1-тапсырма.Мәтінмен
жұмыс. Түртіп алу әдісі. Терминдерді,
қажетті мәліметтерді дәптерге түртіп
отыру.
Бағалау
критерийі. Неке және отбасы ұғымдарын
талдайды; Дескриптор
Неке,отбасы ұғымдарына толық
тоқталады
Мәтіннен некеге тұру және
некені тоқтату шарттарымен танысады
Топта некеге тұру және некені
тоқтату шарттарын анықтайды
Қ/Б «Бутерброд»
әдісі
Жұппен
жұмыс
2-тапсырма. Сәйкестендіру
кестесі Төменде берілген сөздерді
қажетті бағанға орналастыр. Некеге тұру шарттары: Некеге тұруға жол
берілмейтін жағдайлар: Некені тоқтату:
Кілт
сөздер:
некені бұзу, бір жынысты
адамдар, некелі адам, жақын туыс, асырау алушылар, асырап
алынғандар, кейде жағдайларда 16 жас, сот шешімімен жүйке ауруына
шалдыққан адам, ерлі-зайыптының бірінің өлімі, 18 жасқа толған,
ерлі-зайыптының бірінің өмірден өткенін соттың
хабарлауы
Бағалау
критерийі.
Некеге тұру және тоқтатылу
шарттарын ажыратады;
Дескриптор
Некеге тұру және тоқтатылу
шарттарын көрсете алады.
Некеге тұру және некені
тоқтату шарттарын анықтайды.
Некеге тұру және некені
тоқтату шарттарын жазып көрсетеді.
Қ/Б. «Бутерброд»
әдісі
Жеке
жұмыс 4
мин.
3-тапсырма. Жалған –
ақиқат
Р.с
|
Мәтін
|
Ақиқат
|
Жалған
|
|
Ортақ бала туған кезде неке
қиюды (ерлі-зайыпты болуды) мемлекеттік тіркеу орны бойынша
тіркеуші органдар неке (ерлі-зайыптылық) жасын төрт жылдан аспайтын
мерзімге төмендетеді
|
|
|
|
Соттың заңдық күшіне енген
шешімі бойынша олардың біреуі болса да психикалық ауруы немесе
ақыл-есі кемдігі салдарынан әрекетке қабілетсіз деп танылған
адамдардың арасында жол
берілмейді.
|
|
|
|
Бір жынысты адамдарға неке
қиюға жол беріледі.
|
|
|
|
Неке (ерлі-зайыптылық)
ерлі-зайыптылардың біреуі қайтыс болуы, сондай-ақ сот оны қайтыс
болды деп жариялауы немесе хабар-ошарсыз кеткен деп тануы
салдарынан
тоқтатылмайды
|
|
|
|
Некені (ерлі-зайыптылықты)
бұзу кезінде ерлі-зайыптылардың арасында ортақ мүлікті бөлуге,
еңбекке қабілетсіз жұбайын, сондай-ақ кәмелетке толмаған балаларын
күтіп-бағуға қаражат төлеуге қатысты туындайтын даулар ішкі
прокуратурада
қаралады.
|
|
|
Рефлексия
«Көз» - Бүгін мен сабақта не
көрдім, оқып білдім?
«Қол» - Топтық жұмыста қандай
жұмыстар жасадым?
«Жүрек» - Көңіл-күйім қандай
болды?
|