Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
5
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда
шаттық
шеңбері жүзеге
асырылады.
3.Оқушыларды топтарға
біріктіру.
«Бізден сізге» әдісі арқылы топтар бір-біріне тілек
айтады.
|
Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының
суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды
таңдау арқылы ұқсас суреттер арқылы 3 топқа
бірігеді.
1 топ: «Алмас
қылыш»
2 топ:
«Жанталас»
3 топ:
«Қаһар»
|
|
Интербелсенді тақта, слайд,
ханның суреттері бейнеленген қима қағаздар
топтамасы
|
Жаңа сабаққа кіріспе
10 минут
|
Ұжымдық жұмыс
1-тапсырма.
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы
бейнероликті көріп, өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру
мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, сабақтың тақырыбын ашады.
тәсілі
көрінеді.
Сұрақтар:
1. Абылай хан қандай
түс көрген? Бұл нені білдіреді?
2. Кенесары қандай түс
көрген?
3. Кенесары қай жылдар
аралығында билік етті?
4. Кенесары бастаған
ұлт-азаттық көтерілісі қай жылдары болған?
5. Шығарманың
жаңашылдығы неде?
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету»
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды
дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады.
Дескриптор:
-Бейнеролик
көреді;
-Сұрақтарға нақты жауап
береді.
Жалпы - 5
балл
|
Слайд,
оқулық,
жұмыс дәптері, «Қаһар»
романы кітабы
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны ашу.
Топтық жұмыс
5 минут
|
2-тапсырма.
«Жүрек
кардиограммасы» әдісі арқылы «Қаһар» романындағы Кенесары ханның оң және
теріс мінездерін қағазға жазу, бейнесі туралы өзіндік ойларын айту,
өзге елдердегі мемлекетті басқару туралы пікірлерін ортаға
салу
|
Оқушылар өз топтарында
Кенесары ханның оң және теріс мінездерін қағазға жазады, бейнесі
туралы өзіндік ойларын айтады, өзге елдердегі мемлекетті басқару
туралы пікірлерін ортада білдіреді
|
Дескриптор:
- Оң және теріс мінезін
салыстырады;
- Шығармадағы Кенесары
хан бейнесінің сипатталуын айтады;
- Өзге елдердегі
мемлекетті басқару туралы пікірлерін
білдіреді.
Жалпы - 4
балл
|
Слайд,
оқулық,
жұмыс
дәптерлері.
Таратпа қағазы А4,
Кенесары ханның суреті
|
Жеке жұмыс
5 минут
|
3-тапсырма.
«Қара – жап – жаз –
айт- тексер» әдісі арқылы слайдта берілген ақпараттарды дәптерге жазады, қанша
ақпаратты дұрыс жазғанын тексеріп
оқу,салыстыру
|
Оқушылар слайдта
берілген ақпаратты жазып, қанша сөз жазғанын айтады, мәліметті
салыстырады
|
Дескриптор:
-Ақпаратты
оқиды;
-Дәптерге
жазады;.
-Мәліметті
салыстырады
Жалпы
-6 балл
|
Слайд, жұмыс
дәптерлері, оқулық
|
Ұжымдық
жұмыс
10 минут
|
4-тапсырма
«Еркін микрофон»
әдісі.
Бүгінгі сабақ тарих
және география пәнімен байланысты болғандықтан, оқушылар «Қаһар»
романына сыни тұрғыдан баға беру арқылы мұғалімдерге сұрақтар беру,
талқылау, карта бойынша алған ақпараттарына
салыстыру.
|
Бүгінгі сабақ тарих
және география пәнімен байланысты болғандықтан, оқушылар «Қаһар»
романына сыни тұрғыдан баға беру арқылы мұғалімдерге сұрақтар
береді, талқылайды.
Тарих пәні
мұғаліміне сұрақ:
1.І.Есенберлиннің
«Қаһар» романындағы 1.Кенесары мен тарихтағы Кенесарының ұқсастығы
мен ерекшелігін айтыңыз?
2. Кенесарының түсі
туралы тарих беттерінде не айтқан?
География пәні
мұғаліміне сұрақ:
1837-1847 жылдардағы
1.Қазақстанның картасы мен қазіргі Қазақ елінің картасының
территориясында қандай өзгешелік бар?
2. XIX
ғасырдың алғашқы жартысында қазаққа тиесілі болған аймақтардың
қайсысы дәл қазіргі уақыттыа қандай елдің
қарамағында?
|
Дескриптор:
-Сұрақтар
береді;
-Екі ғасырдағы
картадағы өзгешелікті анықтайды;.
-Шығармаға сыни
тұрғыдан баға береді.
Жалпы
-7 балл
|
Слайд, микрофон,
карта
|
Сабақты бекіту
Жеке жұмыс
5
минут
|
5-тапсырма.
«Тестпен
жұмыс» әдісі.
Бүгінгі
тақырыпты пысықтау мақсатында, білім алушыларға тест тапсырмасы
таратылады.
Берілген 10 сұрақтың
жауаптарын белгілеу
|
Оқушылар бүгінгі
сабақты қорытындылау мақсатында өздеріне берілген тест сұрақтарының
дұрыс жауаптарын дәптерлеріне белгілейді
|
Дескриптор:
-сұрақтарды
оқиды;
-дұрыс жауабын
белгілейді;
Жалпы -10
балл
|
Слайд, жұмыс
дәптерлері, тест тапсырмасы берілген таратпа
қағаздар
|
Сабақтың соңы
Кері байланыс
5 мин.
|
« 4 ҚҚҚ»
әдісі
-Құнды
...
-Қажет...
-Қызық
...
-Қиын...
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін
анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
Құнды, қажет, қиын,
қызық болған ақпараттарды кері байланыс парақшасына жазып, жаңа
тақырып бойынша алған білімдеріне кері байланыс
жасайды
|
Мұғалім оқушыларды
бағалау парағы арқылы бағалайды.
Әр орындаған
тапсырмасы үшін 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа
қатысу белсенділігі бағаланады
|
Слайд, кері байланыстың таратпа
қағаздары
|
Оқу
тапсырмасы
|
«Шығармадан алған әсерім...» эссе
жазу
|
Берілген тақырып
аясында 100-150 сөзден тұратын эссе жазады
|
Дескриптор:
-эссе
жазады;
-шығармадан алған
әсерін айтады.
Жалпы балл- 10
балл
|
Оқулық,жұмыс
дәптері
|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай
тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма»,
«Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөз» әдісі.
1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.
|
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары орындалады.
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді?
Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ
кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар
аудару керек?
1:
2:
|