Материалдар / ашық сабақ "Қарлұқ, Оғыз мемлекеті"

ашық сабақ "Қарлұқ, Оғыз мемлекеті"

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақстан тарихынан сабақ беретін мектеп мұғалімдеріне сабақ жоспары ретінде пайдалануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2018
769
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҰМЖ тарауы: VI – IX ғасырлардағы ҚазақстанТексерілді:
ПәніҚазақстан тарихы
Күні: 05.12.2018Мұғалімнің аты-жөні:Абдиманапова Ж.Ы.
Сынып: 10 «Ә»Қатысқандар - Қатыспағандар -
Сабақтың тақырыбыҚарлұқ ,Оғыз мемлекеті

Оқу мақсаттарыVI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың құрылымдары мен жер аумақтарын анықтау
Сабақ мақсаты Барлығы: Қарлұқтар мен Оғыздардың саяси тарихын біледі;Көбісі:Қарлұқтар мен Оғыз мемлекетінің қоғамдық құрлысын сипаттайды;Кейбірі:Қарлұқ, Оғыздартуралы деректерді анықтайды;
Ойлау деңгейіБілу және түсіну
Бағалау критерийі Қарлұқ,Оғыз мемлекетінің қоғамдық құрлымын ,саяси жағдайын сипаттайды Қарлұқ,Оғыз мемлекетінің ескерткіштерін анықтайды
Тілдік мақсаттар Тыңдалым,оқылым,жазылым,
Құндылықтарға баулуЕңбек және шығармашылық, ынтымақтастық
Пәнаралық байланыс Дүниежүзі тарихы,қазақ әдебиеті
Алдыңғы білімҚарлұқ, оғыз қағанаты туралы біледі
Сабақтың барысы
Жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Басталуы

2минут













5 минут



6 минут





10 минут

















Сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру Топтастыру:«Түсті қағаз қиындылары»4- топқа төрт Термин сөздер жазылған түсті қағаздар беріледі. Оқушылар берілген қағаздардағы жазулар арқылы топтарға бөлінеді.1-топ: Жабғу2-топ:Инал3-топ:Атабек4-топ:СюбашыҮй тапсырмасын сұрау;«Жабық тест» арқылы аламын

Жаңа сабақ кезеңі:«Миға шабуыл » Бейнебаян көрсетіледі және оқушыларға осы бейнебаяннан не көрдің?, не естідің?, не білдің? Деген сұрақтар қою арқылы тақырыпты ашамын

1-тапсырма;«Ойлан, жұптас, бөліс»әдісі бойынша 4 топ мәтінмен танысып оның ішінде 2- топ картамен жұмыс жасайды;1 - топқа. Қарлұқ мемлекетінің құрылуы мен жер аумағын кескін картаға түсір2-топқа; Оғыз мемлекетінің құрылуы мен жер аумағын кескін картаға түсір3-топ;Қарлұқ мемлекетінің қоғамдық құрлысы мен саяси жағдайына сипаттама беріңіз4-топ; Оғыз мемлекетінің қоғамдық құрлысы мен саяси жағдайына сипаттама беріңіз





Ортасы

8 минут























5 минут







Аяқталуы3 минут



1 минут

2- тапсырма;1-топ; Оқулықтағы мәтінде Атлах-талас шайқасында Қарлұқ тайпалары туралы қандай деректер келтірілген ?2-топ; Мәтіннен Оғыздардың тайпалық құрамын сипаттап жазған ғалымдарды анықта3-топ; Қарлұқ және оғыз тайпаларының ішкі-саяси жағдайын «Венн диаграммасына» түсір А-3 форматта4-топ;«Ұлы даланың жеті қыры» мақаласына сүйене отырып Қағанаттар ескерткіштерін анықтау ( слайдта көрсетіледі)1) Оғыздардан қандай естеліктер қалды? (Оғызнама дастаны)2) Қарлұқтардан қазіргі кезде қандай қалалар қалды? (Тараз)

Бағалау– бағдаршам арқылы әр топ бір-бірін бағалайды

3- тапсырма;« Өзіңді тексер» әдісі арқылы слайдта берілген тапсырманың «ақиқат» немесе «жалғандығын» анықтайды(ауызша)

ҚБ Шапалақ



«ҚҚҚ»- Кері байланыс

Үйге тапсырмаКілт сөздерді кіріктіріп 50-60 сөзден тұратын эссе жазуСабақты қорыту



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы














Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ