Сабақтың мақсаты: оқушылардың «еңбек», «сыйластық», «ынтымақ» құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту.Міндеттері:ынтамақ, бірліктің адам өміріндегі маңызын түсіндіру;бірлесіп жұмыс істей білу іскерліктерін дамыту;өзара көмекке, достыққа тәрбиелеу. |
|
Сабақ барысы: Сәлемдесу Оқушыларды түгендеуҰйымдастыру кезеңi. 1минутЕртеңгілік шеңбері 1 минутҚол алысып, қәне біз,Достасайық бәріміз.Айтарым бар сендергеТез тұрыңдар шеңберге.Қандай жақсы бір тұру,Достарменен бір жүру!Қандай жақсы дос болу!Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!Топқа бірігу. Күннің бетінен бұлттарды алу арқылы топқа бөліну 1 минут5 Т ережесі 1 минутТыныштық сәтi. 2 минутСу асты патшалығына ойша саяхат. (Оқушылардан шеңбер құрып отыруды, қолдарын тізесіне немесе үстел үстіне қоюды, аяқтарын айқастырмауды өтініңіз. Арқаларын тік ұстауын қадағалаңыз. Жайлы, баяу музыка қойыңыз).Мұғалім: Көзіңізді жұмыңыз және бірнеше рет терең тыныстаңыз; денеңізді босатыңыз. Бірнеше секундтан соң теңіз түбіне саяхат жасаймыз.Теңіз жағасымен келе жатқаныңызды елестетіңіз. Толқындардың жеңіл шалпылына, шағалалардың шуылына құлақ түріңіз. Жалаң аяқтарыңызбен құмды сезініңіз. Шалғайдан қара нүкте көріп тұрсыз: ол жақындаған кезде дельфин екенін түсіндіңіз. Ол сізді теңіз түбіне алып кету үшін келді. Ол өте әдепті жәндік, сізді шыдамдылықпен күтіп тұр. Жайлап оның арқасына отырыңыз, мықтап ұстап, жолға шығыңыз. Дельфиннің арқасында жайланып отырып, өзіңді қауіпсіз сезіну, су астында жүзу қандай керемет. Жан-жағыңызға қараңыз: мұнда кемпірқосақ тәрізді арлы-берлі жарқырай қалқыған әсем балықтар қаншама. Теңіз түбіне бойлаған сайын айнала қалайша өзгереді, суда тербелген қаншама ғажайып балдырлар. Қараңызшы, қандай орасан зор балықтар, ал енді анау жаққа көз тастаңыз... бұл орасан зор сегізаяқ. Су асты неткен қызықты әрі ғажап әлем. Сіз бір нәрсені байқадыңыз ба? Мұнда неткен тұңғиық, толық тыныштық. Осы тыныштық күйде болыңыз.(Мұғалім бірнеше секунд үнсіз қалады).Ал қазір жоғарыға, өз әлемімізге кері қайтуға дайындалыңыз. Айналаға жіті қараңыз. Ғажап түстерге тағы бір рет қараңыз және тыныштыққа құлақ түріңіз. Осындай тыныштық сізге самалдай әсер береді. Енді дельфин кері қарай жолға шықты. Сіз су бетіне шықтыңыз, жағаға жақындадыңыз. Дельфиннің арқасынан түсіңіз, оны сипалаңыз және осындай ғажап саяхатқа апарғаны үшін ризашылық білдіріңіз. Сыныпқа оралыңыз және өз орныңызға келіңіз. Бірнеше секундтан соң көзіңізді ашыңыз, осы түйсінген тыныштықты өз бойыңызда сақтауға тырысыңыз. Рахмет, тыныштық сәтінен қандай әсер алдыңдар? | Ресурстар: оқулықПлакат ,маркер,топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар,стикер
Шаттық шеңбері
1-топ: Ынтымақ2-топ: Татулық3-топ: Бірлік
5 Т ережесін еске түсіру
Аудиомузыка
|
Үй тапсырмасын тексеру. 7 минут«Мақтаншақ жолбарыс» әңгімесін сахналауЖолбарыс бұлбұлдан не үшін кешірім сұрады?Сендерде осындай жағдай болды ма? | Сабақ барысын талқылау:
|
Электронды оқулықтан ребус шешу. 2 минут«Жұмыла көтерген жүк жеңіл» | Тақырыпты ашу, талқылау |
Әңгiмелеу (сұхбат). 7 минутМ.Төрежановтің «Көп біріксе - береке» әңгімесін электронды оқулықтан тыңдау1-топ:М.Төрежановтың «Көп біріксе – береке» әңгімесін оқу2-топ: Оқылған әңгіме бойынша түсінік айту3-топ: Берілген сұрақтарға жауап беруМектеп жанындағы ағаштардың ну орманға айналуының себебі неде деп ойлайсыңдар?«Көп біріксе - береке» дегенді қалай түсінесіңдер?Көпшілікпен бірге еңбектенген ортақ істерін туралы естеріңе түсіріп, айтып көріңдер. | Сұрақтарға жауап беру
Топпен жұмыс |
Дәйек сөз. 2 минут«Келісіп істесе, көп іс бітеді» Құтып1. Дәйексөзден не түсіндіңдер?2. Сыныптастарыңмен жасаған ортақ істеріңнің нәтижесін көргенде қандай көңіл күйде болдыңдар? | Дәйексөзді талқылауДәптерге жаздыру |
Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. 10минут1-топ: Суретке қарап, әңгіме құрастыру.«Ортақ іс табысы» тақырыбына постер қорғау2-топ: Сурет бойынша сахналау3-топ: Бірлік, ынтымақ тақырыбында мақал-мәтелдер арқылы үй құрастыру | Топпен жұмыс |
Топпен ән айту. 2 минут«Бала тілегі» Сөзі: С.МолдасанұлыӘні: Ф.Жолдасова | Электронды оқулықпен бірге ән айту |
Үй тапсырмасы. 1 минутМ.Мақатаевтің «Анам маған...» өлеңін жаттау. №15 сабақ 78 бет | Күнделіктеріне жазып алу |
13. Соңғы тыныштық сәті. 1 минут. Баяу әуен қойылады. Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. «Сүйіспеншілік, сүйіспеншілік бар жерде, сүйіспеншілік, сүйіспеншілік» бүкіл әлемде. | АКТ-ны пайдалану. |
Бағалау. 2 минут. Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларлы мадақтау.
| Стикерге сабақ туралы өз ойларын жазады. |