Материалдар / Ашық сабақ М.Әуезов "Көксерек" әңгімесі 8-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ М.Әуезов "Көксерек" әңгімесі 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ М.Әуезов "Көксерек" әңгімесі өзбек мектебінде 8-сыныпқа арналған. Оқушылардың қызығушылығын арттыруға , мақсатқа жетудің жолында түрлі әдістер қолданылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2021
1144
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Күні:

Бөлім атауы:

Биоалуантүрлілік.


Сынып: 8


Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы

М.Әуезов «Көксерек» шығармасынан үзінді


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

8.2.4.1 - мәтіндегі оқиға желісіне бақылау жасай отырып, мазмұнның дамуын салыстыру және талдау;8.2.5.1 - пікірталасқа қатысушылар берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдеу және қойылған сұрақтарға еркін жауап беру


Сабақтың мақсаттары

Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды:жетекші сұрақтар негізінде өз пікірлерін еркін түрде жеткізе біледі


Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды:.Тақырып бойынша ұсынылған пікірлер аясында өз көзқарастарын білдіре алады


Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды: Тақырып бойынша мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра аладыжәне талдайды


Бағалау критерийлері

* Тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдейді;

* Жетекші сұрақтарға еркін жауап бере алады

*. Мәтін мазмұнынының дамуын салыстырады, талдау жасайды


Тілдік мақ

,саттар

Терминология:тіршілік иелері, түрлер, жойылу қаупі, биоалуантүрлілік т.б.

Сөз тіркестері:

Бөрі, түз тағысы, көкжал, тіршілік ортасы, азық ету, еркіндік, т.б

Тірек сөздер.

Айтылымға пайдалы тіркестер:

Біздің ойымызша.....

Біз келісеміз...

Мен ойлаймын

Талқылауға арналған сұрақтар:

1. Әңгіме негізіндегі басты ойды ашатын ең негізгі оқиғалар қайсы деп ойлайсыз?

2.Табиғатқа қиянат келтіру, оның тыныштығын бұзу мәселесіне қалай қарайсыздар?

3.Көксеректі жауыздыққа, соншама өшпенділікке баулыған нәрсе не? Әлде табиғаттың қатаң заңы ма, қасқырлар әлемінің тіршілік заңы солай ма?



Сабақта қамтылатын құндылықтар

Тибиғатты қорғау


Пәнаралық байланыс

Экология, география, биология


АКТ қолдану дағдылары

Компьютерде теріліп, шығарылған мәтіндер

Интербелсенді тақта

Барлық тапсырмаларды PowerPoint арқылы көрсету


Осыған дейін меңгерілген білім

«Көксерек» әңгімесінің мақмұнын біледі, киносын көрген


Жоспар


Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөз дер


Cабақтың басы:



5-минут





























3-минут

Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, сыныпты түгендеуҮй тапсырмасын сұрау

«Ішкі және сыртқы шеңбер» «әдісі бойынша үй тапсырмасын пысықтаймын.

Оқушылар топқа бөлінеді.

Ішкі шеңберде тұрғандар – 1-топ

Сыртқы шеңберде тұрғандар- 2-топ


Топтың аттарын анықтап аламыз. Ол үшін мен мәтін оқимын ал сіздер «Көксерек» әңгімесінде кімді суреттеп тұрғанын айтып бересіздер.

1-топқа: Жетілмей келе жатқан тісі ғана.. Сондықтан бұның бойы биіктене берді. Әлі тұрқы шығып ұзарған жоқ. Барлық жүні қара көк, жотасы күдірейіп, ауыз омыртқа мен құйрығына шейін тұп-тұтас болып, күлдіреуіштей бүгіледі. Атылып келе жатқан садақ оғындай үңілген, сүйірленген бір бітімі бар. Бұл не? Көксерек


2-топқа: Сол-ақ екен, қарсы бұрылып алып, аттыға қарай "арс!" етіп шапшып қалды. Арандай ашылған ауыз бірдемені жұлып түспек еді. Ыңғайына бала тонының өңірі ілінді. Соны бөксеріп жұлып түскенде, боз ат осқырып атқып кетті.Бұл кім? Құрмаш

Топтардың атын анықтап алдық


Бұдан кейін оқушыларға бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.

-мәтіндегі оқиға желісіне бақылау жасай отырып, мазмұнның дамуын салыстыру және талдау;- пікірталасқа қатысушылар берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдеу және қойылған сұрақтарға еркін жауап беру

Оқушылар осы мақсаттарға жету үшін мынадай критерийлер бойынша жұмыс жасаймыз

*Тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдейді;

* Жетекші сұрақтарға еркін жауап бере алады

*. Мәтін мазмұнынының дамуын салыстырады, талдау жасайды





















Ортасы











2-минут

























3-минут






























2-минут






10-минут
























3 минут


















Сабақтың соңы



5 минут





Қорытынды




БПрямая соединительная линия 1 Прямая соединительная линия 2 ағалау: Оқушылар, бүгінгі сабақта ,мен сендерді мына екі сурет арқылы бағалап отырамын Яғни, өз пікірін толық білдіріп, ойын дәлелдей алған оқушыға кешірімді, адал Құрмаштың суретін беремін. Ал, өз пікірін айтқанда әлде де толықтыру керек болған оқушыға - досыңа қастандық істеген Көксеректің суретін беретін боламын. Сондықтан бәріміз Құрмаштың суретін алуға тырысайық , Солай ма?

Айтылым алды тапсырма Жеке жұмыс. «Кім тапқыр?».

М.Әуезовтің «Көксерек» әңгімесінен алынған кейіпкерлер сөздерін сәйкестендіреді.

Құрмаштың әжесі


Ұры. Асырасаң да мал болмайды. Тұқымы жау емес пе!

Ауыл адамдары

Қой балам, енді мұны өлтіріп, терісін алайық.

Құрмаштың әкесі

Сол жалғызымды өлтірген қасқырды қолыма әкеліп беріп, көзін ойғызбасаң, сен маған туысқан емессің.



Дескрипторлар:

  • Шығарма сюжетін түсінеді;

  • Кейіпкер сөздерін ажырата алады.

Айтылым тапсырмасы : Топтық жұмыс: «Жағымды, жағымсыз, даулы».

1-тапсырма. 1- топқа Оқушылар топтық жұмыс ретінде айтылым алды тапсырма бойынша анықталған шығарма кейіпкерлерінің сөздерін жағымды, жағымсыз, даулы мәселеге бөліп ажыратады.

Ұры. Асырасаң да мал болмайды. Тұқымыжауемеспе!

Қой балам, енді мұны өлтіріп, терісін алайық.


Сол жалғызымды өлтірген қасқырды қолыма әкеліп беріп, көзін ойғызбасаң, сен маған туысқан емессің.



Жағымды

Жағымсыз

Даулы






2Блок-схема: узел 1

Құрмаш

Блок-схема: узел 2 Блок-схема: узел 3

Көксерек

- топқа Венн диаграммасы









2-тапсырма. Пікірлерді ажырату себептерін түсіндіре отырып, мәселеге қатысты көзқарастарын дәлелдеп шығады.

Дескрипторлар:

  • Пікірлердің мағынасын түсінеді;

  • Жағымды, жағымсыз, даулы мәселе ретінде анықтайды;

  • Мәселелерді анықтау себебін түсіндіре алады;

  • Өз пікірлерін сенімді дәлелдей алады.

Бағалау: кері байланыс «Бір ауыз сөзбен» әдісі арқылы

Сергіту сәті:Суретке қарап мақал-мәтел табады.

Бүгінгі біздің сабағымызды түйіндейтін қай мақал деп ойлайсыңдар?

Оқушылар келесі тапсырма топтық жұмыс : Бұл тапсырмада мәтіндегі оқиға желісі бойынша өзіндік көзқарасымызды білдіреміз

Көксерек тобы: SWOT әдісі бойынша Көксерекке талдау жасайды.

1.Мықты жақтары;

2. Әлсіз жақтары;

3. Мүмкіндіктері;

4 .Қауіп-қатерлерінанықтайды.

Дескрипторлары:

  1. Көксерек туралы мағлұматы кеңейеді;

  2. Ойын нақты дәлелдей алады.


  1. Мықты жағы- ол тектілігін шқашан ұмытқан емес

  2. Әлсіз жағы- күшік кезінде ауылдаға Аққасқа деген иттен жеңіліп қалуы

  3. Мүмкіндігі- Көксерек кеткен кезде өайтып келмегенде үйіріне қосылып кететін еді

  4. Қауіп- қатері- ол бәрібір жыртқыш еді, сондықтан да Құрмашқа шабуыл жасады.


Құрмаш тобы- бейнеролик көреміз, одан әрі өзімізше оқиғаны өрбітіп жазамыз. «Стоп кадр» әдісі арқылы

Бағалау: дескрипторлар арқылы

3- тапсырма Әңгімеге талдау.

Авторы:М.Әуезов

  1. Тақырыбы: «Көксерек»

  2. Жанр түрі: Әңгіме.Әңгіме-оқиғаныбаяндапайтуғанегізделген,қарасөзбенжазылғаншағынкөркемшығарма.

  3. Шығарманыңнегізгіидеясы: М.Әуезовшығармадатабиғат пен адамарасындағыбайланыстыкөрсетеді.

  4. Шығарманыңкомпозициялыққұрылысы:

    • Әңгіменіңбасталуы. Қараадыр табиғаты, қасқырлар мекені

    • Әңгіменіңбайланысы.: Адамдардың шабуылы, қасқырдың күшігін асырауы

    • Әңгіменіңдамуы

      578тг - Сатып алу
      Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
      Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
      Ресми байқаулар тізімі
      Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!