|
Сабақ |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып 8 «ә» |
Қатысқан оқушылар саны: 20 |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
М.Дулатов «Бақытсыз Жамал» романы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
8.А/И1.Әдеби шығарманың композициясы.Композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы: Оқушылар шығарманы талдауда өз ойын білдіреді; Оқушылардың көбісі: Шығарманың компазициясын анықтайды; Оқушылардың кейбірі:Шығарманы тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа талдайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Шығарма композициясын тұтастан бөлшекке,бөлшектен тұтасқа қарай талдайды. Мағынасын ашады. Ойын тиімді жеткізеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Пәндік лексика мен терминология: тарихи, көркемдік құндылық, пікір, көтерілген мәселе, үндестік. Диалог пен жазылымға арналған тілдік қолданыстар: Менің ойымша... Менің байқауымша... Шығармада көтерілген мәселе жайында былай ойлаймын... |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Талдау, жоғары деңгей дағдылары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық,интербелсенді тақта, видеоролик, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар ,топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тапсырмаларды орындауда информатика, тарих пәндерімен байланыс болады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
М.Дулатовтың шығармашылығын, «Бақытсыз Жамал» романының мазмұнын білді. Бұл сабақта оқушыларға түрлі тәсілдер арқылы алдыңғы сабақта қалыптасқан дағды мен білімдерін жетілдіруге жағдай туғызылады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Үй жұмысын тексеру арқылы топтарға бөлу. Оқушылар «Орныңды тап» әдісі арқылы топқа бөлініп отырады. Партаның үстінде тұрған қима қағаздарды алып сұрақтарға жауап береді орнын тауып отырады. Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады.
Талдау аяқталған соң мұғалім сабақтың тақырыбы мен мақсатын сынып оқушыларымен бірлесе отырып анықтайды. Сабақ барысында мақсатты нәтижеге жету үшін тапсырмалар бойынша бағалау критерийін жасайды. |
Кеспе қағаздар.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
15 минут
|
«Бақытсыз Жамал» романы туралы бейнефильм көрсетіледі, сол арқылы «Бақытсыз Жамал» шығармасына композициялық талдау жасау. Оқушылар шығарманың компазициясын бөлшектен тұтасқа талдайды. Топтық жұмыс
Керекті сөйлемдер
Саралау тапсырмалары:
Дескриптор
Қалыптастырушы бағалау: «Отшашу» арқылы бағалау
2-тапсырма Оқушыларға жеке ,жұпта,топта талдап шығу үшін үзінділер беріледі. Жеке жұмыс, жұптық жұмыс ,топтық жұмыс Тапсырма 1.Автор осы үзіндіде қандай қасиетке ерекше мән береді? Повестің өн бойынан аңғарылатын автор позициясына талдау жасаңыз. 2.Автор повестің өн бойынан көрініс тапқан кейіпкердің іс-әрекетін, мінезін , қасиетін қалай көрсете білген? 3.Кейіпкерге қандай баға беріп талдар едіңіз... 4.Өн бойынан көрініс тапқан кейіпкердің қасиеті, іс-әрекеті ,мінезі арқылы оқырман қауымға нені айтқысы келеді,қандай ой салғысы келді? Ітоп:Сәрсенбай ІІ топ: Жамал ІІІ топ: Шолпан ІY топ: Ғали Дескриптор Білім алушы - өз көзқарасын білдіреді; - көзқарасын дәлелдеуде үзінділерді орынды қолданады. ҚБ: Топтық жұмысты бағалау. «Бас бармақ» арқылы бағалау Оқушылар топтың ішінде топтаса отырып, шығарманың компазициясын тұтастан бөлшекке талдайды.Әр топтан бір оқушы,топтың атынан шығып, өздерінің орындаған тапсырмаларын оқып береді.
Қорытынды: М.Дулатовтың «Бақытсыз Жамал» романының маңызы. Мен үшін маңызы .............................................................. Жастар үшін маңызы ......................................................... Қоғам үшін маңызы ............................................................ |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Кокенова Жадыра Акатаевна Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ М.Дулатов "Бақытсыз Жамал" 8-сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ М.Дулатов "Бақытсыз Жамал" 8-сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













