Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Ойын арқылы техникалық дағдыларды жақсарту д/ш 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Күні: 9.10.2020ж Сынып: 5 - сынып |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Кошеков Алишер Даниярович Қатысқандар саны: 14 Қатыспағандар саны: 0 |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ойын арқылы техникалық дағдыларды жақсарту |
|
Оқу мақсаттары: |
Түрлі қимыл-қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді сезініп, олардың айырмашылықтарын түсіндіре білу |
|
Сабақ мақсаты: |
1. Командалық ойындардағы тактикалық әрекеттерді еске түсіру, қайталау. 2. Топта бірлесіп тактикалық әрекеттерді талқылау. 3. Футбол ойынындағы тактикалық амалдарды анықтау және бағалау. 4. Ойынды қайта қарау және талқылау. |
|
Бағалау критерийлері: |
Оқушылар мыналарды орындай алады:
|
|
Тілдік мақсат Оқылым Жазылым Айтылым Тыңдалым |
Оқушылар көпшілігі орындай алады: Тақырыпқа байланысты академиялық тіл мен қосымша тілді дамыту. Оқушылар ойынға байланысты негізгі термин сөздерді үш тілде білуі, жаза алуы және қосымша тіл арқылы ашып түсіндіре алуы. Кейбір оқушылар орындай алады: Тақырыпқа байланысты негізгі терминдерін біледі. Оқушылар орындай алады: Өз ойларын еркін жеткізе біледі. Пәнге қатысты сөздік мен терминдер: тактика, команда, топ, футбол Талқылауға арналған сұрақтар: Тактика дегеніміз не? Тактикада қандай амалдар бар? Не себепті .....деп ойлайсыз? Уақытты үнемдеу Ишара |
|
Құндылықтарды дарыту: |
Оқушылардың бір-біріне деген сыйластықтарын арттыру, ойын барысында әділ болуға баулу. Топпен, жұппен жұмыс барысында оқушыларға ынтымақтастық, достық, адамгершілік қасиеттерін дарыту. Академиялық әділдік, басқа адамдардың идеялары мен ойларын құрметтеу. Білуге құштарлық, шығармашылық және оқылатын материалға сыни қарау арқылы оқуға құштарлыққа баулу, ақылын, денесін, қарым-қатынас пен мінезді ұдайы дамыту. Өзіне оқушылардың өз бетімен оқуына ықпал ететін икемділік мен дағдыларды дамытуды қамтиды.
|
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі пәнедерімен байланыс. Ойынға қатысты терминдерді үш тілде білу. |
|
АКТ қолдану: |
Сілтемелер бойынша материалды көрсету, видео-материал, интерактивті тақта, проектор, ноутбук. |
|
Бастапқы білім: |
Оқушылар алдыңғы сыныптарда сабақ барысында және сабақтан тыс уақыттарда меңгерген командалық ойындарға қатысу тәжірибесіне ие.
|
Мақсаттар жүйесі |
Уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының когнитивтік іс-әрекеті |
Модуль |
Білу Қызығушылықты ояту. - ұйымдастыру; -топқа бөлу |
|
Суреттер бойынша оқушыларды топқа бөледі. «Миға шабуыл» ойынын ойнайды. Сұрақ қояды. |
Суреттер бойынша топқа бөлінеді. Миға шабуыл ойынын ойнап сергітіледі. |
Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес білім беру және оқыту. |
Түсіну Мағынаны тану |
|
Оқушыларды топтарға бөледі. |
Топта жұмыс жасайды. |
Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер |
Қолдану Слайдттан көрген жаттығуларды түсінгенінше орындайды, көрсетеді. |
|
Осы көрген видеоматериалдары бойынша түсініктерге бөлінеді. |
Материал бойынша идеяларын ортаға салады. |
Білім беруді басқару және көшбасшылық. |
Талдау Ойлау тапсырмаларын орындайды. Жаттығуларды күрделілігімен ажыратады. |
|
Ойлау тапсырмаларын береді. Жаттығу түрлерін ажыратады. |
Ойлау тапсырмаларын орындайды. Ажырату тәсілдерімен танысады. |
Талантты және дарынды баламен жұмыс |
Жинақтау Ой толғаныс.Алған білімнен жаңа өнім жасап шығарады. |
|
Қандайда бір стратегия бойынша тапсырма береді. |
Тапсырма беру. Орындайды. |
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Талантты және дарынды баламен жұмыс. |
Бағалау Үйге тапсырма: |
|
Оқушыларға қолдау көрсетеді. Сенім білдіреді. |
Топ басшылары топ мүшелерімен келісе отырып бір-бірін бағалайды, бағалау парағын толтырады. |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
САБАҚ БАРЫСЫ
Сабақ кезендері: |
Сабақтағы іс-әрекеттер: |
құрал жабдықтар (ресурстар) |
|||
Кіріспе 10 мин |
Оқушыларды сапқа тұрғызып сәлемдесу, түгелдеу. Спорттық киімдеріне назар аудару. Оқушылар өздерін қалай сезініп тұрғандарына аса мән беру. Қауіпсіздік ережесін таныстыру, қайталау. Бүгінгі сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. Алдағы жұмыстармен таныстыру. Суреттер арқылы топқа бөлу. Оқушыларға бүгінгі сабақ мақсатына байланысты сұрақтар қою (миға шабуыл)!!! Слайдтар мен жұмыс орындау.
Активити (Пазлдар). Спорт залдағы жарты алаңында белгілі үш үлкен футбол командаларынан құралған пазлдарды белгілі уақыт аралығында жылдам дұрыс жинау. Оқушылар жылдам және қаншалықты футбол ойыншылары мен командаларды дұрыс білетінін көрсетеді. Аяғынша, сол суреттегі тактикалық комбинацияларға кері байланыс береді. Денені қыздыру жаттығулары: Спорт зал бойынша айнала арнайы жүгіру жаттығуларын орындау. Шеңбер жасап тұру: мойын бұлшық еттерінен бастап жаттығу жасау. Иық, қол, аяқ буындарына жаттығу жасау. |
Бос кеңістік, Бос кеңістік, ысқырық, телевизор презентация, тақта, стикерлер. Пазлдар |
|||
Негізгі бөлім 25 мин |
Интерактивті тақта арқылы видеоматериалдар көрсеті. Жатығулардың көп түрімен таныстыру. Оқушылар футбол добын конустар арасынан алып жүреді. Әр оқушыда бір доптан. Бұл жаттығуда оқушылар допты жақсы сезінуімен қатар аяқ буынын қыздырады. Конустар арасынан асықпай бір қалыпты дұрыс допты алып жүреді. Допты алып жүргенде аяқтың сыртқы немесе ішкі жағымен өз қалауларынша қолданады Сілтеме арқылы материал көрсету. Оқушылар бір-біріне допты еден арқылы пас алмасады. Жаттығуды орындауда доптың дұрыс қарсы тұрған оқушыға бағыттауын қадағалайды. Допты табан арқылы тоқтатып, аяқтың сыртқы жағымен апереді. Оқушылар алаңның ортасында 3-2 не болмаса, 4-1 болып квадрат ойнайды. Бұл жаттығуда оқушылар жылдам допты бір-біріне әперу болып табылады. Оқушылардың жеке шеберліктері жақсы көрінеді.
Екі жақты футбол ойынын көрсету (ойында қайта қарау)
|
Үлкен, бос кеңістік ысқырық, кіші футбол қақпасы, футбол доптары, уақыт есептегіш
Ойын алаңы, футбол доптары, мұғалім ысқырығы, конустар
https://www.youtube.com/watch?v=jOivND5K4aI Допты алып жүру
Үлкен, бос кеңістік ысқырық, кіші футбол қақпасы, футбол доптары, уақыт есептегіш
Ойын алаңы, футбол доптары, мұғалім ысқырығы, конустар https://www.youtube.com/watch?v=1Rhr0r4Sbmo
https://www.youtube.com/watch?v=mL-zLfhHB_o Оқушылардың допты жылдам бір-біріне пас беруі
https://www.youtube.com/watch?v=d4JuKSIuuUA Тактикалық амалдар.
|
|||
Қорытынды 5 мин
|
Оқушыларға қозғалыста демалыс жаттығу жасатып, сапқа тұрғызу.
Соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: -нені білдім, нені үйрендім. Үй тапсырмасы – кіші футбол комбинацияларына көңіл бөлу, шабуылдағы тактикалық комбинацияларды үйрену |
Оқушылардың ағзасын бастапқы қалыпқа келуін қадағалау. |
|||
Саралау - оқушыларға көбірек қолдау
көрсетуді жоспарлайсыз: бір оқушыдан күтілетін нәтиже, дербес
қолдау көрсету, уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып,
сабақтың кез-келген кезең Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |