Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. Нәтиже сабақ. 7-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді: ДОІЖО
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Күні : 19.02.2021 ж Сынып: 7 |
Мектеп: Ә.Бектаев атындағы жалпы орта білім беретін мектебі КММ Мұғалімнің аты-жөні: Сыдыкова Нурсулу Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Нәтиже сабақ |
||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.2.2.1 – әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог,монолог, полилогтердегі (интервью, сұхбат,жаңалық, ән,көркем әдеби шығармалардан үзінді) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау; 7.3.4.1 – эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарастарын жазу (дискуссивті эссе) 7.4.4.2 – еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну |
||||||||||
С абақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады: әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог,монолог, полилогтердегі (интервью, сұхбат,жаңалық, ән,көркем әдеби шығармалардан үзінді) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдай алады; эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарастарын жаза алады; еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіне алады. |
||||||||||
|
|||||||||||
Бағалау критерийі |
|
||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады:еліктеуіш сөздерді қолданып, эссе жаза алады. Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: бірлігі жарасқан ел, Ассамблея, татулық, тұрақтылық, тағдыр, еліктеуіш сөздер. Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: менің ойымша, айтуына қарағанда, себебі. Талқылауға арналған сұрақтар: 1 ) Халықтар достығына арналған қандай мерекені білесіңдер? 2) Достығымыз берік болу үшін не істеуіміз керек? 3) Еліміздің ынтымақтастықта өмір сүруі үшін не қажет деп ойлайсыңдар? 4) Тілі басқа болғанымен тілегі бір дегенді қалай түсінесіңдер? |
||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Достық |
||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Қазақстан тарихы, қазақ әдебиеті |
||||||||||
Тақырып бойынша бастапқы білім |
Ұлттар достығы туралы біледі. |
||||||||||
АКТ |
Әлеуметтік желілермен жұмыс жасай алады. |
||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||
Сабақтың басы 5 минут |
І. Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. ІІ. Психологиялық ахуал. «Жақсы тілек, жылы жүрек» әдісі Мысалы, мынадай жүрекке жылы тиетін сөздерді айтуға болады.
Топқа бөлу. “Жағымды сөздер”әдісі бойынша топқа бөлу 1.“Бірлік” тобы 2.“Достық” тобы 3.“Татулық” тобы ІІІ. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Сандарды ретімен қой. 5, 3, 4, 1, 6, 2 4, 1, 3, 5, 2 Ж, Т, И, Н, Е, Ә А, С, Б, Қ, А Сонымен, сабағымыздың тақырыбы «Нәтиже сабақ» Мұғалім оқу мақсаттарын, бағалау критерийлері мен дескрипторларды оқушылармен бірге оқып, оқушыларды жұмыс жоспарымен таныстырады. |
|
|||||||||
Сабақтың ортасы 10 минут 3 минут 10 минут 5 минут |
Қызығушылықты ояту әдісі.
1-тапсырма. Топтық жұмыс. Оқылым. «Торлы диаграмма» әдісі арқылы «Қыдыр қонған төр» мәтінін оқып шығыңдар. Мәтіннен автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдаңдар.
Мәтін
Автор көзқарасы Көтерілген мәселе
Жазбаша Дескриптор: - мәтін мазмұнын түсінеді; - автор көзқарасы анықтайды; - көтерілген мәселені талдайды. ҚБ: «Теңге» әдісімен бағалау. (алтын теңге, күміс теңге) Жазылым алды жұмыс.
Дискуссивті эссе – көтерілген мәселе бойынша ой қозғау, шындықты айқындау немесе пікірді, ұстанымды өзгерту; проблеманы жан-жағынан көруге мүмкіндік береді. Дискуссивті эссе талдай отырып жазылады. Эссе құрылымы І Кіріспе бөлім Тақырыптың мәнін ашатын 3-4 сөйлем жазылады. ІІ Негізгі бөлім
ІІІ. Қорытынды Тезистегі ойлар қорытылады. 2-тапсырма. Жеке жұмыс. «Белсенді жазу» әдісі арқылы тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарастарыңызды білдіріп, дискуссивті эссе жазыңыздар.
Дескриптор:
ҚБ: «Бір қосу, бір алу» әдісімен бағалату 3-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Қоржын» әдісі арқылы берілген сөйлемнен еліктеу сөздерді тауып, түрін анықтаңдар. Дескриптор: -еліктеу сөздерді анықтайды; - түрін ажыратады. ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісімен бағалату |
Алтын, күміс теңгелер
Жұптардың бір-бірін өзара бағалауы Слайд Қоржын |
|||||||||
Сабақтың соңы 5 минут Кері байланыс 2 минут |
Сабақты бекіту. «Шығу парағы» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріңдер. 1. Қазақстандағы ұлттар достастығы тақырыбы бойынша не үйрендің? 2) Достығымыз берік болу үшін не істеуіміз керек? 3) Еліміздің ынтымақтастықта өмір сүруі үшін не қажет деп ойлайсыңдар? 4) Тілі басқа болғанымен тілегі бір дегенді қалай түсінесіңдер? 5) Сен үшін бұл бөлімде қай мәліметтер маңызды болды? 6) Неліктен Қазақстанды бірлік пен татулықтың мекені деп атаймыз? Үйге тапсырма. 7– тапсырма. Кері байланыс. «Кемшілік, Жетістік» кестесі
|
|
|||||||||
Саралау– оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау– Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||
Мәтінді оқып, автор көзқарасын ашуға көмектесемін. Оқушылардың мүмкіншілігін ескере отырып, тапсырмалар ұсынамын. Эссе жазу барысында оқушылардың қабілетін байқаймын. |
Әр тапсырмаға дескриптор құрамын. Оқушылардан кері байланыс алу арқылы білімдерін толықтырып отырамын. Оқушыларға мадақтаулар айтып, «Теңге», «Бір алу, бір қосу», «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы өздеріне бір-бірін бағалату арқылы олардың қазақ тілі пәніне деген қызығушылығын арттырамын |
Қауіпсіздік ережесін сақтау |
|||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
||||||||||
|
|
||||||||||
Жалпы бағалау Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? |
Таратпа материалдар 1-тапсырмаға
Шығармадан үзінді |
Пікір |
Топ бастаған бұлбұлмын, Сөз бастаған жүйрікпін. Судан шыққан сүйрікпін Бәйгеден озған дүлділмін! |
|
Шығармадан үзінді |
Пікір |
Қырғыздан шыққан жүйрікпін, Құй мойынды, қоян жон, Тұлпардан туған жатаған. Сүйінбай сені жеңермін, Ешкімге де сыйынбай. Сүйінбай сенен жеңілсем, Қатаған болмай қатайын, Көкшешектен жатайын. |
|
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |