Материалдар / Ашық сабақ Қайырымды қойшы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Қайырымды қойшы

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Желтоқсан 2020
972
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: қазақ тілі

Мектеп

Абай атындағы орта мектеп


Күні: 22.10. 20ж

Мұғалім

Ж Қ.Қалияс


Сынып: 4 «Д»

Барлық оқушы саны: 20


Қатыспағандар саны: -



Сабақ тақырыбы: Қайырымды қойшы.


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты

Мәтін бойынша оқиғаның себеп-салдарлық байланысын (кейіпкерлер, оқиға) және негізгі ойды мұғалімнің қолдауымен анықтау.


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Мәтін бойынша мазмұны негізінде сұрақтарға жауап береді. Мәтін мазмұнын біледі, түсінеді.


Оқушылардың басым бөлігі:тыңдалған мәтін бойынша оқиғаның себеп-салдарлық байланысын қолдана отырып, сұрақтар құрастырады.


Кейбір оқушылар: Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды, сурет бойынша мәтінді әңгімелеп береді.


Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: Мәтіннің мазмұнын түсінеді, тірек сөздер мен сурет арқылы нақты ақпараттарды жүйелі қолданады,әңгіме құрастырады.



Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс дыбыстайды, орографиялық нормаға сай жазады.














Талқылауға арналған сұрақтар:

Қойшының қалауы не болыпты ?

Қарлығаш қай жерді мекендейді?

Қарлығаш қандай құс?



Не себепті ...деп ойлайсыз ?Оқылым мәтін негізінде бірін-біріне сұрақтар қояды



ишара:«Ұшты-ұшты» ойыны



Алдыңғы оқу: Менің қалауым



Жоспар


Жоспарланған уақыт


Жоспарланған жаттығулар


Ресурстар




Басы

Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Оқушылар назарын сабаққа аудару.

Миға шабуыл

Жаңа сөз үйренейік

Сөздікпен жұмыс жүргіземіз


Қиыршық тас-ұсақ тас,бөлінген тас




Асыл тас-алтын тас,қымбат тас

Бұзылып қалу-құлап қалу,қирап қалу

Мәтінмен таныстыру

Дескриптор:

-жаңа сөздермен танысады;

-жазады

1-тапсырма. « Тыңдалым»

Ертегіні оқу. Мәтінді тыңдайды

Дескриптор:

-мәтінді оқиды;

-Мәтіннің мазмұнымен танысады

2-тапсырма. «Кластер» әдісі

Оқушыларға жалпы сұрақтар қою:

1.Қарлығаш қай жерді мекендейді ?

2.Қойшының қалауы не болыпты?

3.. «Адамның жақсылығын ұмытпаймын»,-деп өзіне уәде еткен қай кейіпкер?

4.Қойшы арманына ненің көмегімен жетті?

Дескриптор:

-сұрақты оқиды;

-сұрақтарға жауап береді.


смайликтер

ноутбук,






Комментарий бағалау



Кітаппен жұмыс







Бағалау «Бас бармақ»


Ортасы




3-тапсырма. Суретпен жұмыс

Дескриптор:

-сурет арқылы ертегінің мазмұнын айта алады;

-.сурет мазмұнын рет-ретімен суреттейді

Смайликтермен бағалау


Аяқталуы


«Салыстырмалы кестелер» әдісі

Тапсырма: Досбол мен қойшы қандай қамқор көрсетті


Қамқор немере

Қайырымды қойшы











Үйге тапсырма

Қарлығаш қасиетті құс екені туралы «ПОПС» формуласын қолданып, өз пікірлеріңді дәлелдеңдер.

бірінші сөйлем. «Менің ойымша....».

Екінші сөйлем. «Себебі, мен оны .... деп түсіндіремін».

Үшінші сөйлем. «Оны мен .... , мысалдар-мен дәлелдей аламын».

Дескриптор:

-әдісті қолданады;

-өз ойларын нақты жазады


Бағалау

Бағдаршам

Бүгінгі сабақты түсіндім (қызыл)

Бүгінгі сабаққа белсенді қатыстым (сары)

Бүгінгі сабақ маған ұнады (жасыл)




Қосымша ақпарат




Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?"

«Бағдаршам» әдісі арқылы

Пәнаралық байланыс









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!