Материалдар / Ашық сабақ М.Дулатов "Бақытсыз Жамал" 8-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ М.Дулатов "Бақытсыз Жамал" 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қазан 2020
1411
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ

Мұғалімнің аты-жөні: Күні:

Сынып 8 «ә»

Қатысқан оқушылар саны: 20

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:

М.Дулатов «Бақытсыз Жамал» романы

Сабақ негізделген оқу мақсаты

8.А/И1.Әдеби шығарманың композициясы.Композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау.

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы: Оқушылар шығарманы талдауда өз ойын білдіреді;

Оқушылардың көбісі: Шығарманың компазициясын анықтайды;

Оқушылардың кейбірі:Шығарманы тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа талдайды.

Бағалау критерийі

Шығарма композициясын тұтастан бөлшекке,бөлшектен тұтасқа қарай талдайды. Мағынасын ашады. Ойын тиімді жеткізеді.


Тілдік құзіреттілік

Пәндік лексика мен терминология: тарихи, көркемдік құндылық, пікір, көтерілген мәселе, үндестік.

Диалог пен жазылымға арналған тілдік қолданыстар:

Менің ойымша...

Менің байқауымша...

Шығармада көтерілген мәселе жайында былай ойлаймын...

Ойлау дағдыларының деңгейі

Талдау, жоғары деңгей дағдылары

Ресурстар

Оқулық,интербелсенді тақта, видеоролик, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар ,топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер

Пәнаралық байланыс

Тапсырмаларды орындауда информатика, тарих пәндерімен байланыс болады.

Алдыңғы оқу

М.Дулатовтың шығармашылығын, «Бақытсыз Жамал» романының мазмұнын білді. Бұл сабақта оқушыларға түрлі тәсілдер арқылы алдыңғы сабақта қалыптасқан дағды мен білімдерін жетілдіруге жағдай туғызылады.

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Сабақтың басы


5 минут

Үй жұмысын тексеру арқылы топтарға бөлу.

Оқушылар «Орныңды тап» әдісі арқылы топқа бөлініп отырады.

Партаның үстінде тұрған қима қағаздарды алып сұрақтарға жауап береді орнын тауып отырады.

Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады.

І топ:

«Жамал»

ІІ топ: «Ғали»

ІІІ топ: «Шолпан»

ІҮтоп

«Сәрсенбай»

1.Сәрсембайдың қызы, Ғалидың ғашығы кім?

2. Сәрсенбай Жұманмен кімді бермек боп құдаласады?

3.Романның бас кейіпкері?

4.Ғазиз молда оқытқан алғыр қыз кім?

5.Атасы: - Қонағыңа қызмет ет, қисса оқы, «Сал-салың қайда, «Қыз Жібегің» қайда? – деп кімге айтушы еді.

1.Жамалдың ғашығы, сүйгені үшін жанын құрбан етуге дайын жігіт кім?

2.Шығармадағы «талапты, еті тірі, қысы- жазы оқу оқып, кәсіп қылатын еді»,- деп суреттелетін кейіпкер кім?

3. Жамалдың ғашығы, сүйгені үшін жанын құрбан етуге дайын жігіт кім?

4. Жамал жиын- тойда кіммен танысады?

5.Фатихолла байдың үйіне Жамалды алып қашып барып паналаған жігіт кім?

1.Сәрсенбайдың екінші әйелі, Жамалдың шешесі кім?

2. Ғазиз молдаға Жамалдың хат танып оқуына рұқсат берген кім?

3. Ғали мен Жамалға батасын беріп шығарып салған кім?

4.Таз Жұманға қызын бергісі келмей қарсы болған кім?

5.Жарас молданың қызы кім?


1. Жамалдың әкесі кім?

2.Ғазиз молда кімнің үйінде Жамалды оқытты?

3.Байжанмен құдаласқан бай адам кім?

4.Болыстыққа сайлауға түсіп, жеңіліп қалған кейіпкер кім?

5. Байжанның құдасы кім?

Талдау аяқталған соң мұғалім сабақтың тақырыбы мен мақсатын сынып оқушыларымен бірлесе отырып анықтайды. Сабақ барысында мақсатты нәтижеге жету үшін тапсырмалар бойынша бағалау критерийін жасайды.



Кеспе қағаздар.






















Сабақтың ортасы


15 минут






«Бақытсыз Жамал» романы туралы бейнефильм көрсетіледі, сол арқылы «Бақытсыз Жамал» шығармасына композициялық талдау жасау.

Оқушылар шығарманың компазициясын бөлшектен тұтасқа талдайды.

Топтық жұмыс

  1. Оқиғаның басталуы:

  2. Оқиғаның байланысы:

  3. Оқиғаның дамуы:

  4. Оқиғаның шиеленісуі:

  5. Оқиғаның шарықтау шегі:

  6. Оқиғаның шешімі:

Керекті сөйлемдер

  • Жамалдың Жұманның қорлығына шыдамай, қалаға қашпақ болып, боранды түнде үсіп өлуі

  • Ғалидың кенеттен ауырып, қайтыс болуы. Жамалдың еріксіз Жұманға тиюі, бақытсыз өмірі.

  • Жамалдың Байжанның баласы Жұманды ұнатпауы, қайғыруы Жамал мен Ғалидың бірін-бірі сүюі, көңіл қосуы. Ғалидың Жамалды алып қашуы.

  • Сәрсенбайдың елдің сөзіне еріп, билікке таласқа түсуі.Билік үшін Байжанмен құдаласуы.

  • Сәрсенбайдың бір перзентке зар болып, Жарасбай молданың қызы Шолпанды айттыруы.Жамалдың дүниеге келуі, ерке өсуі, оқуы.

  • Көктал қыстаған Құрман атаның ауылы жайлауға қонып, көптен көріспеген ел мәре-сәре болып жатқанда ауылға екі адам келіп түсуі. Ертесіне ауылға крестьянский начальниктің келуі.




Дескриптор

Шығарманың композициялық құрылымын ретімен көрсетеді


Шығарма бөлшектеріне талдау жасайды


Оқиға желісін өз ойымен байланыстырады.


ҚБ: «Қол шапалақ»

Саралау тапсырмалары:

Кейіпкер

Бойларынан сен ұнатқан қасиеттер

Бұл қасиеттер бүгінгі жастарда бар ма?

Қазіргі жастардан қандай кемшіліктер көресің?

Ғали





Жамал





Шолпан





Сәрсенбай





Дескриптор

1.

Кейіпкер бойындағы өзіне ұнаған қасиеттерді жазады.


2.

Бүгінгі жастардың бойынан табылатын жақсы қасиеттерді анықтайды.

3.

Қазіргі жастардың кемшіліктерін көрсетеді.


Қалыптастырушы бағалау: «Отшашу» арқылы бағалау


2-тапсырма

Оқушыларға жеке ,жұпта,топта талдап шығу үшін үзінділер беріледі.

Жеке жұмыс, жұптық жұмыс ,топтық жұмыс

Тапсырма

1.Автор осы үзіндіде қандай қасиетке ерекше мән береді?

Повестің өн бойынан аңғарылатын автор позициясына талдау жасаңыз.

2.Автор повестің өн бойынан көрініс тапқан кейіпкердің іс-әрекетін, мінезін , қасиетін қалай көрсете білген?

3.Кейіпкерге қандай баға беріп талдар едіңіз...

4.Өн бойынан көрініс тапқан кейіпкердің қасиеті, іс-әрекеті ,мінезі арқылы оқырман қауымға нені айтқысы келеді,қандай ой салғысы келді?

Ітоп:Сәрсенбай

ІІ топ: Жамал

ІІІ топ: Шолпан

ІY топ: Ғали

Дескриптор Білім алушы

- өз көзқарасын білдіреді;

- көзқарасын дәлелдеуде үзінділерді орынды қолданады.

ҚБ: Топтық жұмысты бағалау. «Бас бармақ» арқылы бағалау

Оқушылар топтың ішінде топтаса отырып, шығарманың компазициясын тұтастан бөлшекке талдайды.Әр топтан бір оқушы,топтың атынан шығып, өздерінің орындаған тапсырмаларын оқып береді.


Қорытынды:

М.Дулатовтың «Бақытсыз Жамал» романының маңызы.

Мен үшін маңызы ..............................................................

Жастар үшін маңызы .........................................................

Қоғам үшін маңызы ............................................................
































770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!