Сабақтың мақсаты: Өзімшіл болмауға, тәртіпті көпшіл, қауылшыл болуға тәрбиелеу. Сабақтың біліктілігі: Адам болуға тәрбиелеу.Сабақтың дағдылығы: Өзін ғана ойламай, көпшіл болуға тәрбиелеу | Сабақтың көрнекілігі: Әр түрлі суреттер. Күн плакат, қанатты сөздер. |
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңіа) оқушылармен сәлемдесу, түгелдеуә) оқушылар назарын сабаққа аударуб) Тыныштық сәті-Балалар ыңғайланып отырып алыңдар да, терең дем алыңдар.Көздеріңді жұмыңдар.Өз денелеріңізді сезініңіздер және бос ұстаңыздар. Дене демалады,сана сезім сергиді.Өз денелеріңізді көз алдыңызға елестетіңіз...Басыңыздан бастап,аяғыңыздың ұшына дейін... Біз жақсы мен жаманның не екенін ажыратып,бойымыз жеңілдеп қалғандай.Бейне бір ақ түсті көбелекке ұқсап, ұшатын қанат пайда болғандай. Айналаға көз салсақ,тек қана әдемі, жақсы заттарға көзіміз түседі.Құлпырған гүлдер, оның маңында жақсы балалар...Олардың әрқайсысының жүзінде күлкі ойнайды. Жер бетіндегі барлық тірі зат біздерге:«Жақсы бала бол!» деп сыбырлағандай болады.Ал төбемізден нұр шашқан алтын күн бізге:«Жақсы болу өзіңнен»,деп қарайды.Ия,ия шынында да,көбелектер секілді әдемі болып,тек қана әдемі жерде жүру керек екен-ау!Біз барлығымыз да жақсы екенбіз ғой!Жақсы болу өзімізден екенін біз де сезінгендейміз. Ал,енді «бір,екі,үш»деп,бұрынғы қалпымызға келейік. |
Оқушылар көңіл күйін көтеру мақсатында |
2. Үй тапсырмасын тексеру |
|
Әңгімелесу мәтінді әңгімелеп беру Жаңа сабақ: Өзімшілдік пен көпшілідік.Кіріспе әңгіме.Өзімшіл бала қандай болады?Көпшіл бала қандай болады?Әр бір оқушыдан жеке – жеке пікірлерін сұрау. Олардың ойларын білу. Тақтаға мына сөздер жазылады. Өз басының пайдасын ойлау, бауырмалдық, ақкөңілділік, басқалармен санаспау, өз қамын ойлау, белсенді, жомарттық, өркөкіректік, менмендік тәкаппарлық, қауымшыл. Күннің шуағы түспейтін сөздер. Өз басының қамын ойлау, басқалармен санаспау, өз қамын ойлау, өркөкіректік, менмендік, тәкапарлық. Бұл сөздерді күннің астынан аламыз. Бізге күндей нұрын шашып, осы өзін - өзі тану пәнін сыйлаған бірінші ханым Сара Алпыс қызы Назарбаеваның туған күні. Ол кісі жетімдерге, әсіресе тасталған балаларға өте жақын қамқор болғанын, соларға арнап мектептер, интернаттар салдырып жатқандығы туралы айту.Болмағын кекшіл, болсайшы көпшіл Абай Осы мақалды қандай ұғым беретінін балалардан сұрау.Қорытынды: Көпшіл болуға, кекшіл болмауға, өз қамын ойламай, басқаның да қамын ойлау, жомарт болуға, жолдасына көмек беруге әзір тұруға бір сөзбен адам болу керен екенін оқушылар түсіну. Балалар бүгінгі сабақ ұнады ма? | Оқушылар әңгімелеп, жаңа тақырыптың мазмұнын талдайды. |
Дәйексөзге тоқталу | Халық мақалы |
Шығармашылық жұмыс:
| Оқушылар тапсырмаларды орындайды |
Топпен ән айту
| Әнді ерекше көңілмен айтып,сергиді |
Дәптермен жұмыс: дәптерде тапсырмаларды өз беттерінше орындайды.
| Дәптердегі тапсырмаларды мұғалімнің көмегімен орындайды |
Үй тапсырмасы: Мәтінді оқып түсінік айту
| Күнделіктеріне жазады. |
Соңғы тыныштық сәті:Балалар,тыныштық сақтап,үнсіз,қолымызды жүрегімізге қойып,жүрегімізді тыңдап көрейікші. Жүрек әр түрлі сезімдерге толы. Олардың арасында жанашырлық,қамқорлық,аяушылық сезімдері басым екенін сезініңдер. Сездіңдер ме,сезген болсаңдар, сендердің жүректерің жылы да мейірімді. Олай болса,сендер де көп қайырымды істер жасап, қамқорлық көрсете аласыңдар.
| Оқушылар көздерін жұмып демалады. |