Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Күні: |
Бөлім атауы: Биоалуантүрлілік. |
|
|||||||||||||||||||||
Сынып: 8 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|
||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
М.Әуезов «Көксерек» шығармасынан үзінді |
|
|||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
8.2.4.1 - мәтіндегі оқиға желісіне бақылау жасай отырып, мазмұнның дамуын салыстыру және талдау;8.2.5.1 - пікірталасқа қатысушылар берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдеу және қойылған сұрақтарға еркін жауап беру |
|
|||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды:жетекші сұрақтар негізінде өз пікірлерін еркін түрде жеткізе біледі |
|
|||||||||||||||||||||
Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды:.Тақырып бойынша ұсынылған пікірлер аясында өз көзқарастарын білдіре алады |
|
||||||||||||||||||||||
Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды: Тақырып бойынша мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра аладыжәне талдайды |
|
||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
* Тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдейді; * Жетекші сұрақтарға еркін жауап бере алады *. Мәтін мазмұнынының дамуын салыстырады, талдау жасайды |
|
|||||||||||||||||||||
Тілдік мақ ,саттар |
Терминология:тіршілік иелері, түрлер, жойылу қаупі, биоалуантүрлілік т.б. Сөз тіркестері: Бөрі, түз тағысы, көкжал, тіршілік ортасы, азық ету, еркіндік, т.б Тірек сөздер. Айтылымға пайдалы тіркестер: Біздің ойымызша..... Біз келісеміз... Мен ойлаймын Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Әңгіме негізіндегі басты ойды ашатын ең негізгі оқиғалар қайсы деп ойлайсыз? 2.Табиғатқа қиянат келтіру, оның тыныштығын бұзу мәселесіне қалай қарайсыздар? 3.Көксеректі жауыздыққа, соншама өшпенділікке баулыған нәрсе не? Әлде табиғаттың қатаң заңы ма, қасқырлар әлемінің тіршілік заңы солай ма? |
|
|||||||||||||||||||||
Сабақта қамтылатын құндылықтар |
Тибиғатты қорғау |
|
|||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Экология, география, биология |
|
|||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Компьютерде теріліп, шығарылған мәтіндер Интербелсенді тақта Барлық тапсырмаларды PowerPoint арқылы көрсету |
|
|||||||||||||||||||||
Осыған дейін меңгерілген білім |
«Көксерек» әңгімесінің мақмұнын біледі, киносын көрген |
|
|||||||||||||||||||||
Жоспар |
|
||||||||||||||||||||||
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөз дер |
|
||||||||||||||||||||
Cабақтың басы: 5-минут
3-минут |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, сыныпты түгендеуҮй тапсырмасын сұрау «Ішкі және сыртқы шеңбер» «әдісі бойынша үй тапсырмасын пысықтаймын. Оқушылар топқа бөлінеді. Ішкі шеңберде тұрғандар – 1-топ Сыртқы шеңберде тұрғандар- 2-топ Топтың аттарын анықтап аламыз. Ол үшін мен мәтін оқимын ал сіздер «Көксерек» әңгімесінде кімді суреттеп тұрғанын айтып бересіздер. 1-топқа: Жетілмей келе жатқан тісі ғана.. Сондықтан бұның бойы биіктене берді. Әлі тұрқы шығып ұзарған жоқ. Барлық жүні қара көк, жотасы күдірейіп, ауыз омыртқа мен құйрығына шейін тұп-тұтас болып, күлдіреуіштей бүгіледі. Атылып келе жатқан садақ оғындай үңілген, сүйірленген бір бітімі бар. Бұл не? Көксерек 2-топқа: Сол-ақ екен, қарсы бұрылып
алып, аттыға қарай "арс!" етіп шапшып қалды. Арандай ашылған ауыз
бірдемені жұлып түспек еді. Ыңғайына бала тонының өңірі ілінді.
Соны бөксеріп жұлып түскенде, боз ат осқырып атқып
кетті.Бұл
кім? Құрмаш Топтардың атын анықтап алдық Бұдан кейін оқушыларға бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады. -мәтіндегі оқиға желісіне бақылау жасай отырып, мазмұнның дамуын салыстыру және талдау;- пікірталасқа қатысушылар берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдеу және қойылған сұрақтарға еркін жауап беру Оқушылар осы мақсаттарға жету үшін мынадай критерийлер бойынша жұмыс жасаймыз *Тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдейді; * Жетекші сұрақтарға еркін жауап бере алады *. Мәтін мазмұнынының дамуын салыстырады, талдау жасайды |
|
|
||||||||||||||||||||
Ортасы 2-минут 3-минут 2-минут 10-минут 3 минут Сабақтың соңы
5 минут
Қорытынды
|
Б ағалау: Оқушылар, бүгінгі сабақта ,мен сендерді мына екі сурет арқылы бағалап отырамын Яғни, өз пікірін толық білдіріп, ойын дәлелдей алған оқушыға кешірімді, адал Құрмаштың суретін беремін. Ал, өз пікірін айтқанда әлде де толықтыру керек болған оқушыға - досыңа қастандық істеген Көксеректің суретін беретін боламын. Сондықтан бәріміз Құрмаштың суретін алуға тырысайық , Солай ма? Айтылым алды тапсырма Жеке жұмыс. «Кім тапқыр?». М.Әуезовтің «Көксерек» әңгімесінен алынған кейіпкерлер сөздерін сәйкестендіреді.
Дескрипторлар:
Айтылым тапсырмасы : Топтық жұмыс: «Жағымды, жағымсыз, даулы». 1-тапсырма. 1- топқа Оқушылар топтық жұмыс ретінде айтылым алды тапсырма бойынша анықталған шығарма кейіпкерлерінің сөздерін жағымды, жағымсыз, даулы мәселеге бөліп ажыратады.
2 Құрмаш Көксерек - топқа Венн диаграммасы
2-тапсырма. Пікірлерді ажырату себептерін түсіндіре отырып, мәселеге қатысты көзқарастарын дәлелдеп шығады. Дескрипторлар:
Бағалау: кері байланыс «Бір ауыз сөзбен» әдісі арқылы Сергіту сәті:Суретке қарап мақал-мәтел табады. Бүгінгі біздің сабағымызды түйіндейтін қай мақал деп ойлайсыңдар? Оқушылар келесі тапсырма топтық жұмыс : Бұл тапсырмада мәтіндегі оқиға желісі бойынша өзіндік көзқарасымызды білдіреміз Көксерек тобы: SWOT әдісі бойынша Көксерекке талдау жасайды. 1.Мықты жақтары; 2. Әлсіз жақтары; 3. Мүмкіндіктері; 4 .Қауіп-қатерлерінанықтайды. Дескрипторлары:
Құрмаш тобы- бейнеролик көреміз, одан әрі өзімізше оқиғаны өрбітіп жазамыз. «Стоп кадр» әдісі арқылы Бағалау: дескрипторлар арқылы 3- тапсырма Әңгімеге талдау. Авторы:М.Әуезов
|