Ашық сабақ. Натцрал сандардың бөлінгіштігію 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Натцрал сандардың бөлінгіштігію 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып математика пәні мұғалімдеріне арналған, жаңартылған бағдарлама бойынша жасақталған
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1.B

«Натурал сандардың бөлінгіштігі»

Мектеп: №7 Е.Халықов атындағы жалпы білім беретін мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Карабаева Инкар Жаксылыковна

Сынып: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Құрама сандарды жай көбейткiштерге жiктеу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.2.7 Құрама сандарды жай көбейткiштерге жiктеуге үйрену.


Сабақтың мақсаты


Барлығы: Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеуге үйрену;

Басым көпшілігі: Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктей алу және жай көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде жаза алу;

Кейбіреуі: Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеуді мәтін есептерді шешуде қолдану.

Бағалау критерийі

Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктей алады;

Тілдік мақсаттар


Пәнге тән лексика мен терминология:

бөлінгіштік белгілерін қолданып, құрама санды жай көбейткіштерге жіктеу алгоритмін талдайды;

- санның бөлгіші;

- санның еселігі;

- жай сандар;

- құрама сандар;

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

-кез келген құрама санды бір санынан басқа екі көбейткішке жіктеуге болады;

- егер сан ... цифрымен аяқталса, онда ол ... бөлінеді;

- егер натурал санның цифрларының қосындысы ... бөлінсе, онда сан ...бөлінеді;

- кез келген натурал санды жай көбейткіштерге жіктеуге болады;

Құндылықтарға баулу


Сыни ойлауға, шығармашылыққа, өздігінен шешім қабылдауға, өзгелердің пікірін құрметтеуге, жауапкершілікке

Пәнаралық байланыс

Геометрия (№269, №267), физика (№267-3)

Алдыңғы білім


Жай және құрама сандарды, натурал сандардың 2-ге, 3-ке, 5-ке, бөлінгіштік белгілерді, дәрежені біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут

Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу

Ширату (оқушыларды қағаз қиындылары арқылы топқа біріктіремін, қағаз қиындыларында сұрақтар мен жауаптар жазылады)

Топтың аттары: «Құрама сандар», «Жай сандар», «санның 3-ке бөлінгіштік белгілері», «санның 5-ке бөлінгіштік белгілері»

Қағаз қиындылары (сұрақтар, жауаптар, есептер)



Сабақтың ортасы

15 минут

«Джигсо» әдісі. Жаңа тақырыпты ашу үшін әр топқа бірдей тапсырмалар беріледі.

1 тапсырма: Құрама санды жай көбейткiштерге қалай жіктеледі?

2 тапсырма: 1-тәсіл бойынша 54, 32, 48, 96 сандарын көбейткіштерге жіктеңдер.

3 тапсырма: 2-тәсіл бойынша 24, 32, 48, 96 сандарын көбейткіштерге жіктеңдер.

4 тапсырма: Құрама санды жай көбейткiштерге жiктеп, көбейткiштерді дәрежемен алмастыр: 24, 32, 48, 96.

«Ашық микрофон» әдісі арқылы өзара бағалау.

Т.А. Алдамұратова, Қ. С. Байшоланова,

Е.С. Байшоланов Математика 5 сынып Алматы. Атамұра, 2017


Постер, маркер, микрофон, Picture 3 үлестірмелі қағаздар


2 минут




15 минут

«Зымыран сұрақтар» әдісі. (Ауызша есептеу)

1) 1 2 · 1 0 2) 16 · 10 3) 46 · 10 4) 64 · 10

12 · 15 16 · 15 46 · 15 64 · 15

12 · 101 16 · 101 46 · 101 64 · 101

Жеке жұмыс: Сараланған тапсырмалар

Барлық оқушыларға:

264. Құрама сандарды жай көбейткiштерге

жiктеңдер:

1) 14, 26, 35, 38, 52, 87;

2) 88, 136, 222, 246, 385, 435, 530, 555;

3) 396, 456, 504, 700, 594, 1170, 2310, 3100.

Көпшілік оқушыларға:

268.

1) 105 = 3 · 5 · 7 теңдігін пайдаланып, 1, 3, 4, 5, 7, 12, 15, 20, 21 және 35 сандарынан 105-тің бөлгіштерін теріп жазыңдар.

2) 130 = 2 · 5 · 13 теңдігін пайдаланып, 1, 2, 5, 10, 13, 24, 26,31, 65 сандарынан 130-дың бөлгіштерін теріп жазыңдар.

Кейбір оқушыларға:

272. Тiк бұрышты параллелепипедтiң өлшемдерi жай сандармен өрнектеледi.

Көлемi: 1) 66 см3; 2) 195 см3; 3) 255 см3

параллелепипедтiң өлшемдерi неше сантиметр?

Бағалау критерийлері

дескриптор







Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктей алады;

1

Құрама сандарды жай көбейткiштерге

жiктей алады

2

Теңдіктерді пайдаланып, бөлгіштерін теріп жаза алады

3

Тiк бұрышты параллелепипедтiң өлшемдерін қолдана алады

Өлшемдерiн жай сандармен өрнектей алады


263 есеп


Т.А.Алдамұратова,

Қ. С.Байшоланова,

Е.С. Байшоланов Математика

5 сынып Алматы. Атамұра, 2017




5 минут





3 минут

Жұппен жұмыс: «Үш қадамдық сұхбат»

жаңа тақырып бойынша жұптар диалог құрады (А оқушы В оқушыға сұрақ қояды, В оқушы жауап береді. В оқушы А оқушыға сұрақ қояды, А оқушы жауап береді. Жұптасып басқа жұппен диалог құрады)

Жұптар «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бірін-бірі бағалайды


Сабақтың соңы

2 минут

Кері байланыс

Сабақ соңында «Блоб ағашы» әдісі арқылы рефлексия жүргізіледі.


Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Оқушылардың танымдық қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында саралау тапсырмалары берілді, қолдау көрсетілді, оқушылардан күтілетін нәтижені, оқушыларға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстары оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірленді Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады.

«Джигсо» әдісі.

«Ашық микрофон» әдісі

«Зымыран сұрақтар» әдісі

«Үш қадамдық сұхбат» әдісі

Өзін-өзі бағалау

Өзара бағалау


Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2017
984
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі