Материалдар / Ашық сабақ материалы биология пәні мұғалімдеріне әдістемелік көмек ретінде пайдалануға болады.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ материалы биология пәні мұғалімдеріне әдістемелік көмек ретінде пайдалануға болады.

Материал туралы қысқаша түсінік
жүйке жүйесінің құрам бөлігі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Маусым 2018
424
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы №51 орта мектеп

7.3С Координация және реттелу

Күні: 8.02.18 Мұғалімнің аты-жөні: Қалдарбекова А.Қ.

Сынып: 7 «Ә» Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Жүйке жүйесінің құрам бөліктері. Жүйке жүйесінің қызметі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

7.1.7.2 - жүйке жүйесінің қызметін және құрылымдық компоненттерін атау;

7.1.7.3 - жүйке жасушасының компоненттерін анықтау

Сабақтың мақсаты

-жүйке жүйесінің қызметі мен құрылымдық компонентерін атау.

-жүйке жасушасының құрылымдық компоненттерін анықтау

Бағалау критерийі

-Жүйке жасушасының құрылымдық компоненттерін анықтайды және сипаттайды;

-ЖЖ құрылымын сипаттайды, қызметтерін атайды;

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Жүйке жүйесі, нейрон, нейроглия, аксон, дендрит

Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

  1. Жүйке жүйесі қажет……...

2)Жүйке жүйесі құралады ...

Құндылықтарға баулу

құрмет: топтық және жұптық жұмыс кезінде барлық пікірмен санаса білу; өзгелердің пікірін тыңдай білу; орынды ұсыныстар айта білу.

ынтымақтастық: бірігіп іздену; бірге талқылау, талдау;

жауап нұсқаларынан дұрысын таңдауда ынтымақтастық таныту.

ашықтық: өз ойын ашық әрі тиянақты, түсінікті түрде жеткізе білу; ұсынған жауаптарына нақты дәлелдемелер келтіру; қарама-қайшылықтың шешімін іздеуде ұстамдылық тану;

Пәнаралық байланыс

Координация және реттелуді дене шынықтыру пәнімен байланыстыруға болады


Алдыңғы білім

Жүйке жүйесінің типтері туралы білімге ие


Сабақ барысы:


Сабақ кезеңдері


Сабақта жоспарланған сабақ түрлері

Ресурстар

Басталуы

Ұйымдастыру кезеңі.

Психологиялық ахуал. «Көңіл күйің қандай?»

Бағалау парақшасын тарату

Сәйкестендіру тапсырмасы. Жұптық жұмыс

1-жануарлардың жүйке жүйесін күрделенуі бойынша рет-ретімен орналастырыңдар

2-жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін атаңдар.

Бір-бірін тексерту, бағдаршам арқылы бағалату

Қызыл-мүлдем жасай алмады, сары –жартылай жасай алды, жасыл-жасай алды

Суреттер, интерактивті тақта,


Ортасы

Миға шабуыл. Кино әлемінен үзінді.

Не көрдіңдер, не байқадыңдар? Оқушылардың бейнежазба бойынша ойларын сұрау.

Жаңа сабақ. Электронды оқулықтан бейнежазба көрсету арқылы тақырыпты түсіну.

Мағынаны тану. Оқулықпен жұмыс

1 – жүйке жүйесінің қызметі

2 – нейрондар мен нейроглия

3 – аксон мен дендрит

Топтық жұмыс.

1 – сурет бойынша жүйке жүйесінің қызметіне мысалдар келтіру

2 – сызбанұсқа бойынша нейрондар мен нейроглия құрылысы, орналасуы, мөлшері, қызметі

3 – «Т» кестесі бойынша аксон мен дендрит құрылысы мен қызметінің айырмашылығы

Топтар жұмысын бағдаршам арқылы бағалату.

Қызыл-мүлдем түсіндіре алмады, сары –жартылай түсіндіре алды, жасыл-жақсы түсіндіре алды

Бейнежазба, оқулық

Аяғы

Жеке жұмыс. Үлестірме материалдар жұмыс

Өзін-өзі тексеру.

Бағалау парақшасына критерий бойынша

Үлестірме материалдар

Кері байланыс

Алақан.

Бас бармақ – риза болдым

Балан үйрек – жаңа нәрсе үйрендім

Ортан терек – таңғалдым

Шылдыр шүмек – жаңа нәрсе үйренбедім

Кішкене бөбек – ештең түсінбедім


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Қарқын тәсілі «сәйкестендіру » тапсырмасын қолдануда өткен тақырыпты қаншалықты түсінгендерін аңғаруға болады

Дереккөздер тәсілі: бейнеүзіндіден қосымша ақпарат алады, мәтінмен өз бетінше жұмыс жасайды.

Диалог және қолдану тәсілінде мәтінді өзара талқылап, оны қорғағанда қолданады.

Қорытынды тәсілінде жеке тапсырма орындау барысында талантты - дарынды балалар анықталады

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Оқушылардың қызығушылығын арттырып сабақ барысында ынталандыру үшін өзін-өзі бағалау парақшасы арқылы, жұптар мен топтар өзара бағдаршам арқылы бағалайды.


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Интербелсенді тақта қолданғандықтан көзге арналған жаттығулар жасату.Мәтінді оқығанда кітап пен көздің арақашық тығын сақтауды ескеру

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!