Материалдар / Ашық сабақ Қ Сәтбаев 10 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Қ Сәтбаев 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2022
331
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

Айымжан жалпы орта білім беретін мектебі

Пәні:

Қазақ әдебиеті

Бөлім:

Қазақтың Қанышы

Педагогтің аты-жөні:

Кокышев Саркен Серикович

Күні:

16.11.2022 ж.

Сынып: 10

Қатысушылар саны: 6

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы:

М. Сәрсеке «Қаныш Сәтбаев» роман-эссе. «Сібір шамшырағында»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау

Сабақтың мақсаты

М.Сәрсекенің «Қаныш Сәтбаев» шығармасындағы кейіпкерлер жүйесін жинақтап және даралап талдау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Сабақтың басы

Өткен білімді еске түсіру




















Шаттық шеңбері арқылы оқушылардың топпен жұмысқа дайындығын тексеріп, топқа бөлу



Үй жұмысын тексеру

1.Қ. Сәтбаев туралы не білесіңдер?

2.«Қ. Сәтбаев» роман-эссе авторы Медеу Сәрсеке туралы қандай ақпарат білесіздер?










Қ. Сәтбаев жайлы видеоролик көрсетіп, кейіпкер жайлы анықтама беремін

Кейіпкер- көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам, әдеби образ.

Жинақтау- әдеби тип жасау әрекеті. Көркем шығармадағы жинақтау-тип,даралау-мінез.

Типтендіру- суреткердің іс жүзінде өмір шындығын өз дүниетанымы тұрғысынан белгілі бір уақыт пен кеңістікке, әлеуметтік орта мен дәуірге сай талғап-тануы, таңдап іріктеуі және жинақтауы, сол арқылы өзі жасап отырған көркем бейнені сомдауы, тұлғаландыруы,даралауы болып табылады.






Сұрақтарға жауап береді.

Тақырыпты ашады

















ҚБ: өз ойын дұрыс мағынада білдіріп,талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру



10-сыныпқа арналған «Қазақ әдебиеті» оқулығы, «Мектеп» баспасы.

https://adebiportal.kz/web/viewer.php?file=/upload/iblock/ec0/ec0412874eaba5bb818c2105b169919c.pdf&ln=kz

М.Сәрсеке «Қаныш Сәтбаев» роман-эссе



Сабақтың ортасы










1 тапсырма«Дұрыс- Бұрыс»

«Сібір шамшырағында» бөліміндегі кейіпкерлерді анықта.

Кейіпкер

Дұрыс

Бұрыс

М.А.Усов



Қаныш Сәтбаев



В.И. Шумилов



Мұрат Зейінұлы



Екатерина Филимоновна



Әбдікәрім Жәмінұлы




2 –тапсырма «FILA толтыру» әдісі

«Сібір шамшырағында» бөліміндегі негізгі кейіпкерлер кімдер?

Үзінді негізін басшылыққа ала отырып, «FILA толтыру» әдісі арқылы Қ. Сәтбаевтың бейнесін ашыңдар

Математикадан бұдан екі жыл бұрынғы тиянақты әзірлігін ұмыта қойған жоқ-ты. Бұрын-соңды білгенін қайыра пысықтады. Содан бір күні профессор В.И. Шумиловтың алдына келген. Көңілінде қобалжу бар. Өйткені бұл кісінің одағай қылықтары жайында алуан қауесеттер естіген... Шынында солай болды. Үстінде қазақы күпі киіп, елтірі тымағын қолтығына қысқан, кең қоныш саптама етігімен айнадай жылтыр паркетті тосырқағандай жасқана басып (емтихан ұстаушының оқшау киімінің өзі-ақ «Мынау жабайы далалыққа мұнда не бар?» дегізгендей күпір ой туғызған), алдына имене кірген ашаң өңді, жүдеу жігітке мате­матика профессоры одырая бір қарап, дереу алгебралық теңдеу құрай бастады, екі белгісізді қарапайым есеп. Қаныш қиналған жоқ, оп-оңай қағып тастады. Профессор «Әй, мынау, түйеден түскендей түземдік киргиз қайтеді, ей?» дегендей таңданыспен сынақ тапсырушының күнге күйген қоңырқай жүзіне тағы бір мәрте одырая қарап, алғашқыдан едәуір күрделі бірнеше есеп жазып, алдына қойды. Күпілі далалық бұларды да шығарды. Тек соңғы теңдеудің қитұрқы бүкпесі бар екен, оны шешуге едәуір уақыт ойлануға тура келді. Бір мезетте оның да кілтипанын тапты.

Мына есептің бастапқы шарты


қате,

Василий Иванович, – деген-ді ол Шумиловқа батылсыздау үнмен. – Теңдеу емес, тең- сіздік шығады, міне, қараңыз. Сірә, мына жерде қосу емес, алу белгісі тұруға тиіс...

Оны қайдан білдің?

Теңелу шарттарын тексеру арқылы...

Бәрекелді, далалық! Өзің тіпті киргиз даласында қой бақпай, үнемі есеп шығарып жүргенге ұқсайсың. Бірталай жан осы теңдеуден шатылып еді, ал сен сүрінбей өттің. Жарайсың, жайсаң киргиз, жайыңды білдім. Оқисың біздің храмда, оқисың!

F/ Дерек/ – шығармадан Қаныш тұлғасын ашатын деректер жинау;

I /Пікір/– Қаныш туралы өзінің ой- пікірі;

L /Сұрақ/– Қаныш тұлғасын ашатын сұрақтар;

A /Іс-әрекет/– автордың Қаныштың бейнесін сипаттаудағы қолданған тәсілі

Дерек

Пікір

Сұрақ

Іс-әрекет








3 –тапсырма

Кейіпкерлерді сәйкестендір














4 –тапсырма (саралау тапсырмасы)

«Сібір шамшырағында» бөліміндегі Қаныш бейнесін ашыңдар

Кейіп

кер

Кейіп

кер қасиеті

Кейіпкер бейнесі

Мақал -мәтелмен образын ашу

Қаныш









5- тапсырма (мінездеме жазу)

Рисунок 1


Дескриптор

«Сібір шамшырағында» бөліміндегі кейіпкерлерді анықтайды

Кестені толтырады






















































Дескриптор

шығарма үзінділерімен жұмыс жасайды

Қаныш тұлғасын ашады

өзінің ой- пікірін білдіреді

автордың Қаныштың бейнесін сипаттаудағы қолданған тәсілін анықтайды.













Дескриптор

Шығарма идеясын ашудағы басқа да кейіпкерлердің рөлін анықтап, сәйкестендіреді


















Дескриптор

Кейіпкердің қасиетін ашып көрсетеді.

Оларға баға береді.

Мақал -мәтелмен образын ашады






Дескриптор:

үзіндідегі кейіпкер бейнесін жинақтайды;

кейіпкерлерге портреттік мінездеме береді.

2 балл.


































































2 балл.




















2 балл



















2 балл.












2 балл













Сабақтың соңы


Кері байланыс. Балалар бүгін сабақтан алға

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!