Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. "М.Әуезов "Көксерек " әңгімесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ : Қазақ тілі |
Мектеп: № 2ЖОББМ |
|||||||||||||||
Күні: |
Мұғалім: Сабырбаева Н.С. |
|||||||||||||||
Сынып: |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
М.Әуезов «Көксерек» әңгімесі 5-сабақ «Нәтиже сабақ» |
|||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
7.1.1.1. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау |
|||||||||||||||
Сабақ мақсаты: |
Барлық оқушылар орындай алады:Шығарманың толық нұсқасын біледі, сюжеттік негізінде дамуын баяндайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Сюжеттің бөлшектерін бір-бірінен ажыратады. Кейіпкерлерді таладай алады. Кейбір оқушылар орындай алады:Әдеби шығармадағы образдарға талдау жасай отырып,шығарманың бөлшектерін талдайды, сюжеттік желісі бойынша ұтымды ой айтады. Шығарманың түпкі ойына талдау жасай алады. |
|||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Сыни ойлауларын жеке, жұп, топ ішінде көрсете біледі |
|||||||||||||||
Құндылықтарды игерту: |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы.Құрмет, ашықтық, ынтымақтастық, Қазақстандық патриотизм, және азаматтық жауапкершілік. |
|||||||||||||||
Пәнаралық байланыс: |
Тарих |
|||||||||||||||
АКТ-ны қолдану дағдылары: |
Интерактивті тақта . |
|||||||||||||||
Тілдік мақсаттар: |
|
|||||||||||||||
Осыған дейін меңгерілген білім |
«Көксерек» әңгімесінің толық мазмұны. «Көксерек» кинофильмінің толық нұсқасын көрген. М.Әуезовтың өмірі мен шығармашылығын біледі. |
|||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
||||||||||||||
Сабақ басы 10 мин |
ҚБ: «Отшашу» әдісі арқылы . Оқушыларды мадақтау
«Хайуанатқа жасалған қиянатың, Адамзатқа жасалған опасыздығың » Қадыр Мырза Әли . Эссе ҚБ: Оқушыларды мадақтау . Стикерлерін беру. |
Фото -суреттер Бейнеролик |
||||||||||||||
Сабақ ортасы 30 мин |
«Крестик-Нолик» әдісі.
Дескриптор:
ҚБ «Смайликтер » «Кубизм» әдісі. Кубизм әдісі бойынша мына кубикті үш топқа кезекпе-кезек иіремін. Қай қырының сұрағы түссе соған жауап бересіз. 1. Суретте. Көксеректің сыртық кескін – келбетін суреттеңіз 2. Салыстыр. Аққасқа мен Көксеректі салыстырыңыз. 3. Зертте. Көк бөрінің қадір қасиеті туралы әңгімелеңіз. Қандай аңыз-әңгіме білесіз. 4. Қолдан. Көксерек туралы ел адамдары не дейді? 5. Дәлелде. Көксеректі жауыздыққа итермелеген де, Құрмашқа ауыз салдырған да қандай жағдай? 6. Талда. Кейіпкерлер тағдырын талқыға салыңыз Дескриптор:
ҚБ«Ұпайлар жинау үшін арналған смайликтер» Пікір білдіріңіз :
ҚБ ұтымды жауап берген оқушыларды мадақтап, ұпайларын ұсынамын. |
|
||||||||||||||
Сабақ соңы 5 мин |
«Телеграмма» әдісі . Сабақтан алған әсерлерін жазып бір біріне береді.
Қорытынды: Ата-бабамыз қасқырды «Көк бөрі» деп атап қадір-қасиет тұтқан,оның атын атамай, «ұлыма», «итқұс», «жаманауыз» деп атаған.Оны орман санитары деп те атайды, ол-түз тағысы , ол еш уақытта цирк ареналарына шықпайды, қолға үйренбейді. Әңгімедегі бейкүнә бала Құрмаштың өлімі – табиғаттың адамға берген жауабы секілді, екі аяқты пенделер, біздер, табиғат заңдылығын бұзуға хақымыз жоқ . Себебі, адам мен табиғат арасында тығыз байланыс бар. Ендеше, балалар, табиғатты зорлықпен, күшпен бағындыру мүмкін емес! |
|
||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс |
||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||
Жалпы баға Сабақ талаптарға сай өтті. Оқушылар сөздік қорын молайтты. Жұпта бір-біріне қолдау көрсетіп, қарым-қатынас жасады. Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. 2.. Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
-
Суретте- Көксеректің сыртқы кескін-келбетін суреттеңіз
-
Салыстыр- Аққасқа мен Көксеректі салыстырыңыз
-
Зертте- Көк бөрінің қадір-қасиеті туралы әңгімелеңіз
-
Талда- Кейіпкерлер тағдырын талқыға салыңыз.
V Проблемалық сұрақтар:
-
Жазушының бұл әңгімені жазуына не себеп болды?
-
Адамдардың бөлтірікке жасаған іс-әрекеттеріне қалай қарайсыздар?
-
Әңгіменің идеясы не?
-
Көксерек Құрмашпен неге тез тіл табысты?
-
Көксеректі жауыздыққа баулыған не?
-
Құрмаштың өліміне кінәлі кім?
Қорытынды:
Ата-бабамыз қасқырды «Көк бөрі» деп атап қадір-қасиет тұтқан,оның атын атамай, «ұлыма», «итқұс», «жаманауыз» деп атаған.Оны орман санитары деп те атайды, ол-түз тағысы , ол еш уақытта цирк ареналарына шықпайды, қолға үйренбейді.
Әңгімедегі бейкүнә бала Құрмаштың өлімі – табиғаттың адамға берген жауабы секілді, екі аяқты пенделер, біздер, табиғат заңдылығын бұзуға хақымыз жоқ . Себебі, адам мен табиғат арасында тығыз байланыс бар. Ендеше, балалар, табиғатты зорлықпен, күшпен бағындыру мүмкін емес!
\