Материалдар / Ашық сабақ Міржақып Дулатов «Шешенің балаларын сүюі» 8 сынып

Ашық сабақ Міржақып Дулатов «Шешенің балаларын сүюі» 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сыныптың қазақ тілі пәні мұғалімдеріне көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
553
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Өзім туралыМұғалімнің аты-жөні:Зейноллаева Гульден ТалгатовнаКүні:
СЫНЫП: 2Сабақ 2 Қатысқан оқушылар саны: 23

Қатыспаған оқушылар саны: 3
ТақырыбыАуызекі және жазбаша сөйлеу
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2.1.6.1; Интонацияны, вербальды емес тілдік құралдарды қолданып, тақырыпқа назарын аударту2.3.6.1; Бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланысты рып көлбеу және таза жазу
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Ауызша тіл мен жазбаш тілдің айырмашылықтары туралы біледі.Сөйлем ішінен тауып ажырата алады. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: .Сауатты,көркем жазуға үйренеді,тақырыпты басқа тақырыппен салыстыра алады.. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілікАуызекі және жазбаша сөйлеу түрлері
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Алдыңғы оқу1-сыныпта өткен білімді тексеруге арналған тест тапсырмасын орындау
Сабақтың жоспары
Жоспарланған уақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы5 минутҰйымдастыру кезеңі 2 минутТоптарға бөлу.Тірек сөздер бойынша топқа бөліну.Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда бақыт,қуаныш,шаттық деген сөздер болу керек. Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді.Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут-Салем достым! (амандасады)-Сен қалайсың? (иықтарынан қағады)-Қайда болдың? (құлақтарынан тартады)-Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)-Сен келдің! (қолдарын жаяды)-Жақсы болды!(құшақтайды)





1-топ: бақыт2-топ: қуаныш3-топ: шаттық







Тренинг жазылған парақшалар
Жаңа білім10 минут









Білу және түсінуБерілген мәтіндерді балалар оқып алады.«Стикердегі диалог» әдісі(Топ мүшелері сұрақтардың жауабын стикерлерге жазып, қабырғадағы сұрақтар жазылған қағаздарға іледі. кейін пікірлерін қорғайды.)сұрақ – жауап1)    Адамдар арасындағы қарым-қатынас дегенді қалай түсінесіз?2)    Мәдениеттің адам бойында қалыптасуы туралы пікіріңіз қандай?3)    Тіл мәдениеті, оның адам бойындағы мәдениеттілікті қалыптастырудағы орнын қалай түсінесіз?4)    Тілдік қарым-қатынаста сөз мәдениетін қанша түрге бөліп қарауға болады?Оқулық. Кеспе мәтіндер.

Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.
Ортасы 10 минут























«Бүгінгі сабағымыздың сұрақтары мынадай:1)    Ауызекі сөйлеу тілі және жазба тіл дегенді қалай түсінесің?2)    Ауызекі сөйлеудің өзіндік стильдік ерекшеліктерін айтыңыз.3)    Тыңдай білу әдебіне не жатады?4.     Үндемей, сөйлеушінің сөзін бөлмей тыңдаудың ерекшелігі неде?5.     Сөйлеушінің сөзіне араласып, өзара ой алмаса тыңдау, оның өзіндік мәні туралы айтыңыз?6.     Тыңдаудың түрлеріне ой жібере отырып, «тыңдау» деген ұғымға қандай түйіндеу жасайсыз. (Тыңдау деген не?) ВЕН ДИАГРАММАСЫ Ауызекі және жазбаша сөйлеу





Он сұрақ» стратегиясын жүргізу.Алдыңғы  тақырыпты қысқаша қайталау.Топтарға сұрақтар беру:1-топ. «Ауызшаи тіл»деген сөзді қалай түсіненсіңдер?2-топ.Жазбашы тіл мен аузшаи тілдің өзіндік ерекшелігі неде деп ойлайсыңдар?3-топ.Әр түрлі оқулықтардағы мәтіндерді әдеби тілдің қай түріне жатқызамыз?Сөз атасы – құлақ» Тақтада мәтін беріледі, мәтінді мұғалім дауыстап оқиды. Оқушылар мәтін бойынша тапсырмалар орындайды.Сөз атасы – құлақ     Мазмұнды сөзге құлақ қойып, ықыласпен тыңдай білуге де дағды керек. Орамды тілдің эстетикалық әсеріне, айтылған ойдың мазмұнына қанық болу үшін кісінің «көкірегі сезімді» болуға тиіс. Абай ақыл сөзді кімнің қалай ұғатыны туралы былай дейді: «Қарны тоқ аса маңғаз ұқпас сөзді, сөзді ұғар көкірегі болса көзді...» Солай болғандықтан сөзді әркім әртүрлі тыңдауы мүмкін. Айтылған ғибратты асыл сөз бір құлақтан кіріп, бір құлақтан шығып жатса, онда не пайда?     Сондықтан кісіні тыңдай білу де – мәдениеттілік. Көбіміз басқа біреудің айтқанын тыңдай білмейміз, оның сөзін орынсыз бөліп, жөн-жосықсыз бірдеңелерді қыстырмалап білгішсінетіндер де болады. Бәрінен де ойсыз, есалаң сөзге есеңгіреген жаман.     Ертегілер айтқандай, адамның аузы біреу, құлағы екеу болғандықтан, мылжыңдап көп сөйлемей, көп тыңдай білу де керек. Сөйлей білу адамға қаншалықты керек болса, тыңдай білу де соншалықты керек.     Тапсырма1.     Қарамен терілген сөз тіркестері мен сөйлемдерге түсініктеме беріңдер.2.     Мәтіндегі айтылған ойдың «тыңдау әдебі» деген ұғыммен қандай байланысы барына салыстырмалы түрде өз пікірлеріңді айтыңдар.3.     «Сөз атасы – құлақ» сөзін қалай түсіндіңдер?Жаттығуларды топтарға бөліп орындау.Бүгінгі сабағымыздың сұрақтары мынадай:1)    Ауызекі сөйлеу тілі және жазба тіл дегенді қалай түсінесің?2)    Ауызекі сөйлеудің өзіндік стильдік ерекшеліктерін айтыңыз.3)    Тыңдай білу әдебіне не жатады?4.     Үндемей, сөйлеушінің сөзін бөлмей тыңдаудың ерекшелігі неде?5.     Сөйлеушінің сөзіне араласып, өзара ой алмаса тыңдау, оның өзіндік мәні туралы айтыңыз?6.     Тыңдаудың түрлеріне ой жібере отырып, «тыңдау» деген ұғымға қандай түйіндеу жасайсыз. (Тыңдау деген не?)7.     Сөйлеу әдебіне не жатады8.      Жүйелі, мәнді сөйлеудің негізгі сапалары қандай?9.      Сөйлеу сапасына қандай нәрселер кері әсерін тигізеді


«Пкірлер» парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар,қалам.



Оқулықтағы мәтінді оқып алады.

Сергіту сәті2 минут«Қызыл гүлім-ай» биіБи билейді
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут«Карточкадағы терминдер» әдісіТапсырма: Сыныпты аралап жүріп, осы термиді өзге топтардағы оқушыларға түсіндіріп береді.Жазылым. 15мин.1.  Көп нүктенің орнына керекті сөздер мен сөз тіркестерін тауып               қойыңдар.2.     Берілген мақал-мәтелдердің, қанатты сөздердің «Сөйлеу әдебі» тақырыбымен қандай байланысы бар? Өз түсініктеріңді ауызша баяндаңдар.3.     Мақал-мәтелдер мен қанатты сөздерді оқып, бір қанатты сөзді тақырып етіп шығарма жазыңдар.1. Тіл – адам ойының ... . 2.Аңдамай сөйлеген ... ... . 3. Ойнап сөйлесең де, ... ... . 4.Тисе терекке, тимесе ... . 5.Айтылған сөз -  ... оқпен тең. 6.Бал тамған тілден ... тамар. 7.Көп сөз - ... ... . 8. Көп сөзкүміс, аз сөз - ... . 9.Жасыңда қылжың болсаң, өскенде ... ... . 10.Таза сөйлеубиік ... . 11.Көңілсіз ... – ойға олақ.         Керекті сөздер: құлақ, мылжың боласың, мәдениеттілік, у, атылған, бос сөз, айнасы, ауырмай өледі, ойлап сөйле, алтын, бұтаққа.



Карточкада жазылған терминдер



Бағалау

5 минут













Кері байланыс3 минут


Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.

Рефлексия парағы



Бағалау парақшасы













Қағаз қиындылары.
Қосымша ақпарат

СаралауСіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыБайланыс
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ