Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Ойын техникасы 9 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп |
№41 Қ.Сәтбаев атындағы ж.б.б.м. |
||||
Мұғалімнің аты-жөні |
Жолдасбеков Ерғали Еркінбекұлы |
||||
Сынып |
9 «А» |
|
|
|
|
Күні |
|
|
|
|
|
Қатысушылар саны: |
|
|
|
|
|
Қатыспағандар саны: |
|
|
|
|
|
Бөлім |
2-бөлім. Спорт ойындары арқылы бірлескен жұмыс |
||||
Сабақ тақырыбы |
Ойын техникасы |
||||
Оқу мақсаттары |
9.1.3.1 арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті түрлендіре білу; |
||||
Сабақ мақсаттары |
Барлығы: Білім алушылар арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылармен реттілігін түсінеді; қауіпсіздік ережелерді біледі Көбі: Білім алушылар қ арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылармен реттілігін түсінеді, айта алады, жетілдіреді, қауіпсіздік ережелерді біледі, жұппен және топпен тиімді жұмыс істей алады.. Кейбірі: Білім алушылар қ арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылармен реттілігін түсінеді, айта алады, жетілдіреді, жинақтап көрсетеді, қауіпсіздік ережелерді біледі, жұппен және топпен тиімді жұмыс істей алады |
||||
Бағалау критерийі |
Спорттық техникалардың орындалуын ойын барысында көрсетеді. |
||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: командалық спорттық ойындарындағы біріккен іс-әрекет арқылы негізгі білімдері мен түсініктерін көрсетеді және талқылайды Мыналарды қамтиды: - қабылдау, допты ойынға қосу - соққы, дәлдік, пас, жалғау - шабуыл, қорғаныс - тактика, техника, стратегия, шешім - қауіпсіздік, ойын ережесі - қорғаушы, шабуылдаушы, ойыншы, жалғастыру - ойын комбинациясы Талқылауға арналған сұрақтар: - Берілген тапсырма үшін қандай стратегияны жасақтау қажет? - Ойын тактикасын қалай әлдеқайда тиімді етуге болады? - Ойынды бастаушы ойыншы қандай қасиеттерге ие болуы керек? - Шабуылдан соң қорғаныс әрекетін кім бірінші болып жасақтайды? - Командалық ойын қалай жақсартылуы мүмкін? - Көшбасшы қандай қасиеттерге ие болуы керек? - Көшбасшылық қасиетті дамыту үшін сіз қандай стратегия мен тактиканы |
||||
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді. Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды. Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады. Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді. Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады. Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады. |
||||
Пәнаралық байланыстар |
Биология, физика, математика, қазақ тілі, өзін-өзі тану, музыка |
||||
АКТ қолдану дағдылары |
Ұялы телефон, планшет, ноутбук |
||||
Бастапқы білім |
Спорт ойындарын ойнау шеберлігін меңгерту. Білім алушылар командалық ойындардың түсініктерін біледі. |
САБАҚ БАРЫСЫ
Сабақтың кезеңдері |
Оқушының әрекеті |
Педагогтің әрекеті |
Оқу ресурстары |
Сабақтың басы 10 минут |
Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру. |
Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау. |
Волейбол торы, қазықтары, ысқырғыш, доптар, фишкалар, бор. https://studbooks.net/673234/turizm/klassifikatsiya_tehniki_igry http://www.offsport.ru/volleyball/dlya-detey/peredacha-myacha.shtml |
Сабақтың ортасы 25 минут |
(С, ЖЖ, ҚБ) Оқушылар жұптарға бөлінеді және шабуылдау сызығына торға қарсы қарап лек түзейді. Бір ойыншы – үшінші ойын аймағында. Доп лектегі бірінші ойыншыда болады. Міндет: допты үшінші аймақтағы ойыншыға жеткізу, одан кері көтерілген доппен шабуылдау соққысын жасау. Бірінші ойыншы үшінші ойын аймағына барады, ал үшінші аймақтағы ойыншы допты ұстап алушының орнына барады және т.с.с. |
Оқушылар, допты екі қолмен жоғарыдан жалғау – бұл допты серіктесіне әлдеқайда тура бағыттаудың негізгі тәсілі, ал допты төменнен екі қолмен қабылдау – бұл ойынға қосылған допты кері қайтару және қорғаныстан шабуылға шығудағы шешуші элемент екендігін білулері керек. Сұраңыз, оқу материалын игеру кезінде техникалық сәттері қиын болды ма? |
|
(С, ЖЖ, ҚБ) Оқушылар жұпта келесі тапсырманы орындайды: - бір ойыншы допты екінші ойыншыға лақтырады, ол оны екі қолмен жоғарыдан кері жалғайды; - допты екі қолмен төменнен қабылдау; - допты өзінен жоғары лақтыру және серіктесіне жалғау; - бір оқушы допты екі қолмен жоғарыдан жалғайды, ал екіншісі екі қолмен төменнен қабылдауды орындау; - қозғалыста допты жалғау (алға-артқа, оңға-солға). |
Неғұрлым команданың тактикасы түрлі болған сайын, соғұрлым оның нәтижелі ойынға мүмкіндігі жоғары болатындығына оқушылардың назарын шоғырландыру қажет. Күресті жүргізу үшін ойыншыларға тактикалық комбинациялар мен жеке тактикалық әрекеттерді қолдану керек. Сұраңыз: Ойын тактикасын қалай әлдеқайда тиімді етуге болады? Берілген тапсырманы жақсарту үшін қандай тактика мен стратегияны жасақтау қажет? |
||
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақты қорытындылау: Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді. Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. |
ҚОСЫМША АҚПАРАТ
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлау? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлау? |
Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Саралау барысында оқушылардың деңгейін анықтап, деңгейлері бойынша тапсырмалар бердім. Сабаққа белсенді қатысып тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды ауызша мадақтау арқылы бағаладым. Деңгейі жоғары оқушылармен араластырып білім деңгейлерін көтердім. |
«Екі жұлдыз-бір тілек» әдісі арқылы рефлексия жасалды. Оқушылар бір-біріне кері байланыс берді. Әңгімелесу тәсілдерін қолдандым. |
Тапсырмаларды орындау кезінде спорттық құралдардың дұрыс орналасуына көңіл бөлу. Дене қыздыру жаттығуларының орындалуына аса көңіл бөлу, икемділікті дамытуға септігін тигізеді. Дене қуатын үнемдеу шарттары. Дұрыс тыныс алу. Сабақтың барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау |
Сабақ бойынша рефлексия -Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? -Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? -Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? -Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? -Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары жоспар бойынша нақты қойылған. Сабақ соңында барлық оқушы оқу мақсатына қол жеткізді. Сабақ соңында саралау жүргізіліп, сабақ қорытындыланды. Кіріспе бөлім 10 минут, негізгі бөлім 25 минут, қортынды 5 минут регламент сақталды. Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ |
|
Жалпы баға Caбaқтың жақсы өткен eкi acпeктici (оқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дa ойланыңыз)? _____________________________________________________________________________________________________ Caбaқты жaқcapтуғa не ықпал ете aлaды (оқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дa ойланыңыз)? _____________________________________________________________________________________________________ Caбaқ бapыcындa cынып туpaлы нeмece жeкeлeгeн oқушылapдың жeтicтiк/қиындықтapы туpaлы нeнi бiлдiм, кeлeci caбaқтapдa нeгe көңiл бөлу қaжeт? _____________________________________________________________________________________________________
|