-әрі қарай не болатынына
қызықтыру, белсенділіктерін ояту
-алатын білімінің
пайдалылығына көздерін жеткізу
-білімін, ақпаратты жүйелеуге
үйрету
СТО модулының «Миға
шабуыл» стратегиясы бойынша
интербелсенді тақтадағы 3 топқа арнайы дайындалған есептерді
шығарады.
1-топ: бөлшекті тангенс
альфа арқылы өрнектейді.
2-топ: тепе-теңдікті
дәлелдейді.
3-топ: тепе-теңдікті
дәлелдейді. «Топтан шығып оқушылар
есепті қандай жолмен шығарғандықтарын өздері түсіндіріп кетеді».
Яғни бүгінгі күннің тақырыбы тақтаға жазылып, арықарай оқушылар
есептер шығара бастайды.
Интербелсенді тақтадағы
электронды оқулықтағы негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді
еске түсіре келе слайд бойынша ойларын түйіндеп ары қарай тақырып
бойынша есеп шығара бастайды. Слайд2 Өз ойларын
білдіреді.
Сабақтың түрі: «Керуен-саяхат»
сабағы.
Өткен сабақта үйге қосымша
тапсырма берілген болатынды. Яғни халқымыздың өткен тарихына көз
жібере отырып, ұлттық өнерді, халықтық кәсіпті таныту барысында Ұлы
жібек жолын неліктен «Жібек
жолы» деп атаған екен осы сұрақтың
жауабын тауып дайындалып келуге
тапсырғамын.
-Қане кім дайындалып
келді?
Жауабы:
7 ғасырдан бастап 12-ғасырға
жеткен Ұлы Жібек жолындағы дала кемесі, түйелердің қаз-қатар
тіркесіп, үстіндегі ауыр жүктен белі қайысып, маң-маң басып келе
жатыр. Құмды, шөлді жерлерден қиналмай өтеді. Өйткені ол шаруаға
өте қолайлы, шөлге шыдамды болып келеді. Бір шеті-Үндістан, екінші
шеті-Қытай. Оның ұзындығы 7 мың шақырым болған. Ол заманда Қытай
жібегі осы жолдармен тасылды, сондықтан да «Жібек жолы» деп
аталады. Мұғалім: Ендеше балалар біз бүгін өз
мектебімізден Қытай еліне сапар шегеміз. Ең алдымен әрқайсыларыңа
өз міндеттеріңді бөліп берейін.
« әр топтағы екі оқушыға өз
міндеттері параққа жазылып бөлінеді, оқушылар жауапкершілік алады.
Өз міндеттерін орындауға тырысады »
Керуен басы-керуен бастап
жүретін адам.
Түйекеш-түйелерді жайып,
күтіп бағушы.
Көріпкел-жолды болжап,
бағдарлаушы.
Кірекеш-Керуеншілерге ас
дайындаушы.
Қолдай-керуенді жолшыбай
шапқыншылардан қорғаушы.
Жаушы-қалаға кіруге рұқсат
сұраушы.
Ал енді балалар, елімізден
ұзақ сапарға аттанамыз. Түйекештер түйелерді дайындау үшін мына
тапсырмаларды орындау керек.
1-топ:(2
түйекеш)
-
(sinα+ cosα)²+ (sinα- cosα)² (түйекеш)
-
cosα·tgα+
sinα
(түйекеш)
Осымен түйелеріміз дайын.
Балалар көріпкел алдағы жолды болжады. Ал ендеше «Шаш» (Ташкент)
қаласына жол шығайық. Міне балалар «Шаш» қаласына келдік. Енді
қаладан әртүрлі әшекейлер сатып алу үшін мына есептерді шығаруымыз
керек.
cos²α⁄1-sinα №1.
Сырға
-
1-sin²α №2
Жүзік
-
sin²α⁄1+
cosα №3
Білезік
-
(1- cosα)(1+cosα) №4
Моншақ
Өзіміз олжалы
болдық. Шаш қаласының әміршісі мынандай
тапсырманы орындауды бұйырды.
-
1+
sin²α+ cos²α
-
sinα-sinα·cos²α
Енді
«Сайрам» қаласына барар жолда, көріпкел
алдымыздан қарақшылар шығуы мүмкін деген болжам айтып отыр.
Сондықтан қолдайларға мынандай тапсырма
береміз. №315, №320 111-бет
дәптерге орындайды.
Біз алыс жолдан шаршап
келдік. Жолшыбай күн де ыстық болды, сондықтан кірекеш бізге сусын
берсін. Ас дайын болғанша мына тапсырмаларды орындай
берейік.
-
tg²α-sin²α·
tg²α
-
cos²α+ tg²α· cos²α
-
tg²α·(2 cos²α+sin²α-1)
-
(tgα+ctgα)²-
(tgα+ctgα)²
|