Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы







    Құрметті әріптес!

        Қазақстан Республикасының «Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы» заңына сәйкес авторлық құқық заңмен қорғаланатынын ескертеміз. Сатып алған ҚМЖ – ны тарату туралы факт анықталған жағдайда әкімшілік  айыппұл салынады.

    «USTAZ tilegi» ғылыми әдістемелік орталығының әкімшілігі

     

    №472 бұйрығы бойынша жасалған ҚМЖ келесі бетте

    Бұл ҚМЖ ust.kz сайтында жасалынған.  «USTAZ tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығының сайтынының ҚМЖ бөлімінде кез-келген пән, кез-келген сынып бойынша ҚМЖ және презентацияны жүктеп ала аласыз. Ол үшін сілтеме арқылы өтіңіз.

    https://ust.kz/qmg









































    Lesson Plan1

    Theme of the lesson:

    Unit:8


    Teacher’s name:


    Date:


    Grade:8

    Number present: absent:

    Theme of the lesson:

    Food and drink. Vocabulary: foods and drinks

    Learning objectives(s) that this lesson is contributing to:

    8.S7 use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a range of general topics, and some curricular topics

    Lesson objectives:

    All learners will be able They will learn about food and drinks

    They will talk about different habits or lifestyle.

    They will share their ideas connected with healthy/unhealthy food.

    Value link:

    Be friendly, respect each other.

    Plan:

    Part of the lesson/Time

    Teacher’s activity

    Student’s activity

    Assessment

    Resources

    Beginning of the lesson

    Warming-up


    3 min.


    Organization moment:

    1.Greeting.

    Ask about the weather.


    The aim: To develop Ss speaking skills and create friendly atmosphere

    Efficiency: By telling the wishes they show their appreciations .

    At the organization moment T tries to award active Ss. «The praise» method is used to evaluate Ss with phrases like:

    “Good job!

    Well done!”

    CD player

    Microphone

    cards

    Pre-learning

    «Brainstorming» method


    5 min.


    T puts on the board a poster with words: Food and drinks.

    T gives Ss 2 min to write down all the words connected with them.

    In differentiation part «Discussion» method was used to check up student’s vocabulary knowledge.


    After that T introduces the aim and theme of the lesson.


    Ss look at the board and start to write all the words connected with the food and drinks.

    Aim: Revise the previous lessons material. Find out how much do they remember.


    Efficiency: Ss refresh their mind before starting new theme.

    Descriptor:

    -know the meaning of the words

    - collect related vocabulary

    - know vocabulary of previous lesson.


    Total: 1point


    Praise Ss who has more cards and could name the cards.

    Whiteboard


    Cards


    Student’s book

    Middle of the lesson

    Presentation part.


    8 min.


    «Vocabulary builder» method is used to open up the theme of the lesson.

    T asks Ss to listen exercise 1 on page 87 and T asks to listen and repeat.


    Ss open their books on page 87 and write down new words.

    Practice the pronunciation.

    Try to remember them and find out the translation


    Descriptor:

    -can spell the word

    -can use them



    Total: 1point


    Whiteboard

    Student’s book

    Flashcards

    «Memory quiz »

    T gives 2 min to remember new words.


    Ss revise the list of new words connected with sport


    T praise active Ss with phrases such as: “Good job!

    Well done!” “One more time, please”

    Whiteboard

    Student’s book

    Poster



    11 min.



    T gives exercise 2,p 87. New words. Listen and repeat key phrases.

    T asks Ss to answer the questions.

    Aim: work new vocabulary

    Efficiency:

    To develop Ss critical thinking skills and find out new words

    Differentiation: «Verbal support» method is used to help Ss use new words in the sentences.



    Ss listen and repeat new phrases.

    Write down new words.

    Answer the question in exercise 2, page 87

    Descriptor:

    -use phrases

    -work with new grammar

    -make up sentences



    Total: 1point


    Whiteboard Student’s book Poster



    8 min.

    T presents new words. Give explanation.

    T gives exercise 3 on page 87 answer the question.

    Aim: improve writing

    Efficiency:

    To develop Ss writing skills and use new vocabulary Differentiation: «Verbal support» method is used to help Ss use new words in the sentences.

    Ss use new words and answer the question given in exercise 3.


    Descriptor:

    -can use active vocabulary

    -answer the question


    Total: 1point


    Whiteboard Student’s book Poster



    5 min



    “Iwould eat_____” task.

    T asks Ss to use the given structure and practice speaking

    Aim: enlarge vocabulary knowledge

    Efficiency:

    Ss use new vocabulary and practice it with groupmates.

    Differentiation: «Change the pair» game is used to develop their speaking and listening skills.

    Ss use new phrases and grammar material and practice speaking.

    Ss speaks about food and drink they would like to eat.


    Descriptor:

    -know new words-1point.

    -can give advice -1point.

    Whiteboard

    Student’s book

    End of the lesson.


    Reflection



    Individual work:

    5 min.

    The Ladder method was used as a reflection. T asks Ss to

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Рустемова Гаухар Дуйсеновна
    04 Мамыр 2024
    248
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Past Simple tense

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Past Simple tense

    Материал туралы қысқаша түсінік
    use infinitive forms after a limited number of verbs and adjectives; use gerund forms after a limited variety of verbs and prepositions; use some prepositional verbs and begin to use common phrasal verbs on a growing range of familiar general and curricular topics
    Материалдың қысқаша нұсқасы







    Құрметті әріптес!

        Қазақстан Республикасының «Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы» заңына сәйкес авторлық құқық заңмен қорғаланатынын ескертеміз. Сатып алған ҚМЖ – ны тарату туралы факт анықталған жағдайда әкімшілік  айыппұл салынады.

    «USTAZ tilegi» ғылыми әдістемелік орталығының әкімшілігі

     

    №472 бұйрығы бойынша жасалған ҚМЖ келесі бетте

    Бұл ҚМЖ ust.kz сайтында жасалынған.  «USTAZ tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығының сайтынының ҚМЖ бөлімінде кез-келген пән, кез-келген сынып бойынша ҚМЖ және презентацияны жүктеп ала аласыз. Ол үшін сілтеме арқылы өтіңіз.

    https://ust.kz/qmg









































    Lesson Plan1

    Theme of the lesson:

    Unit:8


    Teacher’s name:


    Date:


    Grade:8

    Number present: absent:

    Theme of the lesson:

    Food and drink. Vocabulary: foods and drinks

    Learning objectives(s) that this lesson is contributing to:

    8.S7 use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a range of general topics, and some curricular topics

    Lesson objectives:

    All learners will be able They will learn about food and drinks

    They will talk about different habits or lifestyle.

    They will share their ideas connected with healthy/unhealthy food.

    Value link:

    Be friendly, respect each other.

    Plan:

    Part of the lesson/Time

    Teacher’s activity

    Student’s activity

    Assessment

    Resources

    Beginning of the lesson

    Warming-up


    3 min.


    Organization moment:

    1.Greeting.

    Ask about the weather.


    The aim: To develop Ss speaking skills and create friendly atmosphere

    Efficiency: By telling the wishes they show their appreciations .

    At the organization moment T tries to award active Ss. «The praise» method is used to evaluate Ss with phrases like:

    “Good job!

    Well done!”

    CD player

    Microphone

    cards

    Pre-learning

    «Brainstorming» method


    5 min.


    T puts on the board a poster with words: Food and drinks.

    T gives Ss 2 min to write down all the words connected with them.

    In differentiation part «Discussion» method was used to check up student’s vocabulary knowledge.


    After that T introduces the aim and theme of the lesson.


    Ss look at the board and start to write all the words connected with the food and drinks.

    Aim: Revise the previous lessons material. Find out how much do they remember.


    Efficiency: Ss refresh their mind before starting new theme.

    Descriptor:

    -know the meaning of the words

    - collect related vocabulary

    - know vocabulary of previous lesson.


    Total: 1point


    Praise Ss who has more cards and could name the cards.

    Whiteboard


    Cards


    Student’s book

    Middle of the lesson

    Presentation part.


    8 min.


    «Vocabulary builder» method is used to open up the theme of the lesson.

    T asks Ss to listen exercise 1 on page 87 and T asks to listen and repeat.


    Ss open their books on page 87 and write down new words.

    Practice the pronunciation.

    Try to remember them and find out the translation


    Descriptor:

    -can spell the word

    -can use them



    Total: 1point


    Whiteboard

    Student’s book

    Flashcards

    «Memory quiz »

    T gives 2 min to remember new words.


    Ss revise the list of new words connected with sport


    T praise active Ss with phrases such as: “Good job!

    Well done!” “One more time, please”

    Whiteboard

    Student’s book

    Poster



    11 min.



    T gives exercise 2,p 87. New words. Listen and repeat key phrases.

    T asks Ss to answer the questions.

    Aim: work new vocabulary

    Efficiency:

    To develop Ss critical thinking skills and find out new words

    Differentiation: «Verbal support» method is used to help Ss use new words in the sentences.



    Ss listen and repeat new phrases.

    Write down new words.

    Answer the question in exercise 2, page 87

    Descriptor:

    -use phrases

    -work with new grammar

    -make up sentences



    Total: 1point


    Whiteboard Student’s book Poster



    8 min.

    T presents new words. Give explanation.

    T gives exercise 3 on page 87 answer the question.

    Aim: improve writing

    Efficiency:

    To develop Ss writing skills and use new vocabulary Differentiation: «Verbal support» method is used to help Ss use new words in the sentences.

    Ss use new words and answer the question given in exercise 3.


    Descriptor:

    -can use active vocabulary

    -answer the question


    Total: 1point


    Whiteboard Student’s book Poster



    5 min



    “Iwould eat_____” task.

    T asks Ss to use the given structure and practice speaking

    Aim: enlarge vocabulary knowledge

    Efficiency:

    Ss use new vocabulary and practice it with groupmates.

    Differentiation: «Change the pair» game is used to develop their speaking and listening skills.

    Ss use new phrases and grammar material and practice speaking.

    Ss speaks about food and drink they would like to eat.


    Descriptor:

    -know new words-1point.

    -can give advice -1point.

    Whiteboard

    Student’s book

    End of the lesson.


    Reflection



    Individual work:

    5 min.

    The Ladder method was used as a reflection. T asks Ss to

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Шет тілі Барлық материалдар 8 сынып
    04.05.2024
    248
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Рустемова Гаухар Дуйсеновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации