Материалдар / Ашық сабақ "Орманға саяхат"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Орманға саяхат"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі мекеме
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Маусым 2018
466
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы


Тәрбиешінін аты-жөні:

Білім беру салалары: «Таным» , «Шығармашылық»

Бөлімі: Сенсорика.

Тақырыбы: «Орманға саяхат»

Мақсаты:

Білімділік: балаларға таныс геометриялық фигуралар(дөңгелек,шаршы) туралы білімді бекіту,заттар түсіне бағыттала заттарды іріктеп таңдауды үйрету,балалардың түс пен пішін жайлы білімдерін бекіту;

Дамытушылық: қабылдауды,есте сақтауды, көрнекі-бейнелік ойлауды дамыту; көрнекіліктер пайдалана отырып, балалардың ой-өрісін, сөздік қорын дамыту, ұсақ бөлшектерді бауға тағуды орындай отырып, саусақ ұштарының моторикасын дамытуды жалғастыру.

Тәрбиелік: қоршаған ортада бағдарлау тәжірибесін кеңейтіп,талпынушылық пен білуге деген құмарлыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекіліктер мен құрал-жабдықтар: геометриялық фигуралардың суреттері (дөңгелек) бейнеленген карточкалар, түрлі-түсті көбелектер, моншақтар, саңырауқұлақ, жидектер.

Сөздік жұмыс: көбелек, орман, жидектер.

Қос тілділік: гүл-цветок, көбелек-бабочка.

Оқу іс-әрекетінің кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық

Тілек шеңбері:

Кел балалар,күлейік,

Күлкіменен түлейік.

Қабақ шыту не керек?

Көңілді боп жүрейік.



Шаттық шеңберінде тұрып, тілектерін айтады.

Ұйымдастырушылық-ізденістік

Балалар мен сендерге жұмбақ жасырамын тауып көріңдерші:


Тіркеп алған үйлері бар,

Қара тұлпар көшіп жүр. (пойыз)


Олай болса балалар осы пойызбен біз орманға саяхатқа шығайық. Пойызға отыру үшін бізге, балалар билет керек. Ол билеттер менде бар, сендерге билет таратамын, сол билетте бейнеленген пішін түстерін таңдап өз орындарыңа отырасыңдар.


Ал, паравоз баста алға,

Бәрімізді басқар да!

Пш — пш, пш — пш!- біз кеттік

Чуһ-чуһ-чуһ, чуһ-чуһ,

Орманға біз барамыз,

Әсем әнді саламыз.

Бип-бип,пыш-пыш,

Бірте-бірте тез дейміз,

Тез жетуді көздейміз.

Бип-бип, пыш-пыш,

Қызық болды, кеп қалдық,

Енді жайлап тоқтаймыз.

Міне балалар біз пойызбен орманға келіп жеттік.

Қанеки вагоннан түсіп жолға түсіп қыдырайық.

Мына жерде не екен балалар?

Бұл жер көгал екен, бұл жерде түрлі-түсті гүлдер өсіп тұр екен.

-Балалар, гүлдер қандай түсте екен?

-Қызыл, сары, көк,жасыл түстер екен.

(көбелектер ұшып келді)

-Балалар мына жерге көбелектер ұшып келді, қане, үрлейікші көбелекті, көңілдірек ұшсын.

Сөздік жұмыс: көбелектер, гүлдер.

-Балалар, көбелектер шаршады, гүлдерге қонсын.

Орманға саяхатты әрі қарай жалғастырамыз.

Мына жерде су ағып жатыр екен, балалар.

-Бұл судан қалай өтеміз, аяғымыз су болмау үшін?

-Аттап өтеміз.

Қоян құсап секіріп.

(Алдарынан ну орманға кездеседі, жылаған баланың дауысы естіледі)

-Естідіңдер ме, балалар?

-Біреу жылап отырған секілді ме?

-Кім екен жылап отырған?

Бұл Маша екен балалар. Машаны біз қай мультфилмнен кездестіреміз?

Маша орманға жидектер мен саңырауқұлақ теруге келіпті, ол сүрініп құлап себеттеріндегі жидек, саңырауқұлатарын шашып алыпты. Осы жидектерін Машаға жинап берейік.

Саңырауқұлақты бір себетке, жидектерді бір себетке жинап берейік.

Қорбаңдаған аюдың,

Құлпынайы көп екен,

Теріп-теріп алайық,

Себеттерге салайық.

Машаның әлі де көңіл-күйі жоқ сйяқты, неге екенін сұрап білейік.

Балалар, жаңа жидек теріп жүріп құлап қалған кезде Машаның моншақтары үзіліп қалыпты.

Моншақтарын тізіп беруге көмектесеміз бе?

Балалармен жеке жұмыс.

Моншақтарды жіпке тізу.

Балалардың еңбектерін бағалау.

Балалар, сендерге Маша көп-көп рахметін айтып жатыр. Сендердің көп көмектерің тиді Машаға. Маша сендерге ризашылық білдіріп, сендермен бірге ойын ойнағысы келіп тұр.

Қимылды ойын: «Күн мен жаңбыр»

Енді оған ата-әжесінің үйіне баратын жолды көрсетіп, Машамен қоштасайық.




Балалардың жауаптары.



Әр балам өз түстерін тауып вагондарға жайғасады.







Қимыл-қозғалыстар жасайды.




Жалғыз аяқ жолға түсіп жүреді.





Балалардың жауабы.

-Қызыл.

-Сары.

-Көк.


Көбелектерді үрлеп ұшырады.



Балалар бір-бір көбелектерден ұстап қалаған гүлдеріне қондырады.

Өздерінің қандай түсті гүлге қондырғандарын айтады.


Қоян жайлы, аю жайлы тақпақтарын айтады.





Балалар, жидектерді жинап себеттерге салады.







Жеке-жеке балалар жіпке моншақтар тізеді.

Рефлексиялық-түзетушілік

-Балалар біз бүгін пойызға отырып қайда саяхатқа келдік?

-Біз орманда кімді жолықтырдық?

Енді бізде вагондарға отырып тобымызға қайтайық.

Қол ұстасып тұрайық,

Шеңберді біз құрайық.

Көріскенше күн жақсы,

Сау-саламат болайық.


-Орманға.


-Машаны.


Балалар, тәрбиешімен бірге қимылдар жасап, қонақтармен қоштасады.

Күтілетін нәтиже: 
Жасайды: заттарды түстеріне сәйкес орналастыруды;

Түсінеді: қызыл,сары, көк түстер туралы ұғымды;

Қолданады: моншақтарды кезектестіре тізуді.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!