Материалдар / Ашық сабақ материалы биология пәні мұғалімдеріне әдістемелік көмек ретінде пайдалануға болады.

Ашық сабақ материалы биология пәні мұғалімдеріне әдістемелік көмек ретінде пайдалануға болады.

Материал туралы қысқаша түсінік
жүйке жүйесінің құрам бөлігі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Маусым 2018
416
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы №51 орта мектеп7.3С Координация және реттелуКүні: 8.02.18 Мұғалімнің аты-жөні: Қалдарбекова А.Қ.Сынып: 7 «Ә» Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыЖүйке жүйесінің құрам бөліктері. Жүйке жүйесінің қызметі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары7.1.7.2 - жүйке жүйесінің қызметін және құрылымдық компоненттерін атау;7.1.7.3 - жүйке жасушасының компоненттерін анықтау
Сабақтың мақсаты-жүйке жүйесінің қызметі мен құрылымдық компонентерін атау. -жүйке жасушасының құрылымдық компоненттерін анықтау
Бағалау критерийі-Жүйке жасушасының құрылымдық компоненттерін анықтайды және сипаттайды;-ЖЖ құрылымын сипаттайды, қызметтерін атайды;
Тілдік мақсаттарПәнге қатысты лексика мен терминология: Жүйке жүйесі, нейрон, нейроглия, аксон, дендрит Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:
  • Жүйке жүйесі қажет……...
  • 2)Жүйке жүйесі құралады ...
    Құндылықтарға баулуқұрмет: топтық және жұптық жұмыс кезінде барлық пікірмен санаса білу; өзгелердің пікірін тыңдай білу; орынды ұсыныстар айта білу.ынтымақтастық: бірігіп іздену; бірге талқылау, талдау;жауап нұсқаларынан дұрысын таңдауда ынтымақтастық таныту. ашықтық: өз ойын ашық әрі тиянақты, түсінікті түрде жеткізе білу; ұсынған жауаптарына нақты дәлелдемелер келтіру; қарама-қайшылықтың шешімін іздеуде ұстамдылық тану;
    Пәнаралық байланысКоординация және реттелуді дене шынықтыру пәнімен байланыстыруға болады

    Алдыңғы білімЖүйке жүйесінің типтері туралы білімге ие

    Сабақ барысы:

    Сабақ кезеңдері

    Сабақта жоспарланған сабақ түрлеріРесурстар
    Басталуы Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал. «Көңіл күйің қандай?» Бағалау парақшасын таратуСәйкестендіру тапсырмасы. Жұптық жұмыс1-жануарлардың жүйке жүйесін күрделенуі бойынша рет-ретімен орналастырыңдар2-жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін атаңдар.Бір-бірін тексерту, бағдаршам арқылы бағалатуҚызыл-мүлдем жасай алмады, сары –жартылай жасай алды, жасыл-жасай алдыСуреттер, интерактивті тақта,
    Ортасы Миға шабуыл. Кино әлемінен үзінді.Не көрдіңдер, не байқадыңдар? Оқушылардың бейнежазба бойынша ойларын сұрау.Жаңа сабақ. Электронды оқулықтан бейнежазба көрсету арқылы тақырыпты түсіну.Мағынаны тану. Оқулықпен жұмыс1 жүйке жүйесінің қызметі2 – нейрондар мен нейроглия 3 – аксон мен дендрит Топтық жұмыс. 1 – сурет бойынша жүйке жүйесінің қызметіне мысалдар келтіру2 – сызбанұсқа бойынша нейрондар мен нейроглия құрылысы, орналасуы, мөлшері, қызметі3 – «Т» кестесі бойынша аксон мен дендрит құрылысы мен қызметінің айырмашылығы Топтар жұмысын бағдаршам арқылы бағалату.Қызыл-мүлдем түсіндіре алмады, сары –жартылай түсіндіре алды, жасыл-жақсы түсіндіре алдыБейнежазба, оқулық
    Аяғы Жеке жұмыс. Үлестірме материалдар жұмысӨзін-өзі тексеру.Бағалау парақшасына критерий бойынша Үлестірме материалдар
    Кері байланыс Алақан. Бас бармақ – риза болдымБалан үйрек – жаңа нәрсе үйрендімОртан терек – таңғалдым Шылдыр шүмек – жаңа нәрсе үйренбедімКішкене бөбек – ештең түсінбедім
    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Қарқын тәсілі «сәйкестендіру » тапсырмасын қолдануда өткен тақырыпты қаншалықты түсінгендерін аңғаруға боладыДереккөздер тәсілі: бейнеүзіндіден қосымша ақпарат алады, мәтінмен өз бетінше жұмыс жасайды.Диалог және қолдану тәсілінде мәтінді өзара талқылап, оны қорғағанда қолданады.Қорытынды тәсілінде жеке тапсырма орындау барысында талантты - дарынды балалар анықталадыБағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Оқушылардың қызығушылығын арттырып сабақ барысында ынталандыру үшін өзін-өзі бағалау парақшасы арқылы, жұптар мен топтар өзара бағдаршам арқылы бағалайды.

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Интербелсенді тақта қолданғандықтан көзге арналған жаттығулар жасату.Мәтінді оқығанда кітап пен көздің арақашық тығын сақтауды ескеру
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ