Сабақтың басы
|
Сапқа тұру, амандасу,
оқушыларды түгендеу.
Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен
таныстыру.
Қауіпсіздік ережесімен
танысу.
Саптық жаттығулар-бір орындағы
бұрылыстар
Жәй жүгіріс(диагонал
бойынша,ортадан,қарсы бағытқа,жылан
тәрізді)
-тізені жоғары көтеріп
жүгіру;
-аяқты артқа сермеп
жүгіру;
-жылдамдыққа
жүгіру;
Жанымызбен
жылжу
-кеудеден доп лақтыру қалпын
салып оң және сол жақ жанымызбен жылжу.
Жәй
жүріс:
-қол жоғары, аяқтың ұшымен
жүру;
-қол желкеде немесе
жанымызда,өкшемен жүру;
-аяқтың сыртымен
жүру;
-аяқтың ішімен
жүру.
ЖДЖ
|
Сабаққа дайындық
жүргізеді.
Қауіпсіздік ережесімен
танысады.
Мұғалімнің белгісі бойынша
жаттығуларды орындайды.
|
Басбармақ
|
Әр бір белсенді қозғалыс үшін
үлкен бос кеңістік.
|
Сабақтың
ортасы
|
Ойынның техникалық
тәсілдерін үйрету
«Баскетболда лақтыруды оқыту»
таныстырылымын көрсету. Ойыншының қозғалыста допты алып жүруі –
баскетбол ойыныңдағы негізгі тәсілдің бірі. Допты бір қолмен алып
жүреді. Допты алып жүру допты кідіртпей еденге соғып отыру арқылы
орындалады. Буынынан ашылған саусақтар арқылы допты төмен итеріп
алып жүреді, итеріс күші шынтақтың бүгіліп жазылуына
байланысты болады. Допты алып жүруде ойыншы аяғын сәл бүгіп
қозғалады, жан – жанжағында болып жатқан жағдайды бақылау үшін
денені тік ұстайды. Қозғалыс жылдамдығы допты еденге бағыттау және
допты қайтадан қабылдап алғандағы биіктікке байланысты
болады.
Допты алып жүрумен
себетке доп лақтыру эстафетасы.
Алаңның шетіне екі топ лекпен сапқа тұрып орналасады. Дыбыс
берілген жағдайда лектін алдында тұрған ойыншы допты себетке дейін
алып жүреді де себетке допты тастайды,егерде доп себетке түспесе
қайтадан допты себетке түскенше лақтырады.Әрі қарай допты алып
жүріп лекпен кері қайтады.Допты келесі ойыншы бередіде өзі саптың
соңына барады
Бұл тапсырмаға бағалау
дескрипторы:
-Ережені бұзбай допты алып
жүру
-Себетке лақтыру, ережені
бұзбай екі адым жасау арқылы орындалады
Мұғалім баскетболда әр түрлі
тартып алу әдістерін көрсетеді.
“Есімімен
шақыр”-ойыны:
Тапсырма: Оқушыларға допты
ұтып алуға үйрету.
Оқушылар топқа бөлінеді және
шеңбер құрайды. Бір оқушы доппен шеңбердің ортасында болады.
Ысқырық берілгеннен кейін,ол допты аспанға лақтырып бір баланың
атын атайды.Аталған оқушы допты түсірмей ұтып алуы қажет.Осылайша
допты ұтып алған оқушы лақтырып ойын жалғаса береді.Ең аз допты
түсіріп алған топ жеңімпаз болып саналады.
Бұл тапсырмаға бағалау
дескрипторы:
-Допты ұтып алу кезінде
қолымызды алға созып саусақтарымызды воронка тәрізді
жасаймыз.
-Допты ұтып алғаннан
кейін кеудемізге жақындатамыз.
|
Ойынның техникалық тәсілдерін
үйренеді.
Допты алып жүрумен
себетке доп лақтыру эстафетасын орындайды.
«Есімімен шақыр» ойын
ережесімен танысады.
Топқа бөлініп, мұғалімнің
белгісі бойынша ойынды бастайды.
|
Отшашу
ҚБ:
Жарайсың-дар!
ҚБ:
Керемет
|
Үлкен ойын кеңістігі, жарыс
өткізуге қажетті құрал жабдықтар. Баскетбол доптары, ысқырық,
секундомер.
Баскетбол добы,
себет
|