Материалдар / Ашық сабақ Қазақ-жоңғар қатынастары

Ашық сабақ Қазақ-жоңғар қатынастары

Материал туралы қысқаша түсінік
мектептің тарих пәні мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2018
727
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар:7.1 А Қазақ жоңғар соғыстары

№64 А.Байтұрсынов атындағы ЖОМ

Күні: 2018жМұғалімнің аты-жөні: Н.Амангелдиев
Сынып 8Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
СабақтыңтақырыбыҚазақ жоңғар соғыстары
Осы сабақта қол жеткізілетін оқумақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.2.1 - Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте танылған хандар мен батырлардың рөлін түсіндіру
ОйлаудағдыларыныңдеңгейіБілу.Түсіну.Қолдану

Сабақтыңмақсаттары



Бағалаукритерийі- Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте танылған хандар мен батырлар туралы біледі;- Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте танылған хандар мен батырлардың ерлігін сипаттайды;- Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте танылған хандар мен батырларды зерттейді.


Тілдікмақсаттар
1.Мәтінді оқу арқылы жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте танылған хандар мен батырлардың ерліктерін айтады.қылым)2.Бейнематериалдардан үзінді тыңдай отырып, хандар мен батырлардың ерліктері туралы тыңдайды. (тыңдалым)3.Қазақ жасақтарын басқарған өр тұлғалы батырлар мен хандар туралы жазады.(жазылым)4.Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте танылған хандар мен батырлар туралы айтады( айтылым)

Пәнге қатысты лексика мен терминология:Дипломат, қонтайшы,аманат, сардарбек.
Құндылықтарға баулу «Тәуелсіздік және Астана»
Пəнаралық байланысГеография пәні

Алдыңғы білімЖоңғарлардың қазақ хандығына шабуылы себептері, ірі шайқастар туралы біледі.
Сабақтыңжоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы

3минут







1минут













3минут

































































3минут



1минут
Ұйымдастыру кезеңі «қағаз қиындылары» 4 топқа бірігу және сол түстер арқылы топқа тілек тілеу арқылы оқу шылардың көңіл күйлерін көтеру

Топқа берілген суреттер арқылы өз топтарының атауын табады.1.Төле би тобы2.Қазыбек би тобы3.Әитеке би тобы4.Тіленші би тобы

Б Үй тапсырмасын сурау«20 сұрақ»әдісі1.Қазақ хандығының негізін қалаушы хандар?2.Қандай хандарды білеміз?3.Қасымханның қасқа жолы неше бөлімнен тұрады?4.Есімханның ескі жолы неше бөлімнен тұрады?5.Қатаған қырғыны деген не? 6.Үш жүздің билерін ата?7.Тәуке ханның «Жеті жарғысы»?8.Қандай батырларды білеміз?9.«Ақтабан шұбырынды, Алакөл сұлама» оқиғасы туралы не білеміз?10.Аңырақай шайқасы дегеніміз не?11.«Қалмақ қырылған»шайқасында танылған қандай батырларды білеміз?13.Ордабасыдағы басқосу кімдердің қатысуымен өтті ?15.Жауға тойтарыс беруді уйымдастыру ісінде кімдер жетекші рөл атқарды?16.Қалмаққырылған оқиғасы қай жылы болды?17.Бұланты шайқасына қатысқан батырлар?18.Ақтабан шұбырынды, Алакөл сұлама» қай жылы болды?19.Қазақ жүздерінің белгілі өкілдері қай жылы ,қай жерде бас қосты?20.Жоңғарларға қарсы қолбасшылық жасау кімге жүктелді?. Б. 2 минуттық видеоролик көрсету М.Бейнебаянда қандай көріністер орын алған?Саралау нәтижесінде үлгерімі жоғары оқушылар қарқынмен тез жауап береді. Қ. Жетондар






Топ атаулары жазылған билердің сүреттері







1-топ2-топ3-топ4-топ



































https://vk.com/video-69609070_170247400









Сабақтың ортасы

3минут

5 минут8 минут



























































































































7 минут




М. Жоңғар шапқыншылығына күресте танылған хандар мен батырлардың рөлін түсіндіру.Б.Мәтінмен жұмыс «Ақпаратты сүзу» әдісі БТ Тапсырма-1 «Жигсо» әдісі

1 топ. Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте Бұланты шайқасында көзге түскен батырларды ата және болған жерлерін картадан көрсетіңіз Дескриптор1. Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте Бұланты шайқасында көзге түскен батырларды айтады2. Жоңғар шапқыншылығына қарсы Бұланты шайқасы болған аймақтарды картадан көрсетеді

2топ Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте Қаракерей Қабанбай мен Жауғашар батырлар қай шайқаста бірінші болып соққы берді? және болған жерлерін картадан көрсет.Дескриптор1. Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте Қаракерей Қабанбай мен Жауғашар батырлардың Аягөз шайқасында бірінші болып соққы бергенін біледі.2. Жоңғар шапқыншылығына қарсы Аягөз шайқасы болған өңірлерді картадан көрсетеді

3 топ. Жоңғар шапқыншылығына қарсы суреттегі тарихи оқиғаны анықтай отырып,Бөгенбай батырдың ерлігін айтыңдар.Дескриптор1. Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресті суретке қарай отырып, Бұланты шайқасы» туралы айтады2. Жоңғар шапқыншылығына қарсы күрестегіБөгенбай батырдың ерлігі туралы айтады

4 топ Жоңғар шапқыншылығына қарсы «Қалмақ қырылған» оқиғасы қай жерде болды, қай хан ерекшелігімен көзге түстіДескриптор1. Жоңғар шапқыншылығына қарсы «Қалмақ қырылған» оқиғасының тарихи маңызы туралы айтады2. Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте Әбілхайыр ханның қолбасшылық рөлі туралы айтады.Саралау: Жоғары деңгейдегі оқушылар төменгі деңгейдегі оқушыларға көмектесе отырып, дереккөздерді пайдалану,бір-біріне түсіндіру арқылы өзіндік ойлары қалыптасады, барлығы сабақ үдерісіне тартылады.

Қ .Жетондар БТ Тапсырма -2«Бір минуттық эссе » әдісі 1.Тарихи тұлғалардың қандай шайқастарға қатысқан ын анықта.Дескриптор1.Әбілхайыр ханның қазақ қолына қолбасшылық жасағанын біледі2.Қабанбай мен Жауғашардың Аягөз шайқасындағы ерлігі туралы айтады.3.Дарабоз деп аталу себебін біледі.4.Бөгенбай, Малайсары т.б батырлардың бірігіп 1726ж соңы мен 1727ж басында шабуыл жасағанын біледі.5.Наурызбай , Баян батырлар туралы анықтайды.6.Батырлардың ерлігі туралы зерттейді.

Саралау: Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте танылған хандар мен батырлар туралы диалог өрбіп, батырлар мен хандарды жіктейді,кейбірін зерттейді.Сабақ барысында барлық оқушылар сабақ үдерісіне тартылады.

Қ. Жетондар








































































Сабақтыңсоңы4минутСабақты қорытындылау.

Ж «3 минуттық пауза» әдісі

Оқушылар үнсіздікте3 минуттық пауза жасай отырып ойланып, жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте танылған хандар мен батырлар туралы ,дәптерге қысқаша жазбалар жазады

Қ: смайликтер арқылы

Кері байланыс алу: 3-2-1 стратегиясы


















Үйге тапсырма 2минут Эссе жазуҚазақстан тарихына арналған тарихи қосымша деректер
Саралау–Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау–Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.

Сабақ бойынша рефлексия. Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылар топтық, жеке жұмыстар арқылы «Джигсо» , саралаудың «Жіктеу» әдісі арқылыжоғары деңгейдегі оқушылар төменгі деңгейдегі оқушыларға көмектеседі.Барлық топтардағы оқушылар сабақ үдерісіне тартылады,бір-біріне мақсатқа жетуге ықпал етеді





ЖалпыбағалауСабақтаеңжақсыөткенекінәрсе : (Оқуменоқытуға қатысты)12Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не ықпал етеді.(оқуменоқытуғақатысты)1.2.

Осысабақтыңбарысындаменсыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/ қиыншылықтарытуралыанықтадым, келесісабақтарданенәрсегеназар аударуқажет.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ