Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
8.2A Заттардың
тасымалдануы
|
Мектеп: №5 ЖОББМ
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні: Ахметова
А.М
|
Сынып:
|
Қатысушылар саны:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың тақырыбы
|
Қанның құрамы мен қызметі
(жаңа тақырыпты меңгерту)
|
Осы сабақ арқылы жүзеге
асырылатын оқу мақсаттары
|
8.1.3.1 қан құрамы мен қызметін
сипаттау
|
Сабақтың мақсаттары
|
|
Бағалау критерийлері
|
-
Эритроциттер мен лейкоциттердің ерекшеліктері мен
қызметтерін түсіндіреді
-
Тромбоциттердің ерекшеліктері мен маңызын
сипаттайды
-
Қан плазмасының құрамын
біледі
-
Қанның қызметтерін
түсіндіреді
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
плазма, қанның формалы элементтері: тромбоцит,эритроцит,
лейкоциттер, глобулин, альбумин, фибриноген, гемоглобин.
|
Құндылықтарды дарыту
|
Оқылым тапсырмасын орындау кезде қоғамдық өмірге дайын
болу, өзін бақылауда ұстай білу, бәсекеге қабілетті бола білу
құндылықтары дамытылады.
Жазбаша жұмыстар арқылы академиялық шыншылдық, нақтылық,
өзін өзі реттей білу құндылықтары дамытылады.
Ауызша жұмыстар арқылы ойды реттей білу, сенімділік,
дәлелдерді қолдана білу құндылықтары дамытылады.
Жазбаша жұмыстар арқылы академиялық шыншылдық, нақтылық,
өзін өзі реттей білу құндылықтары дамытылады.
Ауызша жұмыстар арқылы ойды реттей білу, сенімділік,
дәлелдерді қолдана білу құндылықтары дамытылады.
|
Пәнаралық байланыс
|
Қан плазмасының құрамы туралы
түсініктер, онда кездесетін элементтер туралы қарастырғанда физика
пәнімен, қанның тасымалдау қызметі барысында заттардың
диффузиялануы туралы түсініктер арқылы физика және химия пәндерімен
байланысады.
|
Алдыңғы білім
|
7-сыныптың 7.1А «Заттардың
тасымалдануы» тарауынан тірі ағзалардың тіршілік әрекеті үшін маңызы және заттардың
тасымалдануына қатысатын тірі ағзалардың мүшелері мен мүшелер
жүйесін біледі.
|
Сабақ
барысы
|
Сабақ қезеңдері
|
Жоспарланған
іс-әрекеттер
|
Оқыту көздері мен ресурстар
|
|
|
|
Сабақтың
басы
|
0-4 мин
|
Ой толғау:
Ауруға шалдыққан кезде дәрігер дәрумендер қабылдауына
ұсыныс береді, қалай ойлайсыздар, ағзада дәрумен қажетті нысанаға
қалай жетеді? Бұл қанның қандай қызметі?
Қанның басқа қандай қызметтері болады?
сұрақтары қойылады.
Критерий: Қанның қызметтерін
түсіндіреді
|
3
слайдтар
|
Сабақтың
ортасы
|
4-25 мин
|
Мұғалім таныстырылымдағы ақпаратты түсіндіреді.
Оқушыларға сұрақтар қоя отырып бірге талқылайды. Максимум 3-4 минут
уақыт жұмсаған жөн.
|
1 -
қосымша
4-8 слайдтар
|
26-36 мин
|
Оқушыларға қалыптастырушы бағалау тапсырмасын орындау
ұсынылады. Оқушылар тапсырмалардың нәтижелерін дескрипторлардың
көмегімен тексереді, мұғалім әр оқушы жұмысын тексеріп, тиісті кері
байланыстар ұсынады. Тапсырма.
Эритроциттерге тән жауаптарды таңдаңыз.
1) Қызыл қан
жасушалары;
2) 1
мм2 қанда олардың 6 – 8 мыңы бар;
3) 1
мм2 қанда олар 4,5 – 5 млн болады;
4) Сүйек кемігінде
түзіледі;
6) Қызметі – қанды
ұйыту;
7) Тіршілік ұзақтығы – 120
тәулік;
8) Ядролы
жасушалар;
9)
Құрамында темір болады;
10) Сүйектің қызыл кемігінде түзіледі
Тапсырма. Кестені толтырыңыз
|
9-12 слайд
|
Сабақтың
соңы
|
|
|
|
37-40 мин
|
Кері байланыс
-
Бүгінгі сабақтың ең тәтті
тұсы...
-
ең ащы
тұсы...
-
келесіде неге тапсырыс
бересіз?
-
Үйге
тапсырма. «Микробатискаф арқылы қанда
саяхаттау» деген тақырыпқа фантастикалық эссе
жазыңдар
Сұрағы бар оқушылар сұрақтарын қояды. Сұрақтар талқыланып
жауап беріледі. Түсінбедім деген оқушылармен де қосымша талқылаулар
жүргізіледі.
|
13
слайд
|
Қосымша
ақпарат
|
Дифференциалды оқыту
– Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай міндеттер қоюды
жоспарлайсыз?
|
Оқушыларға ресурстың түрлерін ұсыну арқылы, рөлдік ойын
ойнау кезінде әр оқушының өз қабілетіне сай жауап беруін қамтамасыз
ету арқылы саралау жүзеге асырылады.
Кейбір оқушылар тақырыпқа
байланысты қосымша ақпарат көздерімен жұмыс жасап, өз білімін
тереңдете алады. Кейбір оқушыларға мұғалім тарапынан жекелеген кері
байланыс беріліп, сұрақтар қойылып көмек көрсетіледі.
|
Бағалау –
оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай
тексересіз?
|
сұрақтарды талқылау
кезінде жауап берулері
Кесте
толтыруы
Тапсырма орындауы
арқылы
|