Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ М.Дулатов "Бақытсыз Жамал" 8-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып 8 «ә» |
Қатысқан оқушылар саны: 20 |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
М.Дулатов «Бақытсыз Жамал» романы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
8.А/И1.Әдеби шығарманың композициясы.Композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы: Оқушылар шығарманы талдауда өз ойын білдіреді; Оқушылардың көбісі: Шығарманың компазициясын анықтайды; Оқушылардың кейбірі:Шығарманы тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа талдайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Шығарма композициясын тұтастан бөлшекке,бөлшектен тұтасқа қарай талдайды. Мағынасын ашады. Ойын тиімді жеткізеді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік құзіреттілік |
Пәндік лексика мен терминология: тарихи, көркемдік құндылық, пікір, көтерілген мәселе, үндестік. Диалог пен жазылымға арналған тілдік қолданыстар: Менің ойымша... Менің байқауымша... Шығармада көтерілген мәселе жайында былай ойлаймын... |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Талдау, жоғары деңгей дағдылары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар |
Оқулық,интербелсенді тақта, видеоролик, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар ,топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Тапсырмаларды орындауда информатика, тарих пәндерімен байланыс болады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
М.Дулатовтың шығармашылығын, «Бақытсыз Жамал» романының мазмұнын білді. Бұл сабақта оқушыларға түрлі тәсілдер арқылы алдыңғы сабақта қалыптасқан дағды мен білімдерін жетілдіруге жағдай туғызылады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 минут |
Үй жұмысын тексеру арқылы топтарға бөлу. Оқушылар «Орныңды тап» әдісі арқылы топқа бөлініп отырады. Партаның үстінде тұрған қима қағаздарды алып сұрақтарға жауап береді орнын тауып отырады. Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады.
Талдау аяқталған соң мұғалім сабақтың тақырыбы мен мақсатын сынып оқушыларымен бірлесе отырып анықтайды. Сабақ барысында мақсатты нәтижеге жету үшін тапсырмалар бойынша бағалау критерийін жасайды. |
Кеспе қағаздар.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
15 минут
|
«Бақытсыз Жамал» романы туралы бейнефильм көрсетіледі, сол арқылы «Бақытсыз Жамал» шығармасына композициялық талдау жасау. Оқушылар шығарманың компазициясын бөлшектен тұтасқа талдайды. Топтық жұмыс
Керекті сөйлемдер
Саралау тапсырмалары:
Дескриптор
Қалыптастырушы бағалау: «Отшашу» арқылы бағалау
2-тапсырма Оқушыларға жеке ,жұпта,топта талдап шығу үшін үзінділер беріледі. Жеке жұмыс, жұптық жұмыс ,топтық жұмыс Тапсырма 1.Автор осы үзіндіде қандай қасиетке ерекше мән береді? Повестің өн бойынан аңғарылатын автор позициясына талдау жасаңыз. 2.Автор повестің өн бойынан көрініс тапқан кейіпкердің іс-әрекетін, мінезін , қасиетін қалай көрсете білген? 3.Кейіпкерге қандай баға беріп талдар едіңіз... 4.Өн бойынан көрініс тапқан кейіпкердің қасиеті, іс-әрекеті ,мінезі арқылы оқырман қауымға нені айтқысы келеді,қандай ой салғысы келді? Ітоп:Сәрсенбай ІІ топ: Жамал ІІІ топ: Шолпан ІY топ: Ғали Дескриптор Білім алушы - өз көзқарасын білдіреді; - көзқарасын дәлелдеуде үзінділерді орынды қолданады. ҚБ: Топтық жұмысты бағалау. «Бас бармақ» арқылы бағалау Оқушылар топтың ішінде топтаса отырып, шығарманың компазициясын тұтастан бөлшекке талдайды.Әр топтан бір оқушы,топтың атынан шығып, өздерінің орындаған тапсырмаларын оқып береді.
Қорытынды: М.Дулатовтың «Бақытсыз Жамал» романының маңызы. Мен үшін маңызы .............................................................. Жастар үшін маңызы ......................................................... Қоғам үшін маңызы ............................................................ |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |