Материалдар / Ашық сабақ. "Ойын арқылы қозғалыс дағдыларын үйрету." 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. "Ойын арқылы қозғалыс дағдыларын үйрету." 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2021
1076
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспар№

Мектеп

45 ЖББ орта мектеп

Мұғалім аты – жөні

Ахмет Қолқанат Тұрымжанұлы

Сынып

1 «А»,1 «Ә»

Күні


Қатысушылар саны



Қатыспағандар саны



Бөлімі


Сабақ тақырыбы

Ойын арқылы қозғалыс дағдыларын үйрету.

Оқу мақсаты

1.3.5.5 Түрлі дене қызметтеріне қатысу мүмкіндігін қалай алу керектігін қарайды және түсіндіру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтармен тәуекелдерді түсінеді және көрсетеді.

Көптеген оқушылар: салауатты өмір салты үшін дене белсенділігінің маңыздылығын түсінеді.

Кейбір оқушылар: мұғалімнің көмегінсіз өз бетінше дене жаттығуларын жасай алады.

Бағалау критерийлері

- тапсырмаларды немесе ойын ойнауда дене қызметтерін саралайды;

- іс-әрекеттерді қалай қолдануды түсінеді.

Тілдік мақсаттар


Пәндік лексика және терминология

Мыналарды қамтиды:

Әділ ойын, ереже, жарыстар серіктестік, жеңіс, секіру, жүгіру,аттау.

Құндылықтарды дарыту


Құрмет, шығармашылық, әріптесін тыңдай білу. Қарым-қатынас дағдыларын дамыту, жаттығу жасау барысында сыни тұрғыдан ойлану.

АКТ қолдану дағдылары

Шағын құрылғыларды пайдалану. Ұялы телефон, планшет.

Бастапқы білім


Оқушылар бұл бөлімде қозғалысты үйлестіру үшін қозғалмалы және спорттық ойындар арқылы командада жұмыс атқару және қозғалыс дағдыларын, жылдамдық реакциясын дамытатын ойындар ойнайды.

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Оқушының әрекеті

Мұғалімнің әрекеті

Оқу ресурстары

Сабақтың басы

10 мин.


Сынып ішінде жарақаттанудың алдын алу үшін қауіпсіздік техникасымен танысып .

С. «Менің досым керемет» ойынын ойнайды.

Орында жасалатын жаттығулар. Оңға, солға, айналу жаттығулары.

Тынысты қалыпқа келтіру

Т, ЖЖ.Үлкен шеңбер бойына тұрып жалпы дамыту жаттығуларын орындау.

«Қатып қал », ЖЖ. «Менің көшірме үлгім» ойындарын ойнау. Қыз балалар боп болып бөлініп жаттығулар жасау. Ұл балалар бөлініп жаттығулар жасау.

«Қатып қал »ойыны.

1 Ойын арқылы сапқа тұрғызу. «Қағаз ,қайшы ,қалам» арқылы паравоз болып сапқа тұрады.


«Тақырып көлеміндегі әрекеттер» Оқушылармен сәлемдесу. Түгелдеу. Спорттық киімдеріне назар аудару. Оқытушы сынып ішінде жарақаттанудың алдын алу үшін қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулықты жүргізеді.


«Менің досым керемет» ойынын ойнайды.

Бүгінгі сабақтың тақырыбы және мақсатынмен таныстыру.

Дене қыздырыну жаттығуларын беру. Ойындар музыкалық апараттардын сүймелдеуімен.

Бағалау: Оқушылар тарапынан берілген ақпаратқа мадақтау арқылы қолдау көрсету.


«Қағаз ,қайшы ,қалам» ойынын ойнату.

Бос кеңістік. Музыкалық апарат. Ұялы телефон. Шығыршықтар, шағын доптар.

Сабақтың ортасы

25 мин.


Ұжымда жұмыс атқару

Мақсаты:оқушылардың ұжымда жұмыс жасау дағдылары жетілдіру, ойындар арқылы оқушылардың командалық жұмыстың маңызын түсіндіру, оқыту мақсаттарын шешу.


Оқушылар жұппен «Шарды түсіріп алма» ойынын ойнайды. Сынып топқа бөлініп, бір-бірінің қолдарынан ұстап шеңберге тұрады. Топта бірлесе жұмыс жасаулары қажет. Шарды түсіріп алмаулары керек.

С . № 2 Жол кедергілері арқылы өтеді.

Ережесі

Қауіпсіздікті сақтай отырып берілген тапсырмаларды орындау қажет.

Т. №3 Екі топқа бөліну арқылы шағыршықтармен эстафеталық ойын.

Дискриптор:

-ойын ережесін сақтайды;

- топта белсенді қызмет жасайды

- Қозғалыс дағдыларын меңгереді


Сипаттама:қимыл-қозғалыс ойындары арқылы бүгінгі сабақтың мақсатына жету.


«Шарды түсіріп алма» ойынын ойнатады.























































Жол кедергілерін орнату. Қауіпсіздігін қадағалау.


Аттау,секіру жаттығулары.

Кедергілерді ба,ғындыру сәті.

Бағалау: Мұғалім әрбір эстафетадан соң команда мүшелерінің жеке жетістіктерін айтып тұрады.

Шарлар. Гимнастикалық төсеніш. Гимнастикалық аласа бөрене. Шығыршықтар. Музыкалық апарат. Түрлі кедергілер.

Сабақтың соңы

5 мин

«Сабақты қорытындылау» «Галерия әлемі» әдісі алынды.


«Сабақты қорытындылау»

Мұғалім тарапынан кері байланыс жүргізіледі (сабақ барысында кеткен қателіктер мен артықшылықтар ауызша айтылады)


«Керемет»,

«Жақсы»,

«Талпын»,

«Мен сені мақтан етемін»,

«Мені қатты қуанттың»,

«Сен өте ақылдысың» деген мадақтау белгілері.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!