|
|||||||
2.Оқушылардың көпшілігі: Әр түрлі басқатырғыштарды шеше алады |
||||||||
3. Кейбір оқушылар: 100 көлеміндегі сандар тізбегінің заңдылығын анықтайды |
||||||||
Тілдік мақсаты |
Әр басқатырғышты шешуде математикалық тілде сөйлейді. |
|||||||
Басқатырғыштар, ребустар |
||||||||
Құндылықтарға дарыту |
Ынтымақтастық.
|
|||||||
Алдыңғы оқу (өткен тақырып) |
Санның жартысы |
|||||||
Жоспар |
||||||||
Сабақ кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Санау дағдыларын қайталау
Жұмбақ есептер шешу: Екі мысықтың неше аяғы бар? Екі қоянның неше құлағы бар? Екі қойдың неше құлағы бар? Үш иттің неше аяғы бар?
Ребус шешуді үйрену.
Ширату жаттығуы: бейнежазба арқылы Қосымша тапсырмалар. Ребустар шешу. Бүгінгі оқу мақсаты : 1. Басқатырғыш сөзін біледі 2. Әр түрлі басқатырғыштарды шеше алады Жұппен жұмыс: 1 тапсырма. Құрамында сандары бар жұмбақесептер шешу. К3, 7қарақшы, к3ік, 9құмалақ, жел90, 8көз. Топпен жұмыс: 2-тапсырма Оқулықпен жұмыс ІІІ. Сергіту сәті: ІV. Жеке жұмыс: Тапсырма Моншақтағы сандар тізбегін толықтырыңыз.
5 3 1 11 Дескриптор: Білім алушы - тізбектілікті сақтай отырып, белгісіз сандарды жазады. Бағалау «Жетістік баспалдағы» арқылы оқушылар |
Критерийлер бойынша бағалау. |
Оқулықпен жұмыс |
|||||
Рефлексия |
||||||||
Сабақ мақсаттары шынайы ма? |
Бүгін оқушылар сабақта не үйренді? |
Сыныптағы ахуал қандай болды? |
Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен ? |
|||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |