|
Пәні: Қазақстан тарихы |
Бекітемін: |
|||
|
Сабақ тақырыбы: Қазақ хандығының қалыптасуы мен нығаюы |
№17 орта мектеп |
|||
|
Күні: 18.01.18 |
Мұғалімнің есімі: Толтырбаева Ш.М. |
|||
|
Сынып: 10 А, Ә |
Қатысқандар саны |
Қатыспағандар саны |
||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Оқушылар Қазақ хандығының пайда болуы – экоономикалық, саяси және этникалық сипаттағы себеептердің тұтас кешені ретінде қарастырылуының мән-мағынасын түсінеді. Қазақ хандығының құрылуының тарихи маңызын анықтайды. |
|||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Қазақ хандығының құрылуындағы бастапқы аумақтарды атай алады |
|||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Әбілқайыр ханның сыртқы саясатына мінездеме береді |
||||
|
Кейбір оқушылар: Керей мен Жәнібек хандардың өз құқықтарын нығайтуға ұмтылуының себебін түсіндіреді |
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар:Қазақ хандығы құрылуының алғышарттарын біледі
|
|||
|
Негізгі сөздер мен тіректер |
||||
|
Тарих-и Рашиди, Өзбек хандығы, Моғолстан, Қазақ хандығы |
||||
|
Сыныптағы диолог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: Қазақ хандығының нығаюы |
||||
|
Сіз неліктен...екенін айта аласыз ба? |
||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
||||
|
Алдыңғы тақырып |
Қазақ жүздерінің шығуы. Қазақ халқының этникалық құрамы |
|||
|
Жоспар
|
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||
|
Басталуы |
І.Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу; Оқушыларды түгендеу; Сыныптағы псих/лық ахуалды қалыптастыру. Сәлемдесу; Өз-өздерін реттейді; Назарларын сабаққа аударады. Сәлемдесу түрлерін орындайды. ................................................................................... ІІ.Үй тапсырмасын тексеру: Өткен сабақта алған білімдерін еске түсіру үшін тапсырма береді Оқушылар қолдарын көтеріп, сұрақтарға жауап береді Фронталды сұрақ-жауап:
|
Оқулық, дидактикалық ақпарат, карта, таратпа ақпарат, карточкалар, бағалау парақтары. |
||
|
Ортасы |
Оқушылар жұппен жұмыс жасайды, өз міндеттерін белгілеп, тапсырманы орындайды. Бірін-бірі түзете отырып, үйретеді. Қажеттілігіне қарай мұғалімнен сұрайды
Өзін-өзі бағалау Түсіну: Оқушылардың өз-өздерін бағалай алуына жағдай жасайды. Оқушылар тапсырманы жеке дара орындайды. Әр сұрақтың жауабын тауып, бір-біріне айтады. Қойылған сұрақтарға жюауап береді.
мадақтау СЕРГІТУ СӘТІ Қолдану: Оқушылардың жауаптарын, атқарған жұмыстарын бақылайды, бағдар береді. Оқушылар жұппен жұмыс жасайды. Оқулық мәтінің пайдаланады, өткен білімдерін естеріне түсіндіреді.
Өзін-өзі бағалау Талдау: Тапсырманы орындау ретін түсіндіреді, қызметтерін бақылайды Оқушылар өздерінше ойланып, ой қорытады. нақты жауапты тапқаннан кейін алгоритм құрастырады.
мадақтау Жинақтау (синтез): Оқушыларға тапсырманы түсіндіреді. Оқушылар өз ойларын жинақтап, тақырып бойынша тапсырманы орындайды, өз ойларымен бөліседі.
|
|
||
|
Аяқталуы |
Бағалау: Сұрақ қоямын Өз ойларын талқылап, жауап береді.
өзін-өзі бағалау IV. Рефлексия: Оқушыларға бағалау парақтарын таратады Сабақ қорытындысын шығарады. Кері байланыс «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі кері байланыс V.Үй тапсырмасы: Оқушыларға үй тапсырмасын түсіндіреді Жазып алады Тақырыпты оқып, мазмұндауға дайындалу
Бағалау
|
|
||
|
Саралау - сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз. |
Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс құндылықтардағы байланыс |
||
|
|
|
|
||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болады. Мен жоспарланган саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім? |
|
|
||
|
|
|
|||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (Оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (Оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақбарысында мен сынып немес жеке оқушалар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Қазақ хандығының қалыптасуы мен нығаюы" 10 сынып
Ашық сабақ "Қазақ хандығының қалыптасуы мен нығаюы" 10 сынып
|
Пәні: Қазақстан тарихы |
Бекітемін: |
|||
|
Сабақ тақырыбы: Қазақ хандығының қалыптасуы мен нығаюы |
№17 орта мектеп |
|||
|
Күні: 18.01.18 |
Мұғалімнің есімі: Толтырбаева Ш.М. |
|||
|
Сынып: 10 А, Ә |
Қатысқандар саны |
Қатыспағандар саны |
||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Оқушылар Қазақ хандығының пайда болуы – экоономикалық, саяси және этникалық сипаттағы себеептердің тұтас кешені ретінде қарастырылуының мән-мағынасын түсінеді. Қазақ хандығының құрылуының тарихи маңызын анықтайды. |
|||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Қазақ хандығының құрылуындағы бастапқы аумақтарды атай алады |
|||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Әбілқайыр ханның сыртқы саясатына мінездеме береді |
||||
|
Кейбір оқушылар: Керей мен Жәнібек хандардың өз құқықтарын нығайтуға ұмтылуының себебін түсіндіреді |
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар:Қазақ хандығы құрылуының алғышарттарын біледі
|
|||
|
Негізгі сөздер мен тіректер |
||||
|
Тарих-и Рашиди, Өзбек хандығы, Моғолстан, Қазақ хандығы |
||||
|
Сыныптағы диолог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: Қазақ хандығының нығаюы |
||||
|
Сіз неліктен...екенін айта аласыз ба? |
||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
||||
|
Алдыңғы тақырып |
Қазақ жүздерінің шығуы. Қазақ халқының этникалық құрамы |
|||
|
Жоспар
|
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||
|
Басталуы |
І.Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу; Оқушыларды түгендеу; Сыныптағы псих/лық ахуалды қалыптастыру. Сәлемдесу; Өз-өздерін реттейді; Назарларын сабаққа аударады. Сәлемдесу түрлерін орындайды. ................................................................................... ІІ.Үй тапсырмасын тексеру: Өткен сабақта алған білімдерін еске түсіру үшін тапсырма береді Оқушылар қолдарын көтеріп, сұрақтарға жауап береді Фронталды сұрақ-жауап:
|
Оқулық, дидактикалық ақпарат, карта, таратпа ақпарат, карточкалар, бағалау парақтары. |
||
|
Ортасы |
Оқушылар жұппен жұмыс жасайды, өз міндеттерін белгілеп, тапсырманы орындайды. Бірін-бірі түзете отырып, үйретеді. Қажеттілігіне қарай мұғалімнен сұрайды
Өзін-өзі бағалау Түсіну: Оқушылардың өз-өздерін бағалай алуына жағдай жасайды. Оқушылар тапсырманы жеке дара орындайды. Әр сұрақтың жауабын тауып, бір-біріне айтады. Қойылған сұрақтарға жюауап береді.
мадақтау СЕРГІТУ СӘТІ Қолдану: Оқушылардың жауаптарын, атқарған жұмыстарын бақылайды, бағдар береді. Оқушылар жұппен жұмыс жасайды. Оқулық мәтінің пайдаланады, өткен білімдерін естеріне түсіндіреді.
Өзін-өзі бағалау Талдау: Тапсырманы орындау ретін түсіндіреді, қызметтерін бақылайды Оқушылар өздерінше ойланып, ой қорытады. нақты жауапты тапқаннан кейін алгоритм құрастырады.
мадақтау Жинақтау (синтез): Оқушыларға тапсырманы түсіндіреді. Оқушылар өз ойларын жинақтап, тақырып бойынша тапсырманы орындайды, өз ойларымен бөліседі.
|
|
||
|
Аяқталуы |
Бағалау: Сұрақ қоямын Өз ойларын талқылап, жауап береді.
өзін-өзі бағалау IV. Рефлексия: Оқушыларға бағалау парақтарын таратады Сабақ қорытындысын шығарады. Кері байланыс «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі кері байланыс V.Үй тапсырмасы: Оқушыларға үй тапсырмасын түсіндіреді Жазып алады Тақырыпты оқып, мазмұндауға дайындалу
Бағалау
|
|
||
|
Саралау - сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз. |
Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс құндылықтардағы байланыс |
||
|
|
|
|
||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болады. Мен жоспарланган саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім? |
|
|
||
|
|
|
|||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (Оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (Оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақбарысында мен сынып немес жеке оқушалар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||
шағым қалдыра аласыз













