Мақтарал ауданы. Арайлы
ауылы.
С. Датұлы атындағы жалпы орта мектебі
мемлекеттік мекемесі
Өзін-өзі тану пәні мұғалімі: Осимова Нұрсұлу
Оспанқызы
|
Пәннің аты:
|
Уақыты:
|
Мұғалім
|
Тексерілді:
|
Сабақтың атауы
|
Қасиетті үш ұғым
|
Мақсаты
Күтілетін нәтиже
|
Оқушылар арасында жағымды қарым-қатынас орнату,
бірін-бірі сыйлауға, адал дос болуға үйрету, “бақыт”, “махаббат”
ұғымдарын түсіндіру, бұл ұғымдардың кең екенін, бақытты болудың
маңызын ұғындыру, коммуникативті өрісті
дамыту.
Жаңа сабақты түсіну, алған білімді өмірде қолдана
алу
Көрнекі
құралдар;үнтаспа,слайд
|
Үй тапсырмасын
сұрау
|
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өтілген тақырып
бойынша әр топқа сұрақтар беріледі.
|
Оқушылар сұрақтарды топпен талқылап жауап
береді.
|
Ұйымдастыру
Шаттық шеңбері
|
|
Оқушылар өз есімдеріне сын есім қосу арқылы
бойындағы жақсы қасиеттерін айтып шығады.
|
Топтастыру
|
|
Оқушылар таңдаған фигуралардың түсіне қарай
топтасады
|
Қызығушылықты
ояту
|
Досың мың болса да - .........
Дұшпаның біреу болса да - ........
Тату ұйдің ........ тасыр.
Бақыттың кілті - .........,
Достықтың кілті - ...........
Шын
дос үшін қалайда
Тік
қатерге ...........
Айыра біл алайда
Досыңменен ............
Өзін-өзі білген .....-бақытты,
Өзін-өзі билеген ..... – бақытты
Махаббат кәріні ......, алысты ......... ететің
ұлы күш.
Айрылмастай досыңа қайрылмастай сөз
айтпа.
|
Әр топ берілген мақал-мәтелдердің жалғасын табады
|
Жаңа сабақ
Ой толғаныс
|
Пікірлесу
1.«Досы көпті жау алмайды» дегенді қалай
түсінесіздер?
2. Ұлы Абайдың « Досы жоқпен сырлас, досы көппен
сыйлас» деген ойының ақиқаттығына мысал келтіре аласыз
ба?
3. Нағыз достық, нағыз шынайы махаббат кез елген
адамның өмірінде кездесе бермейді деген пікір бар. Осы пікірге
сіздің ойыңыз қалай?
« Махаббатсыз
дүние бос... ” Абай.
“Махаббат адамға қажет ......”
“Махаббат адамға қажет? ”
“ Махаббат
адамға қажет ! ”
|
Оқушылар хормен оқиды.
Оқушылар өздерінің ой-пікірлерін ортаға
салады
Бүлдіршіндердің махаббат туралы
ойлары
|
Тыныштық сәті
|
Тыныштық сәті.
-Балалар, дұрыс отырайық,арқаларыңызды түзу
ұстайық,қолдарыңызды партаға қоюға болады,көздеріңізді жұмайық. Сіз
табиғаттың ең көркем жерінде екенін елестеңіз. Сіз жұмсақ, жасыл
шалшықта жалаң аяқ жүрсіз. (тыныштық). Жасыл шөп сіздің аяғынызды
сипап жатқан сезімде боласыз. (тыныштық). Күннің көзі жер бетін
қыздыруда. (тыныштық).Сіз гүлдің, шөптің және балдың иісін сезесіз.
(тыныштық). Өзеннің сыңғырлағанын, көңілді құстар ән салып жатқанын
естисіз. (тыныштық).
Тыныштықта тұрып, өзімізді тындайық,
табиғат-анамызды тындайық. Алақаңдарыңызды күннің көзіне жайыңыз.
(тыныштық).Көк аспаннан және көктемгі жылы күннің сәулелерін
сезіңіз (тыныштық).
1,2,3 көзімізді ашайық.Қолымызды жайып, бізге
өмір, денсаулық, қуаныш және жақсы көңіл күй сыйлаған Ана-Табиғатқа
«Рахмет» деп айтайық.
Сізге «тыныштық сәті» ұнады ма?Қандай сезімде
болдыңдар?
|
Оқушылар дем алып, ерекше күйге бөленеді,
мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік
тілейді
|
Ой толғаныс
|
“Адам бақыт үшін
жаралған!” І.Есенберлин
Түсінікті
жалғастыр
1. Бақытты адам ол-.......
2. Адамгершілік қасиеттерінен ең бірінші бағалайтыным ол -……
3. Менің өмірімнің мағынасы-…..
|
Оқушылар берілген тапсырмаға өз ойларын жазып
түсіндіріп береді.
|
Кері байланыс
|
Соңғы тыныштық
сәті:
Балалар,тыныштық сақтап,үнсіз,қолымызды
жүрегімізге қойып,жүрегімізді тыңдап көрейікші. Жүрек әр түрлі
сезімдерге толы. Олардың арасында жанашырлық,қамқорлық,аяушылық
сезімдері басым екенін сезініңдер. Сездіңдер ме,сезген болсаңдар,
сендердің жүректерің жылы да мейірімді. Олай болса,сендер де көп
қайырымды істер жасап, қамқорлық көрсете
аласыңдар.
|
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін «Екі жұлдыз бір
тілек арқылы жеткізеді»
|
|
Сонымен балалар бүгін сендер достық, махаббат,
бақыт жайлы тереңірек білдіңде, түсіндіңдер. Сендеді жүректерінің
мейірімге толы, сендер қамқорлық көрсете аласыңдар. Қолдарыңнан
жақсылық істер жасай алатындарыңа сенемін. Сендерге сәттілік
тілеймін
|
|