1.Дұрыс әсерлі көңіл күй
орнату.
0-2 мин.
2.Ұйымдастыру кезеңі
3-5
мин.
3. Негізгі бөлім
6-22 мин.
|
Оқу
қызметіне балалардың назарын тарту үшін педагог жағымды атмосфера
құрады.
«Қарама-қарсы іс-əрекетті айт» ойынын
ойнату.
Үміт
жылады, Іңкəр ... (жыламады)
Марат
үндемей отыр, Таңат ... отыр. (шулап)
Ардақ
жазып отыр , Асыл ... (жазбай отыр)
Қыздар
биледі, ұлдар ... (билемеді)
Ақтөс
үрді, Кұтжол ... (үрмеді)
«Ой қозғау әдісі»
Дыбыс деген не?
Сөйлем деген не?
Әріп
деген не?
Буын
деген не?
«Сұрақ-жауап» əдісі арқылы
қайталау.
Дыбыстар қандай болып бөлінеді?
Дауысты дыбысты, дауыссыз дыбыстан қалай
ажыратамыз?
Дауысты дыбыстарды қандай түспен
белгілейміз?
Дауыссыз дыбыстарды ше?
Сөзді буынға қалай бөлеміз?
Буынды қалай белгілейміз?
«Әр дыбысты үйіне орналастыр»дидактикалық
ойыны
Педагог балаларға слайд көрсетіп, дыбыстардың
орның табуды сұрайды.
Мысалы: Е дыбысы дауысты жіңішке дыбыс, Қ дыбысы қатаң
дауыссыз дыбыс т.б.
Дәптермен
жұмыс
1-тапсырма:Суреттерді ата. Сөздерді
буынға бөл.
2-тапсырма:Дыбыстық талдау
жаса.
Балаларға дəптерлерінде өз
беттерінше дыбыстық талдау жасауға тапсырма беріледі. Балалардың
жұмысын тесеру үшін, тақтаға бір баланы шақырып, талдау жасатамын.
Қалған балалар тақтадағы жұмыспен өз талдауларын салыстырып
тексереді.
Сергіту
жаттығуы
А. Байтұрсынұлы «Аққу, Шортан һәм Шаян» ертегісін есімізге
түсірейік.
Ал, балалар,
тұрайық,
Қане, қанат жазайық.
Аққу болып ұшайық,
Көлде жүзген
балықтай,
Жүзіп, жүзіп алайық.
Қане, айналып,
қарайық.
3-тапсырма: З дыбысы бар сөзді
қатыстырып, сөйлем құра. Сызбасын сыз.
Сергіту жаттығуы
«Арқаға массаж жасау»
Оқушылар шеңбер құрып тұрады да, мұғалімнің айтуы
бойынша оңға бұрылып, ілгері қарай жүреді. Әр оқушы алдында тұрған
жолдасының арқасына массаж жасауы керек. Бір минуттан кейін шеңбер
теріс айналып, қайтадан алдында тұрған сыныптастарына массаж
жасайды.
Дәптермен жұмыс:
Қозы
мен құлыншақты бастыр
4-тапсырма:Үзік сызықтарды бастыр,
жалғастыр.
графикалық жұмысты бастамас бұрын үстелде отыру
ережесін естеріне түсіріп қайталаймын. Дұрыс отырмаудың
денсаулыққа, адам сымбатына зиян екенін айтып өтемін.
Сабақты
пысықтау.
Ойын: «Дұрыс қос»
Балаларды бір-бірден тақтаға шақырып, тапсырманы
орындады.
-
Бір буыннан тұрып, тамақты
білдіретін екі суретті қос
-
Екі буыннан тұрып,
төсек-орынды білдіретін екі суретті қос
-
Үш буыннан тұрып, көгөністі
білдіретін екі суретті қос
|
Балалар бір-бірлеріне жылы сөз
айтады.
(шеңбер құрып)
Оқушылар сөйлемге қарама-қарсы сөздер
айтады.
Дыбыстар біздің айналамызда, біз оларды көрмейміз
бірақ естиміз, айтамыз.
Дауысты, дауыссыз.
Дауысты дыбыстар əндетіп, созылып айтылады, ал
дауыссыз дыбыстар ауыз қуысында кедергіге ұшырап шығады.
Оқушылар, дауыссыз және дауысты дыбыстарды
ажыратады.
Есік сөзінің дыбыстық талдауы.
Есік сөзінде 2 буын, 4 дыбыс
бар.
Е – жіңішке дауысты дыбыс, қызыл түспен
белгілейміз.
С – қатаң дауыссыз дыбыс, көк түспен
белгілейміз.
І – жіңішке дауысты дыбыс.
К -қатаң дауысты
дыбыс,
көк түспен
белгілейміз.
Шкаф сөзіне дыбыстық талдау
жасатылады.
Саусақ жаттығуы:
Қолды алға созамыз,
Алақанды бұрамыз.
Алақанның сыртымен
Шапалақты ұрамыз.
(нан-қант).
(жастық, көрпе).
( асқабақ,
қызанақ).
|
Педагог оқушыларды топқа бөліп, дұрыс жауап
берген оқушыларға смайлик таратады.
суреттерді дұрыс қосқан
балаларды мақтап, оларға жетістікке жету үшін еңбектену керектігін
айтамын.
|
Интернативті тақта
Интернативті тақта
тақтаға есік сөзінің дыбыстық сызбасын
ілемін.
тақтаға екі қатарға суреттер іледі. Балаларға əр
қайсысын атап айтқызамын.
|