Ашық сабақ. Мидың құрылысы, бөлімдері. 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Мидың құрылысы, бөлімдері. 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ми ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы


8 сынып



Тақырыбы:

Мидың құрылысы, бөлімдері

Жалпы мақсаты:


Адам ағзасындағы жүйке жүйесі, мидың бөлімдері, құрылысы мен олардың атқаратын қызметін жалпы түрде түсіндіру; топпен жұмысты дамыту

Оқыту нәтижесі:

Ми бөлімдерін ажырата білу, ми бөлімдерін картон кағаздан қиып жасау

Негізгі идеялар:

Мидың құрылымдық және қызметтік ерекшеліктерін білу

Тапсырмалар:

«Ой қозғау» стратегиясы

«Жигсо» стратегиясы

Сәйкестендіру кестесі

Биологиялық диктант

Тест тапсырмалары

Кейінгі тапсырмалар:

Мидың құрылысы

Сабақ бойынша мұғалім жазбалары:

I.Ұйымдастыру. (3-минут) Оқушылармен амандасу. Топқа бөліу .

  • Үй тапсырмасын тексеру: «Ой қозғау»стратегиясы(5 мин)

  1. Жүйке жүйесі қандай қызмет атқарады?

  2. Нейрон дегеніміз не, қызметі?

  3. Жүйке жүйесі қандай бөлімдерге бөлінеді?

  4. Жұлын дененің қай жерінде орналасқан?

  5. Жұлынның рефлекстік қызметі?

  6. Жұлын жүйкесі аралас дегенді қалай түсінесің?

  7. Рефлекс ұғымының анықтамасы?

  8. Нейррондар қанша топқа бөлінеді?

  9. Рефлекстік доғаның бөлімдерін сызып, түсіндіріңдер?

  10. Нейрондар қанша топқа бөлінеді?

 

  • Жаңа сабақ (12 мин) оқушылардың жылдам ойлау дағдысын қалыптастыру мақсатымен сабақты жұмбақпен бастадым.

Көрмеген ешкім,

Дәмін татып.

Қара орман асты,

Ұйыған қатық. (ми)

II.Жигсо әдісі бойынша тапсырма: оқушылар жаңа тақырыпты өз топтарында талқылап, келесі топқа барып таныстырады.(1111111,222222,333333)

Ι топ Мидың құрылысын талдап,сипатта береді

ΙΙ топ Ми бөлімдерін атап,орналасу ретін көрсетеді

ΙΙΙ топ Ми бөлімдерінің атқаратын қызметіне талдау жасайды

Мұғалім сөзі (5 минут) Барлығын қорытып сабаққа түсінік беріп кетемін.


Сәйкестендіру кестесі:( 1 мин)

р/с

Ми бөлімдері

Атқаратын қызметі

Жауабы

1

Сопақша ми

а) бұлшықеттердің ширақтылығын сақтау, реттеу

1-в

2

Мишық

ә) ден қызуы, жүрек-қантамыр, зат алмасу, ас қорыту, зәр шығару, сергектік, бейімделу, көру, есте сақтау, сезім толқынын реттеу.

2-б

3

Ортаңғы ми

б) қимыл-қозғалысты реттеу

3-а

4

Аралық ми

в) рефлекторлық және қозуды өткізеді

4-ә

 

IV.Биологиялық диктант: (4 мин)

  1. .- ортаңғы мидың алдыңғы жағында орналасқан.

  2. Жұлыннан айырмашылығы – мидың ақ заты … жағында, сұр заты … болады.

  3. Ми бөлімдерінің өзара байланысы … арқылы қамтамасыз етеді.

  4. Нейрондардың … шығатын өсінділеріоны орталық жүйке жүйесінің барлық бөлімдерімен байланыстырады.

  5. Жұлын сияқты … ми қозуды жұлыннан мидың бөлімдеріне өткізеді.

Қажетті сөздер: сопақша, ішкі, сыртқы, өткізгіш жолдар,мишықтан, аралық ми.

Оқушылар диктант жазып болғаннан кейін мидың қызметіне байланысты мысал шешеді:

Клиникада ми бөлімдерінің бірінде ісігі бар адам жатыр. Ол адам стаканды алғысы келеді, бірақ оған қолын дәл апара алмайды. Бірнеше рет әрекет жасағаннан кейін ол стаканды қолымен ұстай алады, бірақ аса қатты қысқандықтан, оны сындырып жібереді. Оның миының қай бөлімінде ісік бар?

Қорытынды











Бағалау парағы

Топтық жұмыс

Оқушының аты-жөні:

Тапсырмалар

Максималды балл

Топтың өзін өзі бағалауы

Әр оқушының өзін өзі бағалауы

Мұғалімнің бағалауы

«Ой қозғау»

2




«Жигсо әдісі»

3




Сәйкестендіру

2




Биологиялық диктант

2




Бекіту

1




Барлық ұпай

10





«2» -0-3

«3» -4-7

«4» -8-9

«5» -10





Бағалау парағы

Топтық жұмыс

Оқушының аты-жөні:

Тапсырмалар

Максималды балл

Топтың өзін өзі бағалауы

Әр оқушының өзін өзі бағалауы

Мұғалімнің бағалауы

«Ой қозғау»

2




«Жигсо әдісі»

3




Сәйкестендіру

2




Биологиялық диктант

2




Бекіту

1




Барлық ұпай

10





«2» -0-3

«3» -4-7

«4» -8-9

«5» -10













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.11.2018
843
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі