Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    5.3A Мәтінді есептер

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Нугербекова Алия Исаинқызы

    Сынып: 5Г

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы:

    Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    5.5.1.3 Жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып, мәтінді есептер шығару(мысалы,бірлесіп жұмыс жасауға қатысты есептер және т.б.)

    Сабақтың мақсаты


    Барлық оқушылар үшін:

    Натурал сандарға амалдар қолдана алу;

    Есептің шартын түсініп оқу;

    Қолданатын формулаларды таңдай білу;

    Оқушылардың басым бөлігі үшін:

    Мәтінді есептерді шығару алгоритмін қолдана білу;

    Кейбір оқушылар үшін:

    Есептің шартына сәйкес күрделі теңдеу құру және шешу;

    Жетістік критерийлері

    - мәтін есептің шартын түсінеді ;

    - натурал сандарға амалдар қолданады;

    - формулаларды пайдаланып, мәтін есептерді шығарады;

          Сабақтың барысы

    Сабақ

    кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    Сабақтың басы

    3 минут

    Сәлемдесу. Оқушылардың назарларын сабаққа аударады Жағымды ахуал қалыптастырады.

    Қима қағаздарға сөздер арасынан сөздерді теріп алу арқылы топқа бөледі.

    Балалар, Ұлы Абай атамыздың175 жылдығын атап өтіп жатқанымызды бәріміз білеміз. Сендер Абай атамыздың «Ғылым таппай мақтанба» өлеңін жатқа білесіңдер.Осы өлеңде кездесетін сөздер арасынана бес асыл іс жазылған сөздерді алған балалар бір топқа, бес дұшпан туралы сөздер екінші топқа , қалған сөздер жазылған қима қағаз алғандарың келесі топқа бөлінесіңдер.

    Бәрекелді, балалар!Ендеше Абай атамыздың осы өлеңдегі мына шумақтарын көңілге түйіп, сабағымызды бастаймыз!

    «Өзің үшін үйренсең,
    Жамандықтан жиренсең,
    Ашыларсың жылма-жыл.
    Біреу үшін үйренсең,
    Біреу білмес, сен білсең,
    Білгеніңнің бәрі - тұл.»

    Сәлемдеседі, жағымды көңіл-күймен сабаққа назарларын аударады. Топқа бөлінеді.

    І топқа: Талап, еңбек, терең ой,
    қанағат, рақым, бес асыл

    ІІ топқа: Өсек, өтірік, мақтаншақ,
    еріншек, бекер мал шашпақ ,бес дұшпан

    ІІІ топқа: Ғылым, адам, орын, мақтанба, баптанба, тілеу, өмір, шаттанба,



    мадақтау

    қима қағаздар

    Сабақтың ортасы

    Сұрақ қою және талқылау тәсілі арқылы белсенді оқуға тарту

    5 мин
















    "Алгоритм

    дік қадам" тәсілі арқылы тапсырманы орындайды




    Нұсқау беру және айту арқылы белсенді оқытуға тарту

    8 мин






    "Ойлан , жұптас, бөліс!" әдісі арқылы жеке,жұптық,топтық жұмыстар жүргізу

    16 мин


    Диалог және қолдау көрсету тәсілі арқылы саралау жүргізу





    6 мин


    Қорытынды тәсілі арқылы саралау жүргізу








    Логикалық тапсырмалар

    (оқушылардың логикалық ойлау дағдыларын дамыту) арқылы тақырыпты ашуға жетелеу)
    1)
    Екі қарғаның біреуі оңтүстікке, екіншісі солтүстікке қарап отыр. Олар біріне –бірі:«Достым, мен сені көріп отырмын»- дейді. Олар бір-бірін қалай көреді?
    Жауабы: олар бір-біріне қарама-қарсы отыр.
    2) Бір айда 5 жексенбі күні болу мүмкін бе?
    (жоқ)
    3)Болат пен Садықтың бойлары бірдей,Садық пен Мараттың бойлары бірдей.Марат пен Болаттың қайсысы биік?
    Марат пен Болаттың бойлары бірдей

    4) Қандай сан барлық санға қалдықсыз бөлінеді?(1)
    Оқушыларға қайта сұрақ қойылады:

    Сұрақтар түсінікті болды ма?

    Қай сұрақтарға жауап беруде қиналдың?

    Қандай ой түйдің?

    Ойларын нақтылау мақсатында саралау «Қарқын» тәсілін қолдану арқылы тапсырма беріледі

    1.Тапсырма:

    Қауын мен қарбыздың массасы 8 кг. Егер қарбыз қауыннан 3 есе ауыр болса, қауын мен қарбыздың массасы қандай?

    Есеп қандай түрде берілген?

    - мәтін түрінде

    Қандай есептерге жатады?

    - мәтінді есеп

    Олай болса біз бүгінгі сабағымыздың тақырыбымен,оқу мақсатымен танысайық.

    Тапсырмаға қайта ораламыз.

    - Есепте не берілген? 1-қадам

    - Нені табу керек? 2-қадам

    - Қауын мен қарбыздың әрқайсысының массасын табу үшін не істейміз? 3-қадам

    -Қауын мен қарбыздың массасы қандай

    4-қадам

    - Қандай амалдар орындаймыз? 5-қадам

    Есептің шешімі көрсетіледі.

    Сұрақтарға жауап бере отырып мәтін есептерін шығару қадамдарын анықтадық ,яғни алгоритмін құрдық

    Мәтін есептер шығару алгоритмін толық түсіну үшін тапсырмалар орындайық.

    Оқушыларға есептің шартын жеке оқып түсініп, жұптасып талқылай отырып алгоритмін құру , топ ішінде және топтар арасында өз жауаптарымен бөлісу ұсынылды.

    Ауызша алгоритмін құрып, есептерді шығарыңыз:

    2-тапсырма

    І топ

    1-есеп.Цистернаны бензинмен бірінші насос 24 минутта толтырса, екінші насос 40 минутта толтырады. Екі насостан қатар аққан бензинмен цистерна қанша уақытта толтырылады?

    ІІ- топ

    2-есеп.Сал өзен жағасындағы А айлағынан В айлағына дейінгі арақашықтықты 20 сағат жүзеді. Қайық көлде осындай арақашықтықты 5 сағ жүзеді. Егер қайық өзенде ағыспен жүзсе, А айлағынан В айлағына неше сағатта барады?

    Бағалау критерийлері :

    - есептін шартын түсінеді;

    - есептің шартына байланысты теңдеу құрады;

    - белгісіз айнымалыны табады;

    ҚБ «Шапалақ» әдісі

    3 тапсырма (екі топқа ортақ тапсырма)

    Үш учаскеден 243 т картоп жинады.Бірінші және екінші учаскеден теңдей, ал үшінші учаскеден алғашқы екеуінің әрқайсысынан 15 т артық жинады. Әр учаскеден қанша тонна картоп жинады?

    Дискриптор: Білім алушы

    - қысқаша шартын жазады;

    - бірінші учаскеден жиналған картопты белгілейді;

    - екінші учаскеден жиналған картопты белгілейді;

    - үшінші учаскеден жиналған картопты белгілейді;

    - теңдеу құрады;

    -арифметикалық амалдар қолдана отырып,теңдеуді шешеді;

    - әр учаскеден қанша картоп жиналғанын табады

    Берілген критерийлерді басшылыққа алып,дескрипторға сүйене отырып орындаған жұмыстарын өздері бағалайды







    Бұл сұрақтарға жауап бере отырып, ең алдымен берілген мәтіннің мағынасына аса мән беру қажеттігін түсінді.






    Сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады.



    Оқушылар сабақтың тақырыбы , оқу мақсатымен танысады.






    Алгоритм бойынша сұрақтарға жауап береді





    Оқушылар ауызша алгоритмдерін құрады, сұрақтар дайындап,есепті

    шығарады.

    Шешуі : 1-есеп.

    1. 1:24=

    2) 1:40=

    3) =

    4) 1:15=

    Жауабы: 15 мин толтырылды.

    2-есеп.

    1) 1:20=

    2) 1:5=

    3) =

    4) 1:4=

    Жауабы: 4 сағатта



    Әр бір оқушыда бағдаршам түстеріне сәйкес карточкалар таратылған. Мұғалім олардың сабақты меңгергендеріне бай-

    ланысты карточкаларды көтеруін сұрайды.

    Жасыл карточка көтерген оқушылар барлығын түсінді.

    - Не түсіндің?

    Сары және қызыл карточка көтергендер:

    - Сендерге не түсініксіз?

    қошемет әдісі















    «Екі жұлдыз, бір тілек»



















    өзара бағалау









    бағалау парағы арқылы топтық бағалау
























    "Бағдаршам" әдісі








    Ұ.Б.Жанасбаева,Ж.Б. Жанасбаев

    Логика

    лық және комбинаторикалық есептер








    Математика

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нугербекова Алия Исаиновна
    14 Мамыр 2021
    541
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ашық сабақ Мәтінді теңдеулер

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ашық сабақ Мәтінді теңдеулер

    Материал туралы қысқаша түсінік
    жас ұстаздарға арналған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    5.3A Мәтінді есептер

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Нугербекова Алия Исаинқызы

    Сынып: 5Г

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы:

    Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    5.5.1.3 Жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып, мәтінді есептер шығару(мысалы,бірлесіп жұмыс жасауға қатысты есептер және т.б.)

    Сабақтың мақсаты


    Барлық оқушылар үшін:

    Натурал сандарға амалдар қолдана алу;

    Есептің шартын түсініп оқу;

    Қолданатын формулаларды таңдай білу;

    Оқушылардың басым бөлігі үшін:

    Мәтінді есептерді шығару алгоритмін қолдана білу;

    Кейбір оқушылар үшін:

    Есептің шартына сәйкес күрделі теңдеу құру және шешу;

    Жетістік критерийлері

    - мәтін есептің шартын түсінеді ;

    - натурал сандарға амалдар қолданады;

    - формулаларды пайдаланып, мәтін есептерді шығарады;

          Сабақтың барысы

    Сабақ

    кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    Сабақтың басы

    3 минут

    Сәлемдесу. Оқушылардың назарларын сабаққа аударады Жағымды ахуал қалыптастырады.

    Қима қағаздарға сөздер арасынан сөздерді теріп алу арқылы топқа бөледі.

    Балалар, Ұлы Абай атамыздың175 жылдығын атап өтіп жатқанымызды бәріміз білеміз. Сендер Абай атамыздың «Ғылым таппай мақтанба» өлеңін жатқа білесіңдер.Осы өлеңде кездесетін сөздер арасынана бес асыл іс жазылған сөздерді алған балалар бір топқа, бес дұшпан туралы сөздер екінші топқа , қалған сөздер жазылған қима қағаз алғандарың келесі топқа бөлінесіңдер.

    Бәрекелді, балалар!Ендеше Абай атамыздың осы өлеңдегі мына шумақтарын көңілге түйіп, сабағымызды бастаймыз!

    «Өзің үшін үйренсең,
    Жамандықтан жиренсең,
    Ашыларсың жылма-жыл.
    Біреу үшін үйренсең,
    Біреу білмес, сен білсең,
    Білгеніңнің бәрі - тұл.»

    Сәлемдеседі, жағымды көңіл-күймен сабаққа назарларын аударады. Топқа бөлінеді.

    І топқа: Талап, еңбек, терең ой,
    қанағат, рақым, бес асыл

    ІІ топқа: Өсек, өтірік, мақтаншақ,
    еріншек, бекер мал шашпақ ,бес дұшпан

    ІІІ топқа: Ғылым, адам, орын, мақтанба, баптанба, тілеу, өмір, шаттанба,



    мадақтау

    қима қағаздар

    Сабақтың ортасы

    Сұрақ қою және талқылау тәсілі арқылы белсенді оқуға тарту

    5 мин
















    "Алгоритм

    дік қадам" тәсілі арқылы тапсырманы орындайды




    Нұсқау беру және айту арқылы белсенді оқытуға тарту

    8 мин






    "Ойлан , жұптас, бөліс!" әдісі арқылы жеке,жұптық,топтық жұмыстар жүргізу

    16 мин


    Диалог және қолдау көрсету тәсілі арқылы саралау жүргізу





    6 мин


    Қорытынды тәсілі арқылы саралау жүргізу








    Логикалық тапсырмалар

    (оқушылардың логикалық ойлау дағдыларын дамыту) арқылы тақырыпты ашуға жетелеу)
    1)
    Екі қарғаның біреуі оңтүстікке, екіншісі солтүстікке қарап отыр. Олар біріне –бірі:«Достым, мен сені көріп отырмын»- дейді. Олар бір-бірін қалай көреді?
    Жауабы: олар бір-біріне қарама-қарсы отыр.
    2) Бір айда 5 жексенбі күні болу мүмкін бе?
    (жоқ)
    3)Болат пен Садықтың бойлары бірдей,Садық пен Мараттың бойлары бірдей.Марат пен Болаттың қайсысы биік?
    Марат пен Болаттың бойлары бірдей

    4) Қандай сан барлық санға қалдықсыз бөлінеді?(1)
    Оқушыларға қайта сұрақ қойылады:

    Сұрақтар түсінікті болды ма?

    Қай сұрақтарға жауап беруде қиналдың?

    Қандай ой түйдің?

    Ойларын нақтылау мақсатында саралау «Қарқын» тәсілін қолдану арқылы тапсырма беріледі

    1.Тапсырма:

    Қауын мен қарбыздың массасы 8 кг. Егер қарбыз қауыннан 3 есе ауыр болса, қауын мен қарбыздың массасы қандай?

    Есеп қандай түрде берілген?

    - мәтін түрінде

    Қандай есептерге жатады?

    - мәтінді есеп

    Олай болса біз бүгінгі сабағымыздың тақырыбымен,оқу мақсатымен танысайық.

    Тапсырмаға қайта ораламыз.

    - Есепте не берілген? 1-қадам

    - Нені табу керек? 2-қадам

    - Қауын мен қарбыздың әрқайсысының массасын табу үшін не істейміз? 3-қадам

    -Қауын мен қарбыздың массасы қандай

    4-қадам

    - Қандай амалдар орындаймыз? 5-қадам

    Есептің шешімі көрсетіледі.

    Сұрақтарға жауап бере отырып мәтін есептерін шығару қадамдарын анықтадық ,яғни алгоритмін құрдық

    Мәтін есептер шығару алгоритмін толық түсіну үшін тапсырмалар орындайық.

    Оқушыларға есептің шартын жеке оқып түсініп, жұптасып талқылай отырып алгоритмін құру , топ ішінде және топтар арасында өз жауаптарымен бөлісу ұсынылды.

    Ауызша алгоритмін құрып, есептерді шығарыңыз:

    2-тапсырма

    І топ

    1-есеп.Цистернаны бензинмен бірінші насос 24 минутта толтырса, екінші насос 40 минутта толтырады. Екі насостан қатар аққан бензинмен цистерна қанша уақытта толтырылады?

    ІІ- топ

    2-есеп.Сал өзен жағасындағы А айлағынан В айлағына дейінгі арақашықтықты 20 сағат жүзеді. Қайық көлде осындай арақашықтықты 5 сағ жүзеді. Егер қайық өзенде ағыспен жүзсе, А айлағынан В айлағына неше сағатта барады?

    Бағалау критерийлері :

    - есептін шартын түсінеді;

    - есептің шартына байланысты теңдеу құрады;

    - белгісіз айнымалыны табады;

    ҚБ «Шапалақ» әдісі

    3 тапсырма (екі топқа ортақ тапсырма)

    Үш учаскеден 243 т картоп жинады.Бірінші және екінші учаскеден теңдей, ал үшінші учаскеден алғашқы екеуінің әрқайсысынан 15 т артық жинады. Әр учаскеден қанша тонна картоп жинады?

    Дискриптор: Білім алушы

    - қысқаша шартын жазады;

    - бірінші учаскеден жиналған картопты белгілейді;

    - екінші учаскеден жиналған картопты белгілейді;

    - үшінші учаскеден жиналған картопты белгілейді;

    - теңдеу құрады;

    -арифметикалық амалдар қолдана отырып,теңдеуді шешеді;

    - әр учаскеден қанша картоп жиналғанын табады

    Берілген критерийлерді басшылыққа алып,дескрипторға сүйене отырып орындаған жұмыстарын өздері бағалайды







    Бұл сұрақтарға жауап бере отырып, ең алдымен берілген мәтіннің мағынасына аса мән беру қажеттігін түсінді.






    Сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады.



    Оқушылар сабақтың тақырыбы , оқу мақсатымен танысады.






    Алгоритм бойынша сұрақтарға жауап береді





    Оқушылар ауызша алгоритмдерін құрады, сұрақтар дайындап,есепті

    шығарады.

    Шешуі : 1-есеп.

    1. 1:24=

    2) 1:40=

    3) =

    4) 1:15=

    Жауабы: 15 мин толтырылды.

    2-есеп.

    1) 1:20=

    2) 1:5=

    3) =

    4) 1:4=

    Жауабы: 4 сағатта



    Әр бір оқушыда бағдаршам түстеріне сәйкес карточкалар таратылған. Мұғалім олардың сабақты меңгергендеріне бай-

    ланысты карточкаларды көтеруін сұрайды.

    Жасыл карточка көтерген оқушылар барлығын түсінді.

    - Не түсіндің?

    Сары және қызыл карточка көтергендер:

    - Сендерге не түсініксіз?

    қошемет әдісі















    «Екі жұлдыз, бір тілек»



















    өзара бағалау









    бағалау парағы арқылы топтық бағалау
























    "Бағдаршам" әдісі








    Ұ.Б.Жанасбаева,Ж.Б. Жанасбаев

    Логика

    лық және комбинаторикалық есептер








    Математика

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Математика Ашық сабақ 5 сынып
    14.05.2021
    541
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нугербекова Алия Исаиновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации