Материалдар / Ашық сабақ "Пайыз"

Ашық сабақ "Пайыз"

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары ретінде қолдануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
735
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: МатематикаҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.4А ПайызКүні:20.05.2017ж.Сынып: 5АМектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыПайыз
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.1.1.16 пайыз ұғымын меңгеру;5.1.2.33 бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру;
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Пайыз ұғымын және пайыз белгісін біледі.Көптеген оқушылар:. Бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыра алады.Кейбір оқушылар:. Санның пайызын таба алады.
Бағалау критерийлері
  • Пайызды жай және ондық бөлшекпен жазады, түсіндіреді.
  • Берілген бөлшектің % табады.
  • Берілген өлшем бірліктерінің % табады.
  • Заттың бөлігі бойынша % табады.


  • Тілдік мақсаттар

  • «%» пайыз белгісін айтады.
  • Жай және ондық бөлшектерді жазады, айтады.
  • Санды пайызбен айтады.
  • Құндылықтарға баулу.

    Экономкалық өсу- бұл біздің ең маңызыды міндетіміз, Қазақстан өңірлік және жаһандық бәскеге қабілеттілігі осыған тікелей байланысты.Біздің басты міндетіміз- өндірісті, білім мен ғылымды біріктіру, иновациялық индустриялық кластерлерді дамыту.
    Пәнаралық байланыстарГеография, химия, физика
    Алдыңғы білім

    Сандардың арифметикалық ортасын, модасын, өзгеріс ауқымын, медианасын таба біледі.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы5 мин

    Сабақ басында:Оқушылардың зейінін шоғырландыруға: Ертеңгілік шеңберіҚол алысып, қәне біз,Достасайық бәріміз,Айтарым бар сендерге,Тез тұрыңдар шеңбергеҚандай жақсы бір тұруҚандай жақсы дос болу.Оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын анықтап алуға:Топтарға сұрақ.Ой қозғау.1. Жай және ондық бөлшектер дегеніміз не?2. Сандардың арифметикалық ортасын қалай түсінесіңдер?3. Шаманың модасы дегеніміз не?4. Өзгеріс ауқымын қалай есептейміз?5. Медиана дегеніміз не?6. % мына белгі қандай ұғымның белгісі?



















    Интербелсендітақта
    Сабақтың ортасы25 мин

    Пайыз ұғымын білу.Пайызды бөлшекпен натурал санмен жазуды түсінеді.Бөлшекті, натурал сандарды пайызбен жазуды түсінеді бөлігін қолдана алу.«Ойлан бөліс» топтық жұмыс.1-топ № 1546 пайыздарды ондық бөлшекпен жазыңдар. 1% ; 6% ; 10% ; 25%; 50%; 75%; 120%; 170%;Дискриптор 1) Санды пайызбен жазады. 1 2) Пайызды жай бөлшекпен жазады. 1 3) Пайызды ондық бөлшекпен жаза алады. 1№ 1554 1) Пайыздарды жай бөлшекпен жазыңдар.15%; 6,4%; 35%; 116%; 105%; 220%.2) Бөлшектерді процентпен жазыңдар.; ; 0,05; 0,74; 1; 1; 2 Дискриптор 1) Пайызды жай бөлшекпен жазады. 1 2) Бөлшектерді пайзбен жаза алады. 12- топ №1547 Бөлшектерді пайызбен жазыңдар.1); ; ; ; ; 3) 0,1; 0,01; 0,08; 1,6.

    2) ; ; ; ; ; 4) 0,91; 1,5; 2; 2,7; 3,2 Дискриптор1) Жай бөлшетерді пайызбен жазады. 1 2) Ондық бөлшктерді пайызбен жпзады. 1№ 1555 1) Шеңбердің радиусы оның диаметрінің неше пайызын құрайды? 2) Квадраттың қабырғасының ұзындығы оның периметрінің неше пайызын құрайды? Дискриптор 1) Шеңбер сызады радиуысын, диаметрін табады. 1 2) Бөлшекпен жазады. 1 3) Бөлшекті пайызбен жазады. 1 3- топ № 15481) 1 метрдің 1%-ы, 7%-ы, 40%-ы неше сантиметр?2) 1 центнердің 1%-ы, 15%-ы, 75%-ы неше килограмм?3) 1килограмның 1%-ы, 3%-ы, 10%-ы неше грамм? Дискриптор 1) Өлшем бірліктерін түсінеді. 2 2) Пайызды бөлшекпен жаза алады. 2 3) Өлшем бірліктерімен жазады. 2














    Интербелсендітақта,

    ОқулықАлдамұратова Т.А

    Үлестірмелі карточка



    Сабақтың соңы5 минБағдаршам әдісі.1) Пайыз белгісін білдік пе?2) Бір пайыз жүзден бір бөлік екенін түсіндік па?3) Пайызды бөлшекпен натурал санмен жаза аламыз ба?4) Бөлшекті, натуал сандарды пайызбен жаза аламыз ба?Бағдаршам көзі
    Қарқын.

    Қабілеті орта оқушыларға есеп.Бір бүтіннің 1) -і; 2) -і; 3) -і неше пайыз?



    Қабілеті жоғары оқушыларға есеп.Ормандағы 800 ағаштың 25%-шырша, 45% -ы қарағай ағаштары. Орманда неше қарағай, неше шырша ағашы бар.
    Дискрипторлар.Бағдаршам көзіСабақ барысында оқушылар қауіпсіздік техникасы ережелері мен тазалыұ-гигеналық талаптарды сақтайды. Оқу құралдарын тек қажетті жағдайда ғана пайдаланады.
    Келесі сабаққа тапсырма







    № 1549





    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ