Материалдар / Ашық сабақ: "Математикалық Наурыз" 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: "Математикалық Наурыз" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал 1 сынып мұғалімдеріне арналған. Материалды оқи отырып, оқушалардың Наурыз мерекесі туралы білімдерін нығайтуына, ұлттық ойындарды, ұлттық құндылықтарымызды дарытуға пайдасы мол ойлаймын. Мұғалімдер сабақ барысында қолдануға болады. Сабақтың басында ширату тапсырмасын "стоп-кадр" әдісі арқылы орындап, оқушыларды мәселені өздері шешуіне, яғни сабақ сақырыбын өздері табуына көмектеседі. Жаңартылған бағдарламаны оқымаған мұғалімдер оқыса өздеріне тәжірибе алмасуына берер пайдасы мол деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Наурыз 2018
551
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пәні: математика Мектеп:№126 «Айнатас»

негізгі орта мектебі

Ұзақ мерзімді жоспар: Мұғалімнің аты-жөні:

Дабылова Н.А



Күні: 16.03.2018

Сынып: 1



Сабақ тақырыбы

Математикалық Наурыз

Оқу мақсаты

Екі амалды жақшалы және жақшасыз өрнектің мәнін табу дағдысын қалыптастырады.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: Жақшасыз әріпті, санды өрнектерді салыстыруды біледі.

Көптеген оқушылар: таңдау әдісімен қосу мен азайту амалдарының байланысы арқылы теңдеулерді шешеді.

Кейбір оқушылар: айырмалық салыстыруды біледі.


Бағалау критерийлері

  1. Екі амалды есепті шығара алады.

  2. Жақшалы және жақшасыз өрнектің мәнін табады.

Тілдік мақсаттар

Алтыбақан, бәйге, арқан тартыс

Құндылықтарды дарыту

Ұлттық дәстүрімізге құметпен қарау.

Пән аралық байланыс

Сауат ашу

Акт қолдану дағдылары

Бейнеролик, слайд

Бастапқы білім

Наурыз мерекесі туралы біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Психалогиялық ахуал

Шаттық шеңбері

 — Армысың, қайырымды Аспан ата!

Армысың, мейірімді Жер – ана!

Армысың, шұғылалы Алтын күнім!

Армысың, тәуелсіз елім менің!

Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу.

І-топ «Шеңбер»

ІІ-топ «Үшбұрыш»

ІІІ-топ «Төртбұрыш»

«Ханталапай» ойны арқылы топтың ханын сайлап алады.

Сайыста жеңген оқушылар өз тобына ұпай алып береді.

«Стоп-кадр» әдісі. Оқушыларға наурыз туралы бейнеролик көрсетіледі. Оқушылар бейнероликті талқылай отырып тақырыпты ашады.











Геометриялық фигуралар

































Сергіту сәті

«Сұрақ-жауап» әдісі.

  1. Қолдарыңдағы геометриялық фигуралар қандай фигуралар?

  2. Ал оның екінші бетінде қандай сурет жасырынған екен?

  3. Бұл заттарды бір сөзбен қалай атаймыз?

  4. Бұл бұйымдарды кімдер қолданады?



«Арқан тартыс» ойыны.

Топтық жұмыс

1 тапсырма. Өрнектерге салыстыру белгілерін қойып шық.

Әр топқа есептер жазылған парақтар таратылады. Есепті бірінші шығарған топ жеңімпаз болады.

(ҚБ) «Көңіл-күй» әдісі.

А) 5+12 ? 18-3

Ә) 19-9 ? 17+2


Б) 6+3-1 ? 5-4-1

В) 10-2+2 ? 15+0-7


Г) 15см+4см ? 20см-3см

Ғ) 5кг+5кг+2кг ? 20кг-8кг


«Алтыбақан» ойыны.

Жұптық жұмыс.

2 тапсырма. Берілген теңдеулерді шешу.

А) х+7=19

Ә) y-16=4

(ҚБ) «Жұлдызша» әдісі


«Жұмыр қылыш»


«Бәйге» жеке жұмыс.

3 тапсырма. Мысалдарды шығарып қарсыласыңнан оз.


20-9+4=

12+3-4=

4+8+5=

16-4+7=

10+5-2=

6+4-0=







Сабақтың соңы

Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.

Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!