Ұйымдастыру
кезеңі
Ұйымдастыру:
а) Оқушылармен
амандасу,түгелдеу
ә) Жағымды
психологиялық ахуал тудыру:
-«Қоқыс
жәшігі» әдісі
Қағаз бетіне
оқушылар бойындағы жаман қасиеттерін жазады,сонан соң оны мыжып
қоқыс жәшігіне тастайды.Оқушылар бойындағы жаман қасиеттен
құтылғаннан соң,жақсы көңіл күймен
отырады.
Үй тапсырмасын
тексеру.
«Көршіңді
тексер». Интербелсенді тақтадағы
жауаппен жұбын тексереді.
ҚБ: «Ашық
комментарий» бірін бірі пікір білдіру
арқылы бағалайды, мұғалім
уәждеу
Саралау: диалог және
қолдау
Өткен тақырыпты еске
түсіру үшін «Шаңырақ»
әдісі. Орама жіпті оқушыға ұсынып
өткен тақырып бойынша сұрақтар
қойылады.
-Сан аралықтары
дегеніміз не?
-Сан аралығының
қандай түрлерін білесіңдер?
-Қатаң теңсіздіктің
шешімдер жиыны координаталық түзуде қалай
кескінделеді?
-Қатаң емес
теңсіздіктің сан аралығын жазу үшін қандай жақша
қолданылады?
-Неліктен кесіндіде
координаталық түзуде көрсетілген сандар шешімдер жиынына кіреді?
деген жабық және ашық сұрақтар
қоямын.
ҚБ: «Еркін
микрафон» оқушылар бір бірін
бағалайды
Саралау: Қарқын
Оқушылар әр-түрлі
мысалдары бар карточкалар таңдайды Атаулары бойынша интервал,
жартылай интервал, ашық сәуле 3 топқа біріктіріледі. (Аралас
топ)
Оқушыларға сабақ
мақсаттары, бағалау критерийлері
таныстырылады.
|