Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Тәні саудың жаны сауКүні: 18.01.18.Сынып: 2 В | Мектеп: №16 ОМГМұғалімнің аты-жөні:А.А. Даутова Қатысқандар: 14 Қатыспағандар:1 |
Сабақтың тақырыбы | Менің көйлегім жаңа |
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары | 2.1.1.1ауызша тіл және тыңдау-көру материалын тыңдау және қарапайым сөйлемдерді түсініп қайтала*2.4.2.1.мұғалмнің көмегімен оқыған немесе тыңдаған тыңдау-көру материалдары бойынша сөз тіркестерін жазу |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар орындай алады: мұғалімнің көмегімен көрнекілік пен үлгі негізінде 1-2 сөйлемнен тұратын сөз сөйлейді |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: : көрнекілік пен үлгі негізінде 2-3 сөйлемнен тұратын сөз сөйлейді
|
| Кейбір оқушылар орындай алады:көрнекілік пен үлгі негізінде 2-3 сөйлемнен тұратын сөзді байланыстырып сөйлейді |
Тілдік мақсат
| Оқушылар:Тақырыпқа қатысты сөздік қор мен сөз тіркестері:Жаңа,ескі,ханшайым,ханзада,ақылды,батыл |
Бағалау критерийлері | мұғалімнің көмегімен көрнекілік пен үлгі негізінде 1-2 сөйлемнен тұратын сөз сөйлейді |
Құндылықтарға баулу | Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы |
Пәнаралық байланыс | дүниетану |
Тақырып бойыншаалдыңғы білім | Киімдер |
Сабақ барысы
|
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері
| Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
| Ресурстар
|
Сабақтың басы 2 мин. |
Киім туралы шағын ролик көрсетіледі.Роликтегі таныс киімдерді дәптердегі жапсырмалар бөлігінен алып қажетті сөз орнына жапсырады. | |
Сабақтың ортасы 30 мин.
| Сабақтың мақсатымен таныстырамын. Оқушылардан білетін киім атаулары сұралады.Жаңа сөздер таныстырылады.
Оқылым .Мәтінді оқып аударады. Айтылым. Мұғалім мәтін бойынша сұрақтар қояды
1.Ханзада не киеді?2.Ханзаданың жейдесі қандай?3.Ханзаданың шалбары қандай?4.Ханзаданың бәтеңкесі қандай?5.Ханшайым не киеді?6.Оның көйлегі қандай?7.Олардың киімі қандай?
4-тапсырма 1. Тест жұмысы Саралау тапсырмасы 2.Машаны киіндіру
Жазылым. 13 бет, 5-тапсырма Көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қою.
Дескриптор
«Сергіту сәті» Арнайы тілдік жаттығу қимылмен жасалады. Қолды белге қояйық,Басты оңға бұрайық,Басты солға бұрайық,Бір отырып, бір тұрыпБір отырып, бір тұрыпБіз демалып қалайық.«Сәйкестендіру » стратегиясы Слайдтағы тақырыпты бекітуші суреттерге оқушылар қажетті сөз тіркестерін құрайды.
|
Оқулық 2-бөлім
«Бас бармақ»әдісімен бағалау
Графикалық белгі мөрмен бағалау
Графикалық белгі мөрмен бағалау
Мадақтау |
Сабақтың соңы 5 мин |
Кері байланыс « Қар қиыршық» стратегиясы Тақия, шарф,қолғап суреттері тақтаға ілінеді.Сабақтағы тақырыпты жақсы түсінгендер тақияға, жартылай түсінгендер шарфқа, түсінбегендер қолғапқа қар қиыршықтарын іледі.
|
|
Үйге тапсырма
| Ханзада мен ханшайым туралы оқу |
|
Саралау – Сіз қандай тәсілменкөбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағандақабілетті оқушыларға қандайтапсырмалар бересіз? | Бағалау– Сізоқушылардыңматериалды игерудеңгейін қалай тексерудіжоспарлап отырсыз? | Денсаулық жәнеқауіпсіздік техникасынсақтау
|
Үлгерімі төмен оқушыға суреттер беріледі.Мақсаты –қазақ тілінде киім атауларын айту арқылы қуыршақты киіндіру
| «Сәйкестендіру » стратегиясы « Қар қиыршық» стратегиясы1. Тест жұмысы Саралау тапсырмасы 2.Машаны киіндіру | Сынып ішінде асықпай жүру
|
Сабақ бойыншарефлексияСабақ мақсаттарынемесе оқумақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқумақсатына қолжеткізді ме? Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? | Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2..Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсегеназар аудару қажет? . |