Материалдар / Ашық сабақ .Өсімдіктердің бөліктері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ .Өсімдіктердің бөліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
420
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспарының шаблоны

ПәнҰзақ мерзімТірі табиғатМектеп: №136
Күні:Мұғалімнің есімі:
Сынып :1Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы; Өсімдіктердің бөліктері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сəйкес)1.2.1.2.Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар1. Өсімдіктердің әр түрлі бөліктерден (тамыр,сабақ,жапырақ,тұқым,жеміс,гүл) ажырата алады.Өсімдіктердің әр түрлі бөліктерін атайды.Көптеген оқушылар; 1.Өсімдіктердің негізгі бөліктерінің қызметін тұсінеді.Кейбір оқушылар; 1.Өсімдіктердің негізгі бөліктерінің маңызын түсіндіреді.
Бағалау критерийіӨсімдіктердің негізгі мүшелерін (тамыр,сабақ,жапырақ,жеміс,гүл )атайды
Тілдік мақсаттарОқушылар:Өсімдіктердің негізгі бөліктерін атайды


Негізгі сөздер мен тіркестер ( пәнге арналған сөздік және терминология)


Ағаш,бұтақ,жапырақ,гүл,тұқым,сабақ,тамыр.,


Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер


Талқылауға арналған сұрақтар-Өсімдіктің адам өміріне қандай пайдасы бар?-Өсімдіктің негізгі мүшелерін ата














Құндылықтарды дарыту1.Топтық жұмыс барысында қарым-қатынас жасау қабілеттерін арттыру2.достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету3.жауапкершілікті сезіну





Пəнаралық байланысСергіту сәті арқылы дүниетану пәнімен байланыстырамын



АКТ қолдану дағдыларИнтербелсенді тақта
Бастапқы білімӨсімдіктердің тірі табиғат екенін біледі
Cабақ жоспары
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың басы

Психологиялық ахуал1.Балалар бір-біріне эмоция білдіре тұрып гүл сыйлайды





2.Оқушыларды топқа бөлемін;1топ-Бұталар2топ-Ағаштар3топ-Шөптер























Сабақтың ортасы























3.Ұжымдық жұмыс2.Суреттердің қиындысын бере отырып және оны құрастыра отырып,сабақтың тақырыбын ашамын.

3.Жұптық жұмыс-Суретке мұқият қараңдар,өсімдіктің тамыры мен сабағын суреттеңдер-Өсімдіктің жапырағы мен сабағын табыңдар.-Өсімдіктің жапырағы мен гүлін табыңдар

4.Сергіту сәтіТербеледі ағаштар,Алдымнан жел еседі.Кіп-кішкентай ағаштар,Үп-үлкен боп өседі.

5.Жеке жұмыс:-Әр жемістің атауын суретпен байланыстырып сызады және оларды бояйды..6..Қалыптастырушы бағалауТапсырмаСуретке мұқият қара. Өсімдік мүшелерінің атауын сөздің бастапқы әріптерімен жазып көрсет:Үлгі: тамыр – Т, сабақ –С, жапырақ –Ж, гүл –Г, Жеміс –ж..















Жұмыс дәптер







ДескрипторБілім алушы- өсімдіктің негізгі мүшелерін анықтайды және әр қайсысын бас әріптермен белгілейді.



Сабақтың соңы
Кері байланыс1.Сонымен өсімдіктің бөліктері қандай екен?2.Өсімдіктің жер астындағы мүшесі қалай аталады екен?3.Өсімдіктер қандай табиғатқа жатады екен?











Саралау – Сіз оқушыларғақандай тəсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?.Қабілеті жоғары оқушыға тапсырма беремін.Бос орынға тамыры,сабағы,жапырағыжәне гүлі бар өсімдіктің суретін салады. Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Оқушылар жаңа тақырыпты түсінгенін сабақ соңында тақтадағы ағаш суретіне қызыл жапырақ,сары жапырақ,жасыл жапырақ ілу арқылы білдіреді. 1.Жасыл түсті жапырақ-түсіндім2.Сары түсті жапырақ-әлі де білгім келеді3.Қызыл түсті жапырақ-түсінбедімДенсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау. Қарындашты ұқыпты пайдалануын қадағалау.



Ақпараттық-коммуникациялықтехнологияларды қолдану

Рефлексия. .








Жалпы баға
Қандай екі нәрсе табысты болды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)12Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)12Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!