Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы
жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Cабаққа қажетті
ресурстар
|
Сабақтың
басы
10
мин
|
-
Мен мектепте
сабақтамын
-
Мен қазір сабақ оқи
бастаймын
-
Мен барлаушы сияқты барлығын
байқап отырамын
-
Менің есте сақтау қабілетім
мықты
-
Мен сабақта зейінді
боламын
-
Менің көңіл- күйім
жақсы
-
Менің оқығым
келеді
-
Мен жұмыс істеуге
дайынмын
Қалыптастырушы
бағалау: геометриялық фигуралар (өзін
-өзі бағалау)
(Толқындар, жылы ағыстар, суық
ағыстар, цунами)
Бүгін сабаққа қандай мақсатпен
келдіңдер? Сабақ мақсаты туралы
пікірлерін айтады.
Сабақтың тақырыбы және мақсаты
анықталады.
|
АКТ
Электронды
оқулық,
Геометриялық
фигуралар
|
Сабақтың
ортасы
24
мин
|
Тапсырма:
№1. (С)
1. Визуальді көру арқылы есте
сақтау мақсатында bilimland.kz сайтынан бейнеролик көрсету:
«Толқындар, мұхиттық
ағыстар»
Дескриптор:
-
Мәтінмен жұмыс: оқушылар
«Мұхит суларының қозғалысы» тақырыбы бойынша мәтінмен
танысады.
Дескриптор:
-
Мәтіннен мұхит суларының
қозғалыстары мен ағыстары туралы мәлімет
алады;
-
Мұхит сулары мен атмосфера
арасындағы байланысты
біледі.
-
Тақырып бойынша негізгі
ұғымдарды біледі.
Тапсырма: №2
(ЖЖ)
1
жұп:Мәтінді мұқият оқып шығып,
толқынға және ағысқа тән белгілер мен айырмашылықтарын , таралу
аймақтарын , климатқа әсерін Венн диаграммасына толтырыңдар (топтық
жұмыс):
Толқын
Ағыс
|
Бейнеролик
(bilimland.kz)
Оқулық
мәтіні,
оқулық
суреттері,
қима
қағаздар
|
|
Дескриптор
тән белгілерді ажырата
алады;
Қалыптастырушы
бағалау: бас
бармақ
2
жұп:
Берілген мәтін бойынша толқын
өлшемдерін сызбаға
түсіріңдер.
Толқын қыры н\е
жалы
Толқын
биіктігі
Толқын
табаны
Толқын
ұзындығы
Дескриптор:
-
Толқын элементтерін
мәтіннен таба алады:
-
Толқын өлшемдерін
атай алады;
-
Суретке толқын элементтерін
жазады.
Қалыптастырушы
бағалау: Бағдаршам
әдісі
3-
жұп: Кестені
толтырыңыз.
-
Мұхит
|
Ағыстар
|
Тынық
мұхиты
|
|
Атлант
мұхиты
|
|
Үнді
мұхиты
|
|
Солтүстік Мұзды
мұхиты
|
|
Оңтүстік
мұхит
|
|
Дескриптор: - Мұхит аумағынан өтетін
ағыстарды жазады;
Қалыптастырушы
бағалау: қолпаштау
4- жұп:
Сәйкестендіру. Терминдермен жұмыс (аудару)
(интербелсенді тақтада
орындау)
Дескриптор:
-
Тақырып бойынша
берілген негізгі ұғымдар мен терминдерді
анықтау;
-
Терминдердің
аудармаларын
сәйкестендіру;
-
Интербелсенді
тақтада орындау.
Қалыптастырушы
бағалау: мадақтау ( жарайсың, жақсы,
талпын)
Сергіту: Мұхиттағы тіршілік (Нектон,
планктон, бентос)(қалқыма, кезеген-жүзетін,
тереңдік)
|
Ватман, түрлі түсті
маркерлер
Интербелсенді тақта, териндр
жазылған қима қағаздар
|
|
Тапсырма №3.
(Ж)
Атлас картаны
қолданып, мұхит ағыстарының құрлықтың климатына тигізетін әсерін
сипаттап, кескін картаға мұхит ағыстарын
түсіру.
Д
ескриптор:
Қалыптастырушы
бағалау: қолпаштау
Тапсырма №4
(Т) Bilimland.kz сайтынан топтық
тапсырмалар орындау. 1 топ- толқындар; 2- топ
ағыстар
Дескриптор:
|
Атлас карта, кескін карта,
оқулық
Интербнлсенді тақта,
Bilimland.kz сайты
https://bilimland.kz/kk#lesson=14028
https://bilimland.kz/kk#lesson=14026
|
Сабақтың
соңы
6
мин
|
Сабақтың мақсатына жеттік
пе?
Үйге тапсырма
беру: 1) тақырыпты оқу, мазмұндау,
кескін картаға ағыстарды
түсіру;
2) Тақырып бойынша негізгі
ұғымдар мен терминдердің анықтамасын жазу,
аудару;
3) Толысу мен қайту құбылысын
игеру туралы мәліметтер.
|
|
Саралау – Сіз
қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға
қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
|
Бағалау – Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық жəне
қауіпсіздік техникасын
сақтау
|
Оқушылардың жеке қабілетіне
қарай саралап тапсырмалар беру. Қабілеті жоғары оқушыларға
салыстыру және ағыс пен толқынды пайдалануға тапсырмалар берілді.
Карталарды салыстыру арқылы ағыстардың климатқа әсерін
анықтайды.
Үйге тапсырма оқушылардың
деңгейіне байланысты
беріледі.
|
Қорытынды
жасату;
Кесте , сызба
түрінде ұсыну;
Анықтама терминмен
жұмыс:
Сұрақ
жауап;
Тест
тапсырмалары
Bilimland.kz сайтынан
видеоматериалдар мен
тапсырмалар
Қалыптастырушы
бағалаулар
|
Сабақ жоспарын әзірлеу үшін
физика және экология пән мұғалімінің кеңесі қажет болды.АКТ- мен
жұмыс жасау. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс
түрлерін қолдану,оқушылардың денсаулығы
мен
қауіпсіздігiне қатер
төндірмейді
|
Сабақ мақсаттары
немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар
оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген
болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді
ме?
Сабақ
кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан
ауытқулар болды ма жəне
неліктен?
|
|
Қорытынды
бағалау
Сабақта ең жақсы
өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға
қатысты)?
Сабақтың бұданда
жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға
қатысты)?
Осы сабақтың
барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі
сабақтарда не нəрсеге назар аудару
қажет?
|