Сабақтың
тақырыбы:
Натурал және бүтін
көрсеткішті дәреже.
Сабақтың
мақсаты:
1. Натурал және бүтін
көрсеткішті дәрежелердің қасиеттерін қайталай отырып, есеп шығаруда
дағды қалыптастыру, қосымша мәліметтер
беру.
2. Оқушылардың дүниетанымын
кеңейту, Саттар шығармаларының математикамен байланысын
көрсету
3. Оқушыларды ұқыптылыққа,
сауаттылыққа, нақтылыққа тәрбиелеу
Сабақтың
түрі: қорытынды
сабақ
Сабақтың
әдісі: топтық жұмыс, хан тағы, сұрақ
– жауап
Сабақтың
көрнекілігі: слайд, кеспе қағаздары,
түсіндірме плакаттары
Сабақтың
барысы: І
Ұйымдастыру - 3
мин
ІІ Үй тапсырмасын
тексеру -
2 мин
ІІІ Ауызша сұрақ – жауап
- 5 мин
ІV Оқулықпен жұмыс
- 8
мин
V Хан тағы (Сергіту
сәті) - 3 мин
VІ Шығармашылық
тапсырмалар - 5 мин
VII Қорытынды
- 2 мин
VIIІ Үйге тапсырма №57
№58 2 мин
IX
Бағалау 2 мин
І
Ұйымдастыру Оқушылар өздеріне ұнаған
фигураларды таңдау арқылы топқа бөлінеді, топқа басшы сайланады.
Фигураларға байланысты мінездеме беріледі.
Үшбұрыш: билікке ұмтылыс, қайткен күнде де
жеңіске жету, өзіне деген сенімділік, еңбекқорлық, тапқырлық,
көпшілдік осы жандардың мінезінен табылады.
Төртбұрыш: білуге құштар,
барлық жаңалыққа жаны құмар, батыл, бейбітшіл, тыныш өмірді
қалайтын осы жандар.
Шеңбер: жақсы қарым – қатынас орната білетін,
өзгелерге қолы ашық, қамқор, байсалды, сенгіш,әділетсіздікке қарсы
тұруда батыл, қоғамдық жұмысқа белсене араласатын, таныстары мен
достары көп жандар.
ІІ Үй тапсырмасын
тексеру
(оқушылар бір – бірімен дәптер
ауысады, тақтадағы көрсетілген есептің жауабы бойынша тексереді.
Топ басшы үй тапсырмасы бойынша есеп
береді).
№53. Төмендегі сөйлемдерді
математикалық белгілер арқылы жазыңдар:
-
және
4b
сандарының қосындысының
квадраты;
-
және
4b
сандарының квадраттарының
қосындысы.
№54.
;
;
;
сандарын өсу
ретімен;
;
;
;
сандарын кему ретімен
жазыңдар.
ІІІ Ауызша сұрақ –
жауап
Натурал және бүтін көрсеткішті
дәрежелерге байланысты әр топтың мүшелеріне сұрақтар қойылады. Әр
топқа 6 сұрақтан 18 сұрақ
1) Дәреже дегеніміз не? 7)
(-5)3= 13)
27=
2)
a0= 8)
m4·m6= 14)
128=
3)
0,12= 9)
0,5-2= 15)
64=
4)
2-3= 10)
a4:a-5= 16)
4·0,52=
5)
(-3)4= 11)
(a2)3= 17)
-8=
6)
= 12)
(2-1)-4=
18)
=
ІV Оқулықпен
жұмыс
№55 Есептеңдер:
-
3)
-
; 4)
№56 1) Егер санның
квадраты ;
болса, онда осы санның
кубын;
2) егер санның
кубы ;
болса, онда осы санның
квадратын табыңдар.
V Хан тағы (Сергіту
сәті)
Ортаға бір оқушы шығып, хан
тағына отырады. Ханға берілген сілтеме бойынша жасырын сөзді таба
білуі керек. Жасырын сөздер: геометрия, Әл – Фараби,
сызықтық функция, Саттар Ерубаев
Мұғалім: Саттар Ерубаев есеп
–қисапқа өте жүйрік адам болған, оны есепке үйреткен ағасы Есім
болатын. Саттардың бұл қабілеті шығармаларында да көрініс тауып
отырған. Алдымызда тұрған тапсырмалар Саттар Ерубаевтың
шығармаларынан үзінді ретінде алынған. Үзінді бойынша тапсырмаларды
топпен бірлескен түрде орындаймыз.
VІ Шығармашылық
тапсырмалар
1. Химия элементтерінің
атомдық салмағы 14,008, неонның салмағы – 20,173, радийдікі
–225,97. Бұл салмақтардың айырмасын білу үшін бір бірімен
салыстыруымыз керек …
1) Үзінді қай шығармадан
алынған?
2) Үзіндідегі математикалық шамаларды санның
стандарт түрінде жазыңдар.
2. Қазақстанда пішен шабу
жұмысы өте шабын жүріп келеді. Оңтүстік Қазақстан 480,200 гектардың
орнына 240,400 гектар, Алматы 557,100 гектардың орына 241,100
гектар, Батыс Қазақстан 113,800 гектардың орнына 76,790 гектар ғана
шауып отыр.
1) Үзінді қай шығармадан
алынған?
2) Үзіндідегі математикалық шамаларды санның
стандарт түрінде жазыңдар.
3. 7
август күні
Бладивостоктан 200
миль жоғары Совет атты порттың
жанында ашық теңізде 10 000 тонналық
3
крейсер, бір авионосецтен
құрылған жапон эскадрасы көрініп қалды. 1 миль = 1609,344
м
1) Үзінді қай шығармадан
алынған?
2) Үзіндідегі математикалық шамаларды санның
стандарт түрінде жазыңдар.
VIII
Қорытынды
Ертеңгі күннің сауатты да,
саналы ұрпағы болып жетілу біздің және елбасымыздың талабы. Бүгінгі
сабақта біз сендермен натурал және бүтін көрсеткішті дәреженің
қасиеттерін есептер шығаруда қолдана білдік. Математиканың
қажеттілігі жылдан жылға артып келе жатыр. Тек қана бізге осы
сабақта ғана емес, өмірде де керек болады. Санның стандарт түрде
жазылуы физика, химия, астрономия ғылымдарында жиі қолданылады.
«Математика – барлық ғылымдардың патшасы», - деп текке
айтылмаған.
VII Үйге тапсырма №57
№58
IX
Бағалау