Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ О. Асқар "Шетте жүрген бауырларға" 10-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: «Парасат пайымы» |
Мектеп: "Ақмола облысы Білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша Білім бөлімі Степногорск қаласының Қаныш Сәтпаев атындағы №9 жалпы орта білім беретін мектебі "КММ
|
||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Сарбиева Ж. Қ. |
||||
Сынып: 10 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Оразақын Асқардың «Шетте жүрген бауырларға» өлеңі |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау; 10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану; |
||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: өлеңді мәнерлеп оқи алады, автордың мақсат тұтқан идеясын түсінеді, сұрақтарға жауап береді. |
||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Өлеңде көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіріп, сипаттап, талдау жасай алады. |
|||||
Кейбір оқушылар орындай алады: өлеңдегі автор бейнесін анықтап, шығармашылық жұмыстар орындай алады. |
|||||
Бағалау критерийі |
|
||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Атажұрт,жарқын болашақ, атамекен, қандастар |
||||
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: |
|||||
Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Ақын өлеңді не үшін жазды? 2. 18- 20ғ. қазақ елінің өмірі қандай болды? 3. Өлең тақырыбындағы көтерілген мәселе не жайлы? 4. Автордың айтпақ ойы, идеясы қандай? |
|||||
Құндылықтарға баулу |
Азаматтық, адамгершілік, патриоттық тәрбие беру; өмір бойы білім алуға дайындау. |
||||
Пәнаралық байланыс |
тарих |
||||
Алдыңғы оқу |
О. Асқардың өмірі мен шығармашылығын және «Шетте жүрген бауырларға» өлеңін оқып келу |
||||
Жоспар |
|||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 6 мин 3 мин |
1.Ұйымдастыру Оқушылармен сәлемдесу. Жағымды психологиялық ахуал туғызу «Жан жылуы» әдісі Орындалу шарты: Шаттық шеңберіне шығып, төмендегі сөздерді хормен айтады: - Мен сенен жылу аламын (сол жағына қарайды) - Жүрегіме саламын (тура қарап, жүрегіне салады) - Досыма сыйлаймын (оңға қарап, ұсынады) - Сәттілік тілеймін ( тура қарайды). Топқа бөліну (суреттер арқылы): 1- топ – «Көш» 2- топ – «Шаңырақ» 3 –топ – «Киіз үй»
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау Бағалау критерийін талдау ( оқушылармен бірге ) «Миға шабуыл» Қазақ диаспорасының ата жұрттан ығысып сыртқа ауа бастаған тарихи ұзақ ағыны “ақтабан шұбырынды“ кезіндегі жаугершілік-шапқыншылықтан басталды. Отаршылдық тудырған үркіншілік кезеңі 1650 жылдан 1916 жылға дейін жалғасып келді. Қытай мен Моңғолияға қарай қазақтардың көшуі азамат соғысы жылдары кең өріс алды. Саясаттан бейтарап момын халық шетке қарай ақ гвардияшылар келгенде бір ығысса, қызыл әскерлер келгенде тағы жөңкілді. 1916 – 21жж. ұлт-азаттық көтерілісі мен азамат соғысы жылдарында ата мекенінен 200 мың адам көшіп кеткен. Ал кеңестік дәуірдегі әміршілдіктен туған асыра сілтеу жылдары (1930 – 1934) 1,9 млн. қазақ шет жұртқа үдере көшті. Үй тапсырмасын тексеру: «Әдеби диктант» О. Асқар ...... жылы ............ өлкесінде дүниеге келген. 1955 жылы ......... келеді. 1961 жылы Қазақ мемлекеттік университетінің ........... бітіреді. Халықаралық ........... әдеби сыйлығының лауреаты. «.........», «.............» медальдарының иегері. (Дұрыс нұсқасын шығарамын тақтаға) Дескриптор: Дұрыс 5 сөйлем жазады – үздік Дұрыс 4 сөйлем жазады– жақсы Дұрыс 3-сөйлем жазады – орташа Өзін – өзі бағалау ҚБ: «Қолдаушы сөйлемдер»
|
Кеспе қағаздар Слайд -1 Слайд – 2 Слайд - 3 Слайд- 4 |
|||
Сабақтың ортасы 6+3мин 5 мин 10 мин |
Эл оқулықтан тыңдау
1- топ «Эмоция кестесі» Өлең жолдарын автор эмоциясымен сәйкестендіріңдер МҰҢ, СЕНІМДІЛІК, АСҚАҚ РУХ, АРМАНДАУ Дескриптор:
2-топ «9- ромб» Өлеңнің идеясын ашуға бағытталған тармақтарды маңыздылық дәрежесіне қарай орналастырыңдар Дескриптор:
3-топ «Дара диаграмма» Өлеңнің мазмұны мен идеясына қарай автор тұлғасын құрастырыңдар Дескриптор:
ҚБ Өзара бағалау «Мадақтау сэндвичі» әдісі арқылы оқушылар бір-бірін ауызша бағалайды.
Өлеңді тыңдау Автор стилін анықтауға қатысты сұрақтар қойылады (кеспе қағаздардың артында нөмірленген сандары бар оқушылар жауап береді, соңынан сол сандардың маңызын хабарлап тұрамын) 3орын, 6млн, 800, 1млн. 50 1. . Ақын өз идеясын жеткізу үшін қай сөздерді дұрыс іріктеп алды деп ойлайсың? 2. Өлеңдегі «өз» есімдігін автордың бірнеше мәрте қолдану себебі қандай мақсатты көздегендіктен деп ойлайсың? 3. Қай сөздер ауыспалы мағынада тұр? «тұқымым- ұрпағым», «қармаққа ілінбеу – қолға түспеу....» 4.Өлеңдегі «озбыр» сөзінің салмағын қандай дәрежеде? 5. Автор бейнесін анықтауда қаратпа сөздің мәні қандай ?
Дескриптор:
ҚБ: «Жұлдызшалар» 3- тапсырма «Ойбөлісу алаңы» «О.Асқардың «Шетте жүрген бауырларға» өлеңі шет елдегі қандастарымыздың азаматтық сезімін оятуға жеткілікті қозғау сала алады ма?» ҚБ «3 шапалақ» |
Түрлі түсті карточкалар Топ шатасса – қызыл Бәрі жақсы – жасыл Көмек керек – сары Өлеңді мәнерлеп оқу |
|||
Сабақтың соңы
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |