Қызығушылық ты
ояту
14:20-14:23
14:23-14:25
14:25-14:27
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Амандасу
Мақсаты: Сабағымызға жағымды
көңіл-күй қалыптастыру
Мұғалім:
-Бүгінгі күн
тамаша!
-Мен керемет
жанмын!
- Мен өте-өте керемет
жанмын!
-Мен бәрімен
доспын!
-Менің бүгінгі күнім
өте керемет өтіп жатыр.
-Мен бақытты
жанмын!
-Жарайсыңдар балалар, ендеше осындай
көңіл-күймен бар ынтамызды сабаққа
аударайық.
Топқа
бөлу
«Қаңқыз» әдісі
Мақсаты: Оқушылардың сабаққа
қызығушылығын арттыру
Шарты: Әр оқушы бір қаңқызды
таңдап алып, сол қаңқызда жазылған бойынша топқа бөлініп
отырады.
1-топ – Адам
аттары
2-топ – Жан-жануарлар
аттары
3- топ – Жер-су
атаулары
4-топ – Туыстық
атаулар
ҮТ
«Додокаэдр»
тәсілі
Мақсаты: Оқушылардың өткен сабақта
нені үйренгенін анықтау
Орындалу
жолы: Интербелсенді тақта арқылы
бингоны доптарын таңдап, сол допта берілген сұраққа жауап
беру
-
Сипаттау мәтіні дегеніміз
не?
-
Ащы тіл
антонимі
-
Бір нәрсе жайында
хабарлайтын мәтін қандай мәтін?
-
Пайымдау мәтінінің
сұрақтары қандай?
-
Әңгімелеу мәтінін басқа
мәтін түрлерінен қалай ажыратамыз?
-
Сипаттау мен пайымдау
мәтінін қалай ажыратамыз?
-
Түр-түсі, ерекшелігі
бойынша сипатталатын мәтін қалай
аталады?
-
Сөйлеу не үшін
қажет?
-
Дәлеледеу, түсіндіру
бойынша жазылған мәтін қандай мәтін түріне
жатады?
-
Сөйлеу неше түрге
бөлінеді?
-
Ақбөкен қойға ұқсайды.
Бірақ оның басы ұлкен. Тұмсығы жалпақтау. Қай мәтін түріне
жатады?
-
Мен лашынды
хайуанаттар бағында кездестірдім. Ол меннен қорыққан жоқ. Қандай
мәтін?
|
Оқушылар іс-қимылмен
көрсетеді.
Оқушылар бір қаңқызды таңдап
алып, сол жерде жазылған топтар бойынша бөлініп
отырады.
Оқушылар үйге берілген
тапсырмасын қорғайды.
Дескриптор:
-өткен тақырып бойынша
қойылған сұрақтарға жауап береді.
|
«Машина» арқылы
бағалау
|
Интербелсенді
тақта.
Топтың аты,
қаңқыз.
Интербелсенді
тақта
|
Сабақтың
басы
14:27-14:32
14:32-14:37
Сабақтың
ортасы
14:37-14:40
14:40-14:45
|
Сабақтың
басы
Жаңа тақырыпты
ашу
Оқылым,
тыңдалым
Белсенді
әдіс
Миға шабуыл «Жақсы мен
жаман» тәсілі
Мақсаты: оқушылардың сабаққа деген
ынтасын арттыра отырып, жаңа тақырыпты
ашу
Мұғалім:
-Бүгінгі сабағымыздың бөлім
тақырыбы «Жақсы мен жаманды айыра білемін». Соған байланысты жаңа
тақырыпты ашатын боламыз.
Орындалуы: берілген суреттерден жақсы
қасиеттерді тере отырып, сол суреттегі сандарды өсу ретімен
орналастырсақ, бүгінгі сабақтың тақырыбы
шығады.
«Суретті әңгімеле»
тәсілі
Орындалуы: Сурет бойынша әңгіме
құрастыру.
-Бүгін біз сіздермен бірге
дүкенге барып, сауда жасаймыз.
Сурет бойынша құралған
әңгімені тыңдаңдар.
Айжан мен Айман дүкенге
кірді. Айжан дүкеншіге:
-Кешіріңіз! Нан алайын деп
едім,-деді.
Осы кезде қасындағы
Айжан:
-Апай! Нан беріңізші, - деп
саңқ ете қалды.
Бұл дауысқа жалт қараған
дүкенші:
-Жарайды, балалар. Нанды
ала қойыңдар-деді.
Сұрақ:
-Қыздардың қайсысы
дүкеншінің назарын өзіне аудара алды?
Неге?
-Жарайсыңдар, балалар!
Мұндағы «Апай!» сөзі қаратпа сөз. Ендеше, қаратпа сөз дегеніміз не
екенін білу үшін тақтаға назар
аударамыз.
(видеоролик)
1-жаттығу
«Планшет»
тәсілі
Шарты: Кестедегі сөйлемдерді
салыстыр.
-Қаратпа сөздердің астын
сыз.
-1 қаратпа сөзі бар
сөйлемді көшіріп жаз.
Топтық
жұмыс
Белсенді оқыту
әдісі
«Google»
тәсілі
Мақсаты: өз ойларына талдау жасайды,
ойын ашық білдіруге дағдыланады.
2-жаттығу
Шарты: Әр топ Google-дан келген
тапсырмаларды орындап, дәптерге көркем, қатесіз жазу
керек.
1-топ: Мәтінді
мазмұнда. Мәтінге ат қой?
(Ағаш)
2-топ: Мәтіндегі негізгі ойды
білдіретін сөйлемді тауып оқы. Өз ойыңды
білдір.
3-топ: Мәтін мазмұны бойынша жоспар
құр.
4топ: Қарамен жазылған сөздердің
қандай сөз екенін тап.
|
Дескриптор:
-Жаңа тақырыпты аша
алады;
-Жақсы мен жаманды ажырата
біледі.
Дескриптор:
-Сурет бойынша әңгіме
құрастыра алады;
-Қаратпа сөзді
табады.
Дескриптор:
-Қаратпа сөзді таба
біледі;
-Көркем
жазады.
Дескриптор:
-мәтінге ат қоя
біледі;
-Мәтіндегі негізгі ойды
анықтай алады;
-Қаратпа сөздерді тыныс
белгісі арқылы таба біледі.
|
«Машина» арқылы
бағалау
«Машина» арқылы
бағалау
«Машина» арқылы
бағалау
«Машина» арқылы
бағалау
|
Интербелсенді тақта,
слайд
Интербелсенді тақта,
слайд.
Планшет, фломастер,
дәптер.
«Google»
карточка
сы
|
Сергіту
сәті
14:45-14:47
14:47-14:53
|
«Күзгі
жаңбыр»
Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін
қалыптастыру, дыбысты есту мүшелерін
дамыту.
Мұғалім:
-Балалар, қазір жылдың қай
мезгілі?
-Ендеше, осы күз мезгіліне
байланысты «Күзгі жаңбыр» деген сергіту сәтін
жасаймыз.
3-жаттығу
Дәптермен
жұмыс
Шарты: Мәтінді тиісті дауыс ырғағымен
оқы. Мәтінді көшіріп жаз, қаратпа сөздердің астын
сыз.
|
Оқушылар іс-қимыл арқылы
көрсетеді.
Дескриптор:
-Көркем
жазады;
-Қаратпа сөздерді
тыныс белгісі арқылы табады;
|
«Машина» арқылы
бағалау
|
Интербелсенді тақта,
слайд.
Касета, карточка
лар,
|
Сабақтың
соңы
14:53-15:00
15:00-15:03
|
Қорытындылау
Белсенді
әдіс-тәсіл
«Суши»
тәсілі
Мақсаты: Оқушылардың сабақта нені
үйренгенін анықтап, білімдерін одан әрі
толықтыру.
1-топ: Сөйлем басында кездесетін
қаратпа сөзі бар сөйлемдерді табу
керек.
2-топ: Сөйлем ортасында кездескен
қаратпа сөзі бар сөйлемді іздеу керек.
3-топ: Сөйлем соңында кездескен
қаратпа сөзі бар сөйлемді табу керек.
4-топ: Топ атауларына байланысты
кездесетін қаратпа сөздерді табу
керек.
Үйге
тапсырма
4-жаттығу
Орындалу
жолы: Орны ауысқан ашықхат
бөліктерін қалпына келтір.
|
Дескриптор:
-1-ші топ сөйлем басында
кедесетін қаратпа сөздерді тауып оқиды;
-2-ші топ сөйлем ортасында
келген қаратпа сөздерді таба біледі;
-3-ші топ сөйлем соңында
кездескен қаратпа сөздерді таба алады;
-4-ші топ, топ атауларына
байланысты сөйлемдерді таба алады.
|
«Машина» бағалауы
арқылы
|
Суши
суреттері.
|