Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы №51 орта мектеп7.3С Координация және реттелуКүні: 8.02.18 Мұғалімнің аты-жөні: Қалдарбекова А.Қ.Сынып: 7 «Ә» Қатысқандар: Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Жүйке жүйесінің құрам бөліктері. Жүйке жүйесінің қызметі |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 7.1.7.2 - жүйке жүйесінің қызметін және құрылымдық компоненттерін атау;7.1.7.3 - жүйке жасушасының компоненттерін анықтау |
Сабақтың мақсаты | -жүйке жүйесінің қызметі мен құрылымдық компонентерін атау. -жүйке жасушасының құрылымдық компоненттерін анықтау |
Бағалау критерийі | -Жүйке жасушасының құрылымдық компоненттерін анықтайды және сипаттайды;-ЖЖ құрылымын сипаттайды, қызметтерін атайды; |
Тілдік мақсаттар | Пәнге қатысты лексика мен терминология: Жүйке жүйесі, нейрон, нейроглия, аксон, дендрит Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Жүйке жүйесі қажет……... 2)Жүйке жүйесі құралады ... |
Құндылықтарға баулу | құрмет: топтық және жұптық жұмыс кезінде барлық пікірмен санаса білу; өзгелердің пікірін тыңдай білу; орынды ұсыныстар айта білу.ынтымақтастық: бірігіп іздену; бірге талқылау, талдау;жауап нұсқаларынан дұрысын таңдауда ынтымақтастық таныту. ашықтық: өз ойын ашық әрі тиянақты, түсінікті түрде жеткізе білу; ұсынған жауаптарына нақты дәлелдемелер келтіру; қарама-қайшылықтың шешімін іздеуде ұстамдылық тану; |
Пәнаралық байланыс | Координация және реттелуді дене шынықтыру пәнімен байланыстыруға болады
|
Алдыңғы білім | Жүйке жүйесінің типтері туралы білімге ие
|
Сабақ барысы:
|
Сабақ кезеңдері
| Сабақта жоспарланған сабақ түрлері | Ресурстар |
Басталуы | Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал. «Көңіл күйің қандай?» Бағалау парақшасын таратуСәйкестендіру тапсырмасы. Жұптық жұмыс1-жануарлардың жүйке жүйесін күрделенуі бойынша рет-ретімен орналастырыңдар2-жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін атаңдар.Бір-бірін тексерту, бағдаршам арқылы бағалатуҚызыл-мүлдем жасай алмады, сары –жартылай жасай алды, жасыл-жасай алды | Суреттер, интерактивті тақта, |
Ортасы | Миға шабуыл. Кино әлемінен үзінді.Не көрдіңдер, не байқадыңдар? Оқушылардың бейнежазба бойынша ойларын сұрау.Жаңа сабақ. Электронды оқулықтан бейнежазба көрсету арқылы тақырыпты түсіну.Мағынаны тану. Оқулықпен жұмыс1 – жүйке жүйесінің қызметі2 – нейрондар мен нейроглия 3 – аксон мен дендрит Топтық жұмыс. 1 – сурет бойынша жүйке жүйесінің қызметіне мысалдар келтіру2 – сызбанұсқа бойынша нейрондар мен нейроглия құрылысы, орналасуы, мөлшері, қызметі3 – «Т» кестесі бойынша аксон мен дендрит құрылысы мен қызметінің айырмашылығы Топтар жұмысын бағдаршам арқылы бағалату.Қызыл-мүлдем түсіндіре алмады, сары –жартылай түсіндіре алды, жасыл-жақсы түсіндіре алды | Бейнежазба, оқулық |
Аяғы | Жеке жұмыс. Үлестірме материалдар жұмысӨзін-өзі тексеру.Бағалау парақшасына критерий бойынша | Үлестірме материалдар |
Кері байланыс | Алақан. Бас бармақ – риза болдымБалан үйрек – жаңа нәрсе үйрендімОртан терек – таңғалдым Шылдыр шүмек – жаңа нәрсе үйренбедімКішкене бөбек – ештең түсінбедім | |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Қарқын тәсілі «сәйкестендіру » тапсырмасын қолдануда өткен тақырыпты қаншалықты түсінгендерін аңғаруға боладыДереккөздер тәсілі: бейнеүзіндіден қосымша ақпарат алады, мәтінмен өз бетінше жұмыс жасайды.Диалог және қолдану тәсілінде мәтінді өзара талқылап, оны қорғағанда қолданады.Қорытынды тәсілінде жеке тапсырма орындау барысында талантты - дарынды балалар анықталады | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Оқушылардың қызығушылығын арттырып сабақ барысында ынталандыру үшін өзін-өзі бағалау парақшасы арқылы, жұптар мен топтар өзара бағдаршам арқылы бағалайды.
| Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Интербелсенді тақта қолданғандықтан көзге арналған жаттығулар жасату.Мәтінді оқығанда кітап пен көздің арақашық тығын сақтауды ескеру |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|