Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ: Мұхит суларының қозғалысы
Материал туралы қысқаша түсінік
7-сыныпқа география пәнінен сабақ беретін ұстаздарға бір көмегі болар. Мұхит суларының қозғалысы тақырыбы бойынша ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
17 Қазан 2018
1376
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың барысы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Гидросфера Мектеп: «А.Орманбетов атындағы шағын жинақты негізгі орта мектебі» КММКүні: Сынып: 7 сынып Мұғалімнің аты-жөні: Бахытбекова Н.Б. Қатысқандар: Қатыспағандар: | |
Сабақтың тақырыбы | Мұхит суларының қозғалысы. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сəйкес) | 7.3.3.6.Мұхит суларының қозғалысын жіктеп, түсіндіреді. |
Сабақтың мақсаты | Оқушылар дүниежүзілік мұхит суларының қозғалысы, түрлерін, қалыптасу себептерін, таралу аймақтарын біледі. Климатқа әсерін түсінеді.Барлығы: Мұхит суының қозғалысын, ағыстарды біледі.Басым бөлігі: Ағыстар мен толқындардың туындау себептерін біледі. Ағыстар мен толқындарды салыстырады.Кейбір оқушылар: Ағыстардың маңызын және климатқа әсерін біледі. Қалқыма мұздардың дрейфі туралы айтады және картадан көрсетеді. |
Күтілетін нәтижелер: | Мұхит суының қозғалысын түсінеді. Ағыстардың түрлерін, туындау себептерін біледі. Ағыстар мен толқындарды салыстырады.Ағыстардың маңызын және құрлық климатына әсерін біледі.Толқын элементтері мен ағыс ерекшеліктерін сипаттай алады; негізгі ағыстардың таралу аймақтарын анықтайды, картадан көрсете алады. |
Негізгі ұғымдар мен терминдер: | Толқын қыры, табаны, биіктігі, ұзындығы, жылы ағыс, суық ағыс, бейтарап ағыс, көтерілу толқындары, толқынның маңызы. Дрейф. |
Бағалау критерийі | Түсіну: Судың қозғалу себебін түсіндіреді. Толқын элементтерін көрсетеді. Қолдану: Дүниежүзілік мұхиттағы ағыстарды картадан табады.Жинақтау: Ағыстар мен толқындарды салыстырады.Ағыстар маңызын, құрлық климатына әсерін біледі. Қалқыма мұздардың дрейфі туралы айтады және картадан көрсетеді. |
Тілдік мақсаттар | Оқылым-айтылым: Мәтіндегі негізгі ойды бірлесе оқиды,тапсырмаларды орындау барысында оқушылар топтық талқылаулар арқылы бір бірімен пікір алмасады,пікірталас, диалогқа қатысады. Тыңдалым-жазылым:Ойларын ортаға салады, дәлелдейді, картамен жұмыстарын жүргізеді.Дәптерге терминдерді жазып алады. |
Құндылықтарға баулу | «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы». Қазақстандық патриотизм азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақ-тастық,еңбек пен шығармашылық, ашықтық, өмір бойы оқып үйрену. Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарауға, тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығына баулу. Əрбір нағыз патриоттың парызы – мемлекеттік тілді білу жəне отандастарымызға оны меңгеруге көмектесу.Сонымен қатар, Қазақстандағы барлық ұлттың тілдерін дамыту үшін жағдай жасау, үштілділік қағидатын енгізу демаңызды. |
Пəнаралық байланыс | Физика-конвекция ұғымын қалыптастыру. Экономика- шаруашылықта пайдалану.Экология – ағыстардың ластанудың таралуына әсер етуі. |
Алдыңғы білім | Мұхиттардағы судың қозғалысын біледі. |
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Cабаққа қажетті ресурстар |
Сабақтың басы10 мин | АКТЭлектронды оқулық,Геометриялық фигуралар | |
Сабақтың ортасы24 мин | Тапсырма: №1. (С)1. Визуальді көру арқылы есте сақтау мақсатында bilimland.kz сайтынан бейнеролик көрсету: «Толқындар, мұхиттық ағыстар» Дескриптор: | Бейнеролик(bilimland.kz) Оқулық мәтіні, оқулық суреттері,қима қағаздар |
Дескриптор 2 жұп: Берілген мәтін бойынша толқын өлшемдерін сызбаға түсіріңдер.Толқын қыры н\е жалыТолқын биіктігіТолқын табаныТолқын ұзындығыДескриптор: Дескриптор: - Мұхит аумағынан өтетін ағыстарды жазады;Қалыптастырушы бағалау: қолпаштау 4- жұп: Сәйкестендіру. Терминдермен жұмыс (аудару) (интербелсенді тақтада орындау)Дескриптор: | Ватман, түрлі түсті маркерлер Интербелсенді тақта, териндр жазылған қима қағаздар | |
Тапсырма №3. (Ж)Атлас картаны қолданып, мұхит ағыстарының құрлықтың климатына тигізетін әсерін сипаттап, кескін картаға мұхит ағыстарын түсіру. Дескриптор: | Атлас карта, кескін карта, оқулық Интербнлсенді тақта, Bilimland.kz сайтыhttps://bilimland.kz/kk#lesson=14026 | |
Сабақтың соңы6 мин | Сабақтың мақсатына жеттік пе? Үйге тапсырма беру: 1) тақырыпты оқу, мазмұндау, кескін картаға ағыстарды түсіру;2) Тақырып бойынша негізгі ұғымдар мен терминдердің анықтамасын жазу, аудару;3) Толысу мен қайту құбылысын игеру туралы мәліметтер. | |
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау |
Оқушылардың жеке қабілетіне қарай саралап тапсырмалар беру. Қабілеті жоғары оқушыларға салыстыру және ағыс пен толқынды пайдалануға тапсырмалар берілді. Карталарды салыстыру арқылы ағыстардың климатқа әсерін анықтайды.Үйге тапсырма оқушылардың деңгейіне байланысты беріледі. | Қорытынды жасату;Кесте , сызба түрінде ұсыну;Анықтама терминмен жұмыс:Сұрақ жауап;Тест тапсырмаларыBilimland.kz сайтынан видеоматериалдар мен тапсырмалар Қалыптастырушы бағалаулар | Сабақ жоспарын әзірлеу үшін физика және экология пән мұғалімінің кеңесі қажет болды.АКТ- мен жұмыс жасау. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану,оқушылардың денсаулығы менқауіпсіздігiне қатер төндірмейді |
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен? | ||
Қорытынды бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? Сабақтың бұданда жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)