Басы
5
минут
|
Сабақты бастамас
бұрын сізге бір аңыз айтқым келеді.
Бір күні патша өзінің
сарай маңындағы бірінші көмекшісін таңдауды шешті.Ол жетекшісіне
үлкен қақпаға құлып салғызып және былай деді.
«Кім бұл құлыпты аша
алады, сол менің бірінші жетекшім болады» деді.Ешкім де құлыпқа қол
тигізбеді.Тек бір уәзір жақындап,және құлыпты қозғады,ол бірден
ашылды.Құлып кілттенбеген екен.Сонда патша оған «Менің бірінші
көмекшім лауазымын сен аласың, өйткені сен көргенің мен естігеніңді
ойлап қоймай, өз күшіңе сеніп, алға қарай қорықпай қадам
жасадың»
Сонымен балалар, біз
бүгін сабақта қорықпай жұмыс жасап, бұл ретте өз білімдеріңді
көрсетеді деген үлкен сенімдемін.
Ұйымдастыру
сәті. Үй жұмысын тексеру.
Бағалау парағымен таныстыру
Жүмбақ
шешу. Миға шабуыл
Бүтін менен
бөлшекті
Үтірменен
айырған
Әп әдемі
жазулар,
Айтыңдаршы қандай сан?
(ондық бөлшек)
ҚБ: Шапалақ
Өткен тақырыпты
еске түсіру.«Генератор»
әдісі
-
Кез келген жай бөлшекті
ондық бөлшек түріінде жазуға бола ма?
-
Ондық бөлшек дегеніміз
не?
-
Ондық бөлшектерді қосу
ережесі
-
Ондық бөлшектерді
азайту ережесі
-
Ондық бөлшекті натурал
санға көбейту үшін....
-
Ондық бөлшекті ондық
бөлшекке көбейту үшін...
Дескриптор. Ережелерді
біледі
ҚБ Жарайсың. Өте керемет.
Керемет
|
Топ басшысы
бағалайды
|
Ортасы Тақырыпты
ашу
10
минут
Жеке
жұмыс
Жұптық
жұмыс
|
Ондық бөлшектерді
көбейту үшін:
-
Үтірге мән бермей, ондық
бөлшектерді натурал сандар сияқты көбейту;
-
Шыққан нәтиженің оң жағынан,
екі көбейткіштің үтірден кейін қанша цифр болса, сонша орыннан
кейін үтір айыру керек.
342 * 56=
19 152 54 * 12= 648
Топшамамен жұмыс. (үтір қою
керек)
-
3,42 *56 = 191,52 54* 1,2 =
64,8
-
54 *0,12 = 6,48
-
54 * 0,012 = 0,648
-
54 * 0,0012 =0,0648
-
5,4 * 12 = 64,8
-
0,54 * 12 = 6,48
-
0,054 * 12 = 0,648
-
0,0054 * 12 = 0,0648
-
3,42 * 5,6 =19,152
-
34,2 *0, 56 = 19,152
-
34,2 * 0,056 = 1,9152
-
342 * 0,56 = 191,52
-
342 * 0,0056 = 1,9152
-
0,342 * 0,56 = 0,19152
-
0,342 * 0,056 =0,0 19152
Дескриптор. Ережені біледі..
.(Сәйкестендіру , дұрыс
жауабын табу керек)
-
тапсырма
|
3,81
|
15,808
|
0,611
|
5,2 *
3,04
|
|
+
|
|
0,13 *
4,7
|
|
|
+
|
12,7 *
0,3
|
+
|
|
|
-
тапсырма
|
25,65
|
1,955
|
4,386
|
0,23 *
8,5
|
|
+
|
|
57 *
0,45
|
+
|
|
|
1,02 *
4,3
|
|
|
+
|
Дескриптор. Ондық бөлшектерді
көбейте алады.
ҚБ мұғалім мадақтауы Өте
жақсы. Керемет.Жақсы.
|
Интерактивті
тақта
|
Жұппен
жұмыс
5
минут
|
Ондық
бірліктері бірдей оқушылар жұптасады.
Оқулықпен
жұмыс. Деңгейлік тапсырмаларды таңдайды.
А деңгейінің есептері №
850 Кілегей массасының 0.25-і май. 3.8 кг кілегейде неше кг май
бар? Жауабы 0.95 кг
В деңгейінің есептері №
844 Хоккей қақпасының ені 1.8м. Биіктігі 1.2м хоккей қақпасының
ауданын есепте. Жауабы 2.16 м2
С деңгейінің есептері №
862 Катер А айлағынан 20.4 км !сағ меншікті жылдамдықпен ағысының
жылдамдығы 3.3 км! сағ өзенде ағыспен 2.5 сағ жүзді сонда келесі
айлаққа дейін 16.3 км қалды. Екі айлақтың арасы неше километр?
Жауабы 75.5 км
Дескриптор
-
Есептін қысқаша шартын
жаза алады
-
Өрнекті құрастыра
алады
-
Формуласын біледі
(тіктөртбұрыштың ауданы мен жүру жолы)
-
Ондық бөлшектерді қоса
алады
-
Мәнін
есептейді
-
Өлшем бірліктерін
біледі
-
Жаубын
жазады
ҚБ
Кемпірқосақ. Тақтадағы кемпірқосаққа
күлгін түстен бастап қызыл түске дейін стикерлерін
орналастырады
Қарқын тапсырмасы Ондық
бөлшектеді көбейту амалына есеп құрастыру
|
|