Материалдар / ашық сабақ Ойын техникасын жетілдіру.Футбол

ашық сабақ Ойын техникасын жетілдіру.Футбол

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ Ойын техникасын жетілдіру.Футбол дене шыныктыру панине комекши курал пайдаланып кориниз рахмет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қырқүйек 2021
342
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР № 8


Бөлім

2-бөлім. Спорттық командалық ойындар арқылы бірлесе әрекет етуі

Педагогтіңаты-жөні

Әлқуатова Ақтүйме

Күні


Сынып

7 А Ә Б В Г Ғ

Сабақтың тақырыбы

Ойын техникасын жетілдіру.Футбол. Ойын ережелері.ӨҚН

Оқу мақсаттары

7.1.1.1 Кең ауқымдағы арнайы спорттық қимыл-қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін, бақылауды және икемділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын жетілдіру

Сабақ мақсаттары

Түрлі арнайы спорттық қимыл-қозғалыс әрекеттерін орындау кезіндегі дәлдікті, бақылауды және икемділікті дамыту

Бағалау критерийі

Қозғалыс әрекеттерін бақылайды. Қимыл-қозғалыс үйлесімділігін сақтайды

Тілдік мақсаттар

Оқушылар: ойындар олардың жеке де, сондай-ақ командалық та физикалық дағдыларын дамытуға көмектесетіндігі туралы өз түсініктерін көрсете және сипаттай алады. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: кері серпу, ұшып келіп ұру, допты беру; допты лақтыру, қағып алу, алып жүру (қолмен/аяқпен), ұру; қарсы тұру, шабуыл, қорғаныс; тактика, проблема, шешім; қауіпсіздік; рөлдер және қалыптар: қорғаушы/шабуылдаушы, ойыншы, гол соғушы/қақпашы, орталық/бүйірлік, байланыстырушы; дәлді; орталық.

Талқылауға арналған сұрақтар:

- сендер бұл ойында қандай тактиканы қолдандыңдар?

- сендер допты ұстап қалу немесе доппен ілгері жүру үшін қандай тактикаларды пайдаландыңдар?

- бұл ойынды жақсырақ ойнау үшін, сендерге нені жетілдіру қажет – жекен немесе командалық дағдыларды ма?

- сендер өз ойындарыңа қатысты қазір, қарсылас командаға қарсы ойынның бастапқы тәжірибесі болған кезде қандай шешімді басқаша қабылдар едіңдер?

- сендер ойын ережесін сақтадыңдар ма?

- ойындардағы қауіпсіздік туралы неліктен хабардар болуымыз керектігін айта аласыңдар ма?

Құндылықтарды дарыту

Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді.

Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды.

Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады.

Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді.

Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады.

Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады.

Пәнаралық байланыстар

Биология, физика, математика, қазақ тілі, өзін-өзі тану, музыка

АКТ қолдану дағдылары

Ұялы телефон, планшет, ноутбук

Бастапқы білім





САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Кезеңі

Қызығушылықты ояту

8 мин


Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.

Эстафета. Командалық жұмыс

(Ж, С, К) «Көшбасшының ізінен жүр».


«Қолмен белгі беру»











«Ауызша бағалау» әдісі













«Бір минуттық эссе»












Ысқырық, фишкалар, бор

Сабақтың

ортасы

30 минут

Эстафеталарда топтардың саны сыныптағы балалардың санына, жолдардың, секунд өлшегіштердің санына, сондай-ақ мұғалімнің сабақтағы уақытына байланысты. Уақытты үнемдеу үшін топтар бір рет жинақталады-осы ойынды зерттеу басында-және одан әрі топ құрамы өзгермейді. Алайда жекелеген ойыншыларды бір топтан басқасына ауыстыруға болады. Топтарды аралас етуге болады (ұлдар мен қыздар бірге), қалған отрядтарда ұлдар мен қыздар жеке-жеке ойнайды.

Қайталаулар саны кезең ұзындығына байланысты: 30 м кезінде-1-2 рет, ал 60 м-3-4 рет. Тынығу кідірістері мұнда қысқа, ал жүгіру жылдамдығы жоғары, нәтижесінде балалардың ағзасына үлкен жүктеме түседі..

Шағын топтарға бөлініп, шеңбермен жүгіру кезінде эстафеталық таяқшаны беру техникаларын көрсетіңіз.

Дескриптор

- шеңбер бойынша жүгіреді;

- қозғалыста таяқшаны береді/алады;

- жеңіл жүгіріп, таяқшаны береді/алады.

Сабақтың

соңы

7 минут









Сабақ бойынша рефлексия

-Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

-Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

-Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

-Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

-Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?




Үй тапсырмасы

Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары



























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ