Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Қазақ-жоңғар қатынастары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар: 7.1 А Қазақ жоңғар соғыстары
|
№64 А.Байтұрсынов атындағы ЖОМ |
||||||||||||||||||||||||||
Күні: 2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Н.Амангелдиев |
||||||||||||||||||||||||||
Сынып 8 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтыңтақырыбы |
Қазақ жоңғар соғыстары |
||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқумақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.3.2.1 - Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте танылған хандар мен батырлардың рөлін түсіндіру |
||||||||||||||||||||||||||
Ойлаудағдыларының деңгейі |
Білу.Түсіну.Қолдану |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтыңмақсаттары |
|
||||||||||||||||||||||||||
Бағалаукритерийі |
- Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте танылған хандар мен батырлар туралы біледі; - Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте танылған хандар мен батырлардың ерлігін сипаттайды; - Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте танылған хандар мен батырларды зерттейді. |
||||||||||||||||||||||||||
Тілдікмақсаттар |
1.Мәтінді оқу арқылы жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте танылған хандар мен батырлардың ерліктерін айтады.(оқылым) 2.Бейнематериалдардан үзінді тыңдай отырып, хандар мен батырлардың ерліктері туралы тыңдайды. (тыңдалым) 3.Қазақ жасақтарын басқарған өр тұлғалы батырлар мен хандар туралы жазады. (жазылым) 4.Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте танылған хандар мен батырлар туралы айтады( айтылым) Пәнге қатысты лексика мен терминология: Дипломат, қонтайшы,аманат, сардарбек. |
||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
«Тәуелсіздік және Астана» |
||||||||||||||||||||||||||
Пəнаралық байланыс |
География пәні |
||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Жоңғарлардың қазақ хандығына шабуылы себептері, ірі шайқастар туралы біледі. |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтыңжоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 3минут 1минут 3минут 3минут 1минут |
Ұйымдастыру кезеңі «қағаз қиындылары» 4 топқа бірігу және сол түстер арқылы топқа тілек тілеу арқылы оқу шылардың көңіл күйлерін көтеру
Топқа берілген суреттер арқылы өз топтарының атауын табады. 1.Төле би тобы 2.Қазыбек би тобы 3.Әитеке би тобы 4.Тіленші би тобы
Б Үй тапсырмасын сурау «20 сұрақ»әдісі 1.Қазақ хандығының негізін қалаушы хандар? 2.Қандай хандарды білеміз? 3.Қасымханның қасқа жолы неше бөлімнен тұрады? 4.Есімханның ескі жолы неше бөлімнен тұрады? 5.Қатаған қырғыны деген не? 6.Үш жүздің билерін ата? 7.Тәуке ханның «Жеті жарғысы»? 8.Қандай батырларды білеміз? 9.«Ақтабан шұбырынды, Алакөл сұлама» оқиғасы туралы не білеміз? 10.Аңырақай шайқасы дегеніміз не? 11.«Қалмақ қырылған»шайқасында танылған қандай батырларды білеміз? 13.Ордабасыдағы басқосу кімдердің қатысуымен өтті ? 15.Жауға тойтарыс беруді уйымдастыру ісінде кімдер жетекші рөл атқарды? 16.Қалмаққырылған оқиғасы қай жылы болды? 17.Бұланты шайқасына қатысқан батырлар? 18.Ақтабан шұбырынды, Алакөл сұлама» қай жылы болды? 19.Қазақ жүздерінің белгілі өкілдері қай жылы ,қай жерде бас қосты? 20.Жоңғарларға қарсы қолбасшылық жасау кімге жүктелді?. Б. 2 минуттық видеоролик көрсету М.Бейнебаянда қандай көріністер орын алған? Саралау нәтижесінде үлгерімі жоғары оқушылар қарқынмен тез жауап береді. Қ. Жетондар |
Топ атаулары жазылған билердің сүреттері 1-топ 2-топ 3-топ 4-топ
https://vk.com/video-69609070_170247400
|
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 3минут 5 минут 8 минут 7 минут |
М. Жоңғар шапқыншылығына күресте танылған хандар мен батырлардың рөлін түсіндіру. Б.Мәтінмен жұмыс «Ақпаратты сүзу» әдісі БТ Тапсырма-1 «Жигсо» әдісі
1 топ. Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте Бұланты шайқасында көзге түскен батырларды ата және болған жерлерін картадан көрсетіңіз Дескриптор 1. Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте Бұланты шайқасында көзге түскен батырларды айтады 2. Жоңғар шапқыншылығына қарсы Бұланты шайқасы болған аймақтарды картадан көрсетеді 2топ Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте Қаракерей Қабанбай мен Жауғашар батырлар қай шайқаста бірінші болып соққы берді? және болған жерлерін картадан көрсет. Дескриптор 1. Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте Қаракерей Қабанбай мен Жауғашар батырлардың Аягөз шайқасында бірінші болып соққы бергенін біледі. 2. Жоңғар шапқыншылығына қарсы Аягөз шайқасы болған өңірлерді картадан көрсетеді 3 топ. Жоңғар шапқыншылығына қарсы суреттегі тарихи оқиғаны анықтай отырып,Бөгенбай батырдың ерлігін айтыңдар. Дескриптор 1. Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресті суретке қарай отырып, Бұланты шайқасы» туралы айтады 2. Жоңғар шапқыншылығына қарсы күрестегіБөгенбай батырдың ерлігі туралы айтады 4 топ Жоңғар шапқыншылығына қарсы «Қалмақ қырылған» оқиғасы қай жерде болды, қай хан ерекшелігімен көзге түсті Дескриптор 1. Жоңғар шапқыншылығына қарсы «Қалмақ қырылған» оқиғасының тарихи маңызы туралы айтады 2. Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте Әбілхайыр ханның қолбасшылық рөлі туралы айтады. Саралау: Жоғары деңгейдегі оқушылар төменгі деңгейдегі оқушыларға көмектесе отырып, дереккөздерді пайдалану,бір-біріне түсіндіру арқылы өзіндік ойлары қалыптасады, барлығы сабақ үдерісіне тартылады. Қ .Жетондар БТ Тапсырма -2«Бір минуттық эссе » әдісі 1.Тарихи тұлғалардың қандай шайқастарға қатысқан ын анықта. Дескриптор 1.Әбілхайыр ханның қазақ қолына қолбасшылық жасағанын біледі 2.Қабанбай мен Жауғашардың Аягөз шайқасындағы ерлігі туралы айтады. 3.Дарабоз деп аталу себебін біледі. 4.Бөгенбай, Малайсары т.б батырлардың бірігіп 1726ж соңы мен 1727ж басында шабуыл жасағанын біледі. 5.Наурызбай , Баян батырлар туралы анықтайды. 6.Батырлардың ерлігі туралы зерттейді. Саралау: Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте танылған хандар мен батырлар туралы диалог өрбіп, батырлар мен хандарды жіктейді,кейбірін зерттейді.Сабақ барысында барлық оқушылар сабақ үдерісіне тартылады. Қ. Жетондар |
|
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтыңсоңы 4минут |
Сабақты қорытындылау.
Ж «3 минуттық пауза» әдісі Оқушылар үнсіздікте3 минуттық пауза жасай отырып ойланып, жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте танылған хандар мен батырлар туралы ,дәптерге қысқаша жазбалар жазады Қ: смайликтер арқылы
Кері байланыс алу: 3-2-1 стратегиясы |
|
|||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма 2минут |
Эссе жазу |
Қазақстан тарихына арналған тарихи қосымша деректер |
|||||||||||||||||||||||||
Саралау–Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау–Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия. Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылар топтық, жеке жұмыстар арқылы «Джигсо» , саралаудың «Жіктеу» әдісі арқылы жоғары деңгейдегі оқушылар төменгі деңгейдегі оқушыларға көмектеседі.Барлық топтардағы оқушылар сабақ үдерісіне тартылады,бір-біріне мақсатқа жетуге ықпал етеді |
|
||||||||||||||||||||||||||
Жалпыбағалау Сабақтаеңжақсыөткенекінәрсе : (Оқуменоқытуға қатысты) 1 2 Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не ықпал етеді.(оқуменоқытуғақатысты) 1. 2. Осысабақтыңбарысындаменсыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/ қиыншылықтарытуралыанықтадым, келесісабақтарданенәрсегеназар аударуқажет. |